Voor het eerst Clomid

Hee! Ja dat elkaar soms mislopen herken ik wel haha. Het spontane gaat er inderdaad aardig af maar ik mag niet klagen vind ik. Zijn daarin allebei vrij nuchter en hij houd me goed met beide benen op de grond en dat is fijn. 
Oh ik heb heel veel keren me ook niet kunnen inhouden. Ook al hield ik me dan groot..een negatieve test is en blijft rot.
Ehm ja ik heb afgelopen dag wat last gehad van mij zij, zeg maar rechtsonderin aan je zijkant en beetje mijn onderrug. Soms wat kriebelende tepels. Ik heb het idee dat mijn sprong gister is geweest. Kan het mis hebben hoor...merken het gauw genoeg over 2 weken haha. Klussen deze week mooi nog door...indien ik het mis heb...zou dan zonde zijn. Want voel nog steeds hier en daar wat zeurende pijn in mijn rechterzij. En hield gistermorgen ineens (sorry voor de details) na het plassen wat heel dun heel doorzicht8g rekbaar 'slijm' in mijn handen. Wel avond ervoor seks gehad maar lekker me geen sperma.

Dat is indd fijn, dat hij er voor je is:).
Ja dat is denk het vruchtbare slijm wat ik de afgelopen dagen ook heb gehad. Dat glijd zo door je wc papier heen haha:D. Vorige keer had ik dat ook en toen gaf de gyn aan dan zal je binnenkort je eisprong hebben. Ik ben benieuwd of je dat "slijm" nou hebt op de dag van de eisprong of toch daarna. Maar ik had gelezen dat het zaad beter kan "zwemmen" als je dat slijm hebt dus dan lijkt mij op de dag van de eisprong of de dag ervoor. Ik denk ook niet dat het sperma is.
Tot wanneer gaan jullie meestal door met klussen? Ik dacht ongeveer nog een week. 

Whaha! Wat zeg je dat leuk; glijd zo door je toiletpapier heen:). Klopt inderdaad wel. Ik voel mijn zijde nog steeds wel...maar of hij nou al geweest is...
Wij klussen meestal door tot dag 19 ongeveer. Sperma blijft toch een dag of 2 a 3 in je lijf dus dan zit je safe tot dag 21. En dan moet hij wel geweest zijn...anders is je cyclus te lang. 

We gaan ons best in ieder geval doen haha. Ja dat is waar. Was dit nou jou laatste ronde met 100 mg clomid mocht het niet lukken? 

Oke spannend! Ik zit nu in me 2de ronde 100 mg. Ik had de eerste keer wel een eisprong dus de juiste hoeveelheid moet goed zijn. Ik heb nu voor 3 maanden meegekregen en mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan weer afspraak maken. 

Ik ben om precies te zijn 2 jaar en 3 maanden bezig. We hebben het eerst zelf een jaar geprobeerd, toen alle onderzoeken gehad. En na 1,5 jaar pcos. We zijn vanaf januari begonnen met iui, en mocht dat niet lukken moeten we overstappen op ivf. Maar we hopen uiteraard dat het rode monster dit weekend weg blijft :p. Tot nu toe nog geen ‘klachten’. Mocht het morgenochtend weg blijven (begint bij mij 9/10 keer in de ochtend als k mijn bed uitstap) dan mag ik gaan testen. Wat ik uiteraard nu dus weer erg spannend vind. We hopen het!!! 
Liefs, Mandy 

Hey allemaal,
Zo te horen allemaal weer druk bezig ;-) ik heb even niets van me laten horen. Had een absurd drukke week!!! 
Ik ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest ter controle na de eerste ronde clomid 50 Mg. Ik had al een mooie ei van 17 mm. Moet zondag terugkomen. Ben zo blij dat het wat met mijn lijf doet!! 
Succes allemaal! 

Terug
Bovenaan