Voor het eerst Clomid

Spannend kaatje!!! Wel fijn dat het indd aanslaat, is toch altijd een beetje spannend. 
Ik ben nog niet ongi geworden, maar durf ook nog niet zo goed te testen ivm een teleurstelling. Haha

liefs, mandy

O wat spannend Mandy! Ik zal dat ook hebben over ongeveer 2 weken!!! 
Mij snap helemaal dat je niet durft te testen om teleurstelling te voorkomen. Ga je het gewoon afwachten, of je ongesteld wordt, of ga je morgen ofzo testen? 

Hoi meiden,
Heb jullie verhalen allemaal gelezen, iedereen weer vol aan de slag! ;)
@Kaatje fijn dat het aanslaat! Ik zit ook in mijn eerste ronde CLomid 50mg. Afgelopen dinsdag had ik een eitje van 12,5 mm. Gisteren ongeveer 20 dus de eisprong zou binnen 24 uur plaatsvinden gaf mijn gyn. aan. Ben ook zoo blij dat het aanslaat! 
Aankomende dinsdag terug, dan gaat ze kijken of de eisprong heeft plaatsgevonden. 
@Mandy: spannend!!!! ga je vandaag een test doen?

Jeetje Mandy wat spannend zeg, het is jullie echt gegund na zo lange tijd! Ik persoonlijk zou nog een paar dagen wachten maar ja dat is wel moeilijk... Op welke dag zit je nu? Ik weet eigenlijk heel weinig van iui af maar gaat dit doormiddel van inseminatie?
Wat fijn Kaatje een groot eiblaasje! Is het bij jullie ook mogelijk om op zondag langs te komen voor een echo? Bij ons is er dan geen gynaecoloog, athans alleen voor spoed gevallen. Succes alvast!
Fijn weekend allemaal!
X Sara

Hoi!! Wij gisteravond weer geklust ;-).
@Mandy, das al best lang meis. Jullie doen iui sinds januari? Zou je me daarover iets meer kunnen/ willen vertellen? Is dat heftig of valt dat mee? 
@KaatjeV succes!!!
@Loesje jij ook veel succes!! 

Lees nu dat het voor jou ook spannend wordt loesje! Doen ze bij jou kijken met een echo of je een eisprong hebt gehad? Bij mij was dat doormiddel van een bloedtest.
X Sara

Hi!
Ooooo wat fijn ook voor jou Loesje! 
Ik kan inderdaad op zondag terecht. Er is dan verder niemand aanwezig, alleen één gynaecoloog. Je kan dan alleen daarheen als het echt dan moet, omdat het maandag wellicht al “te laat” is. Ik ben zo benieuwd of het dan op de 20 mm zit en het bijna gaat springen.
Ik denk dat het de eerste ronde nog niet gaat lukken, maar ik ben allang blij dat er wat in beweging komt. 

@KaatjeV wie weet wat er jullie al is gegeven deze 1ste ronde. Zeg nooit nooit meis! 
Ik vermoed dat mijn eisprong is geweest...al vind ik het lastig deze keer de vinger erop te leggen. Ik zou dan denken dat mijn NOD ergens in het weekend van 6 april moet vallen. 
@Saravw, hoe gaat het met jou?

Terug
Bovenaan