Voor het eerst Clomid

Spannend RMPR! Wanneer ga je weer testen, als je ondertussen niet ongesteld wordt natuurlijk?
Wat balen Sara.... Ik ben benieuwd bij de volgende controle....
Hier nog altijd druppels bij het plassen.... Heel benieuwd wanneer het stopt. De ovulatietesten lopen nog niet op, hopelijk slaat de clomid deze ronde ook weer aan! Heel benieuwd of en hoe veel eitjes er zijn.... Zonder controles is het wel apart hoor, ik weet niet wat er gebeurt.... Voor het zelfde geld had ik er de vorige ronde ook 4, niemand die het weet........ Gelukkig ook deze 2e ronde geen last van bijwerkingen! Dat is ook al heel fijn ?

Hey dames, 
Ik ben vandaag gestart met 2x daags clomid, en weer wachten. 
spannend @RMPR! 
@Mandy ik snap heel goed dat je een gesprek wilt, het is alleen maar wachten, geduld en teleurstelling. 
Waar ik soms mee zit, is de vraag waarom het bij sommige zo makkelijk gaat. En bij andere zo tegen kan zitten. 
Succes weer dames
gr Deborah

@stefanie idd we kunnen ook gewoon het advies niet opvolgen maar ja ze gaf aan dat het wel 3 tot 5 grote eitjes kunnen worden, voor mijn gevoel gaat dit helemaal niet gebeuren maar ja het zal je gebeuren, kans op tweeling ok maar op meer dan dat liever niet eerlijk gezegd.
@sv is bij jou idd ook wel weer een nadeel dat je geen echo's krijgt en dus eigenlijk niets weet maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat je je eigen gang kan gaan!
@deborah ik heb even gemist waarom jij 2 x daags clomid slikt? Ik vraag me dat ook vaak af waarom het idd bij de een na 1 keer al raak is en bij de ander heel erg lang duurt. Weet niet of je het programma 4 handen op een buik kent? dit gaat over tiener moeders die vaak na 1 keer onveilige sex al zwanger zijn, ongewild natuurlijk en wij maar proberen....maar ja we moeten positief blijven, bij ons allemaal gaat het binnenkort ook gewoon lukken ?
Liefs sara

@Saravw dat snap ik heel goed hoor. Was geen correcte vergelijking. Vind gewoon sneu voor jou. 
@Deborah...2 x clomid? Hoeveel mg en waarom eigenlijk?

S-V, ik denk dat ik maandag pas weer ga testen als mijn menstruatie in de tussentijd niet komt. Het is een gek gevoel, buikkrampen, erg emotioneel en grote gevoelige borsten maar geen menstruatie noch positieve test......
Wat zouden jullie doen? Bellen of wachten?
Veel succes aan iedereen!!! 
Liefs

@RMPR tjonge dat is een lastige zeg. Hoeveel dagen ben je nou officieel overtijd? Als je niet wijzer van wordt kun je altijd bellen of zo'n hcg bloedtest aanvragen? 

Stefanie ik heb toevallig net gebeld, en ze adviseerde me om nog tot het einde van de week te wachten. Als er dan geen menstruatie of positieve test is, dan bellen om mijn menstruatie op te wekken..  Ze zei dat er na een week voldoende hCG in je urine zou moeten zitten en een bloedtest dan niet nodig zou zijn. Wachten we weer, zucht. Gelukkig is het paasweekend :)

Jeetje!! Wat een spanning. Hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt. Ik merk dat ik het nu alweer spannend vind terwijl ik nog een heel tijdje moet wachten..

Terug
Bovenaan