Voor het eerst Clomid

Dank je Stefanie, we weten het idd nooit. Dat zou wel super zijn!
Vandaag babyshower gehad van een vriendin van mij. Ik kreeg allemaal vragen (van mensen die het niet weten), vond het wel even lastig. Ik hoop nu nog meer dat het al gelukt is. Ben erg benieuwd morgenvroeg. De steken in mijn borsten zijn weer ontzettend aanwezig!!! Dat is wel een goed teken denk ik. 
Spannend Stefanie... stom hè dat wachten? Dan zitten we redelijk gelijk!

Hallo meiden,
Wat spannend Mandy!! Heb je al een test gedaan of wacht je toch nog even? Het is je zeker gegund na zo'n lange tijd ?.
Succes morgen kaatje! . Ik snap dat het best lastig is als mensen erom vragen. Ik twijfel soms ook als mensen het vragen. Zal ik het nu wel of niet vertellen. Ik zou het toch ook leuk vinden als t nog beetje als een verassing is mocht ik ooit zwanger worden.
Liefs Anouk 

@stafanie, ik zit weer in een nieuwe ronde, heb gister de laatste clomid pil ingnomen dus zit nu op dag 8, aanstaande dinsdag weer naar gyneacoloog ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen over het bloedonderzoek wat aangaf dat ik geen eisprong had gehad. Heb de uitslag namelijk van de assistente doorgekregen dus kon aan haar niets vragen ? maar goed hoop dinsdag iets meer te horen. Wordt vervolgd....
Liefs Sara

Haaaii dames,
gister toch een test gedaan deze was helaas negatief. Vandaag 1 dag overtijd dus k wacht het even af tot dinsdag en anders testen we gewoon weer opnieuw. 
Iui is indd inseminatie, man moet het potje naar het lab toe, daar worden de goede ertussen uit gehaald. Als dat gebeurd wordt het eigenlijk gelijk bij je na binnen gebracht. Direct in de baarmoedermond zodat de weg er naar toe ‘kleiner’ is. Verder stelt het eigenlijk erg weinig voor. Je voelt het wel een beetje, maar ze zitten dan ook van binnen te wroeten Haha. Er is 1 voordeel aan, het loopt er allemaal niet uit Hahha.  Maar het slagingspercentage is eigenlijk maar 10% meer dan de natuurlijke manier. Of zelfs nog minder. 

Spannend hoor @Saravw. Hopelijk groeit het goed.
@ gebruiker10063814 sorry ben je naam even kwijt. Is iui maar zo weinig meer procent kans? Waarvoor zijn ze bij jou ook weer naar iui over gegaan? Wat deden jullie ervoor ook weer?
Ik heb het gevoel dat gisteravond laat mijn sprong begonnen is. Had pijn aan rechterzijde onderkant. Hield hele tijd aan. Gekke is dat tijdens slapen pijn wegzakte maar er nu weer is. Dus wat er nou eigenlijk gebeurd...ik weet het even niet meer. Kunnen hopelijk vanavond nog weer klussen. Dan is er iig genoeg zaad tot dag 20 en dat moet toch goed zijn. Kunnen dan alleen maar weer afwachten. 

Ja klopt, is maar erg weinig omdat uiteindelijk moeten de zwemmertjes en de eitjes hun werk gaan doen. Maar toen wij vorig jaar te horen kregen dat k pcos had heb k gewoon gevraagd tot wanneer k moet doorgaan met het slikken van hormonen en wat de verdere stappen zijn. En omdat wij in december dus 2 jaar bezig waren al heeft mijn arts gezegd van we starten dan vanaf januari met iui om te kijken of dit een extra handje is om te helpen. 
Liefs, Mandy 

@ Mandy, okee. Klinkt heftig maar hoop wel dat het jullie is gegund. Ik heb dacht ik gelezen dat iui 6 x wordt toegepast? Of is dat ook weer verschillend? Dit is heel persoonlijk hoor en als je niet wilt antwoorden snap ik dat maar, het inleveren van dat potje, doet hij dat dan thuis zelf of doet hij dat in het lab en levert hij het daar dan in? 

@stef Ja volgens mij gaan we dit indd 6x doen ofzo en dan verder kijken. En k geef graag antwoord hoor, dat is geen probleem we zijn er om elkaar te helpen. Maar dit kan je thuis doen indd. Maar het mag niet langer dan een uur in het potje zitten. Dus het mag ook in het ziekenhuis. En moet op lichaamstemperatuur ‘bewaard’ worden. En dan ga je het indd inleveren. Maar hoe lang zijn jullie dan nu bezig ?

Terug
Bovenaan