Voor het eerst Clomid

Hoi Mandy! Wij zijn eind april 2 jaar bezig. En zo'n potje heeft mijn man ook gekregen ong een jaar geleden om zijn zaad te checken. Bedoelde meer van; doet hij het dan zelf of zorgen jullie samen dat zijn 'goedje' in het potje kwam? Dat bedoelde ik meer met de persoonlijke vraag??. 

Whaha...okee...ik vroeg het me even af hihi. Thanks voor je respons??. Wij hebben het het 1ste jaar zelf geprobeerd alleen had ik hele onregelmatige cyclussen. Sommigen ruim 50 dgn lang. Na een jaar dvw naar de kliniek in Hengelo en nu slik ik al maanden Clomid om eisprong op te wekken. Mocht ik weer ongie worden (wat ik zo niet hoop) dan mag ik nog 1 x slikken (wordt dan de 11de) keer en als dan nog niet moeten we heen voor een evaluatiegesprek. Daarom hoop ik zo dat het nu raak mag zijn.

Hi!
Vanochtend weer naar de gynaecoloog geweest. Ik had dit keer een ei van 23 mm en baarmoedervlies was 10 mm. Zw twijfelde of hij zojuist was gesprongen, of dat dit nog gaat gebeuren. Ze zag namelijk vocht, wat kan duiden op een eisprong. Ze vond het er dus allemaal heel goed uitzien. 
Dinsdag of woensdag terug om te kijken of hij idd weg is en volgende week vrijdag bloed prikken om progesteron te meten. 
Ik ben blij met deze uitslagen, maar ik hoor jullie ook zeggen dat je een eisprong hebt gehad, maar dat het dan alsnog niet lukt. Ik ben zo benieuwd wat er dan toch mis gaat, waardoor je niet zwanger wordt. 
Succes voor jullie allemaal!!

Hoi! Tjonge das een mooi groot ei zeg en mooi dik bms! 
Waarom een zwangerschap nog niet gelukt is weet ik ook niet. Kan tuurlijk misgaan bij bevruchting maar ook de innesteling. Ik hoop gewoon zo dat het deze ronde raak mag zijn. 

Ik hoop met je mee Stefanie! Vertel je het ons meteen als je de positieve test hebt gedaan?! ☺️
Ik hoop dat het ei dinsdag of woensdag wel weg is, oftewel gesprongen. Lijkt me niet goed als hij nog groter wordt ?
Ik heb nu echt een opgezette buik. Pff en dan moeten we nog lang wachten voordat we duidelijkheid hebben!! 

Haai lieve dames,
ben vanmorgen ongesteld geworden :( weer een grote teleurstelling. Vandaag maar weer even het ziekenhuis bellen voor een afspraak alvast op dag 12. En dan ga k toch nog even een goed gesprek aan. Want mentaal breekt me dit elke maand toch weer. 
Liefs, Mandy 

@KaatjeV natuurlijk vertel ik het dan! Tuurlijk! Vind het nu alweer zo spannend. Pfff. Hoop voor jou dat je ei dan weg is idd. 
@Mandy nee he! Verdorie! Ik snap donders goed hoe het je opbreekt. Het is ook zo verdomde moeilijk :-(. Ik wens je weer heel veel succes!! Wordt er bij jullie aangeraden om ook zelf seks te hebben voor de inseminatie? 

Terug
Bovenaan