Voor het eerst Clomid

Hi allemaal,
Goh, wat spannend RMPR! 
Vandaag ben ik weer bij de gynaecoloog geweest. Afgelopen zondag was mijn ei 23 mm, vandaag was hij weg! Ik hoop dat de bloedtest over een week ook uitwijst dat ik een eisprong heb gehad. Ik heb 6 en 9 april een belafspraak. Als ik 9 april nog niet menstrueer mag ik gaan testen. Zo spannend!!!  

hey dames, 
Sara&Stefanie ik slik 50 mg s'ochtends en s'avonds. Dit omdat ik met 50 mg 1x daags, op dag 20 pas een wat groter eitje zichtbaar was van 9 mm. Dit was dus erg laat en er is toen gekozen om mijn menstruatie op te wekken. 
En klopt ik ken het programma vier handen op één buik, maar het lijkt allemaal zo makkelijk zwanger worden. maar wij weten wel anders ;)
Succes weer dames!!
ik mag 4 april terug voor naar de eitjes te kijken. 
gr Deborah 

Hoi! Dat is dan inderdaad wel heel klein. Dan begrijp ik jouw 2 pilletjes. Succes 4 april!! 
Ja...ging het bij velen maar zo snel. Kindje is bij zoveel gezinnen zo gewenst. 

Gistermiddag kreeg ik bij het afvegen een beetje bruine afscheiding, dit werd niet meer. Zelfs toen ik vanochtend wakker werd was er een kleine druppel bruin troebel in mn inlegkruisje (sorry voor de details).. ik denk dus dat me menstruatie komt, maar het zet maar niet door en de buikkrampen komen met vlagen net als een menstruatie.. zucht

Hee dat is niet fijn. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid meis. Tuurlijk hoop ik op goed nieuws maar weten waar je aan toe bent is ook een absolute must vind ik. 

@kaatje goed nieuws zeg, spannend hoor de komende tijd!
@deborah alvast succes 04-04, hopelijk een mooi eitje te zien!
@rmpr hoe is het vandaag bij je gegaan, ben je nog ongsteld geworden? Ik hoop van niet voor je!
@stefanie waar zit jij nu ook al weer in je cyclus?
Vandaag ben ik terug geweest bij de gyneacoloog en warempel goed nieuws, 1 eitje van 20, 1 van 14 en nog een paar kleinere, dus heb nu groen licht gekregen om te mogen vrijen met mijn man ?. De gyneacoloog had niet verwacht dat ik nu nog maar 1 groot ei zou hebben omdat ik er afgelopen dinsdag er heel veel had en hierdoor een vrij 'verbod' kreeg. Zit nu op dag 14 dus ben wel een beetje bang dat het al te laat is maar goed we mogen nu in ieder geval een poging doen!
Fijne Pasen alvast allemaal!
Liefs Sara

Goedemorgen allemaal,
Zoals ik gister al schreef hebben we groen licht gekregen om te klussen, dus wij gisteravond maar gelijk aan de slag omdat de kans anders groot is dat we de eisprong missen, floept hij er op eens uit op het hoogte punt dus met het gevolg dat hij klaar komt en dus niet in mij. Nadat dit gebeurd was barste ik op eens in tranen uit, weet ook niet waar dat op eens vandaan kwam maar denk gewoon door de hele situatie. Eerst een miskraam, dan en cyste, dan weer te veel eiblaasjes, dan weer negatieve bloedtest, de onzekerheid, het continu wachten etc... ik voel hierdoor heel erg de druk en heb ook het gevoel dat het allemaal aan mij ligt! Kennen jullie dit gevoel? Mijn vriend overigens erg lief voor me en probeert deze gedachten uit mijn hooft te praten. Waar ik overigens ook last van heb is een verlaagd libido, ik zie er soort van tegenop als de vruchtbare periode er aan komt, hoe zou ik dit nou kunnen ombuigen naar iets leuks? Ik zit nu op dag 15 en heb ook nog totaal geen extra slijm vorming, dit zou er toch eigenlijk nu wel al moeten zijn? Al die vragen en onzekerheid ik wordt er soms wel een beetje gek van....
Sorry voor mijn verhaal maar moest het ff kwijt.
X Sara

Terug
Bovenaan