Voor het eerst Clomid

Hee meiden, druk weekend gehad dus net maar even alles bijgelezen.
Spannend Kaatje, ik ben benieuwd!!!
Balen Mandy..... Ik snap dat het je opbreekt....
Ik zit vandaag op dag 10. De laatste pil clomid zaterdag (dag 8) ingenomen. Nog altijd druppelend rood/bruinverlies bij het plassen. Hopelijk gaat dat nu na 10 dagen toch wel stoppen. Het was natuurlijk pas mijn eerste ronde met clomid. Ik vraag me af of meer vrouwen zo lang bloeden, en ook alleen heldere druppels en vrijwel geen weefsel/prut.... Ik vind het maar een vreemde menstruatie. Zou de clomid zijn werk wel goed doen als je zo lang bloedt, kan dat iets uitmaken......? In ieder geval deze ronde voor het eerst aan de gang met ovulatietesten. Gisteren mee gestart. Ik ben benieuwd of er een positieve ovulatietest volgt binnen een paar dagen.

@S-V vind ook gek dat je nog steefs nadruppelt. Ik herken dat niet al moet ik eerlijk zeggen dst mijn ongies in algemeen kort zijn. Laatste keer maar 2 dgn rood verlies, soms 3 dgn maar niet veel langer. Verlies wel wat bruinig spul maar nooit heel veel.

@mandy, wat ontzettend balen zeg! Ik ga voor je duimen komende cyclus.
@s-v ik ben nog niet ongesteld geweest na een clomid kuur, kan daar dus niet over mee praten. Wel vervelend dat je zo lang blijft bloeden. Ik hoop dat de ovulatietesten duidelijkheid gaan bieden. 
@stefanie, hoe voel jij je? Zeker je eisprong gehad? 
Mij mag woensdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of mij ei is gesprongen. Ik hoop het wel! Moet niet veel groter worden denk ik. Voorlopig werkt 50mg goed voor mij denk ik haha. Hopelijk is het natuurlijk niet nodig, en word ik deze cyclus zwanger.
Spannend allemaal! 

Ahh wat jammer mandy!! Ik snap hoe je je voelt.. 
Spannend kaatje, hopelijk springt ie snel!
Ik ben vandaag 1 dag overtijd, volgens mijn berekeningen.. gisteren had ik veel menstruatiepijn en ging elk kwartier naar de wc om te checken of de menstruatie door kwam, maar niets te bekennen. De pijn komt dan in vlagen. Heb vanochtend stiekem getest en negatief.. Dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten, geen idee wanneer ik iets kan verwachten. Ik heb symptomen voor beide menstruatie en zwangerschap.. Het wachten is nog niet voorbij aghhhh gek wordt ik er van

@KaatjeV ik hoop voor je dat je ei dan weg is. Wel goed gebruik gemaakt van DE periode?
@RMPR dat is dus nog flink spannend! Zal voor je duimen.
Met mij alles goed. Mijn gevoel zegt dat zat op zondag eisprong is geweest. Gisteravond nog wel seks gehad in douche. Was lang geleden dat we dat hadden gedaan en was heerlijk. Snel maar lekker. Ik verwacht mijn nod weekend van 6 april of kort erna. Wordt nu weer afwachten en vind het weer erg spannend.

He Meiden!
@mandy wat ontzettend balen weer zeg, grote teleurstelling weer, kan me voorstellen dat dit je wel gaat opbreken na zo'n lange tijd. Hoop houden hoor!!
@sv ik ben eigenlijk altijd maar kort ongesteld 3-5 dagen dus wat jij hebt zo lang bloedverlies heb ik nog nooit gehad, misschien toch eens vragen aan de geneacoloog?
@kaatje veel succes morgen, hopelijk is je ei gesprongen!
@rmpr een dag over tijd is goed nieuws, hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen!!
@stefanie jij bent lekker bezig zo te lezen, fijn dat je er van kan genieten!
Ik heb vandaag weer minder positief bericht ontvangen, op de echo waren weer te veel grote eiblaasjes te zien ? 2 van 17, 1 van 14 en nog en paar kleine. Zit nu op dag 11 en kreeg het advies om niet te vrijen! Ivm de kans op meerlingen, voor mij wel een erg dubbel gevoel, omdat ik hierdoor de 1e keer mijn eisprong ben mis gelopen en de vorige keer waarschijnlijk geen eisprong heb gehad, dus deze keer zal waarschijnlijk ook weer een verloren maand zijn. Weer een maand wachten echt balen, moet vrijdag nog wel terug maar verwacht niet dat er dan op eens minder eiblaasjes te zien zijn. Geneacoloog vond het overigens vreemd dat in mijn bloed geen eisprong terug te zien was maar dat ik wel op tijd ongesteld geworden ben? Een raadsel....
Je horen er vrijdag wel weer van!
X sara

@Saravw Jeetje...wat vind ik dit sneu voor je. Jullie moeten uiteraard zelf weten of jullie wel of geen seks hebben met deze vele eitjes. Ik had er ook een keer 2, 2 grote (ik weet het geen 3 zoals jij) en toen gaf ze ook aan van; het kan een meerling worden. Aan ons de keus om we het wilden wagen. We hebben toen gedaan maar werd helaas ongesteld.
Wat ik wil zeggen is dat je ook op je eigen gevoel af mag gaan. Goed bedoeld he! 
Xx

Terug
Bovenaan