Ach lieve lieve Sara! Snap heel goed je verdriet, verwarring etc. Vind het heel rot voor je dat hij eruit floepte. Snap dat dat verdriet gaf want je wilt zo graag! Superfijn dat je man zo lief voor je is. Belangrijk dat je steun hebt aan elkaar hoor. Misschien heeft ie al voorvocht in je geloosd en is er toch een beetje in je gekomen? Verlaagd libido dat heb ik niet. We proberen er zelf wat leuks van te maken tijdens de vruchtbare dagen. Houd het luchtig, maar eens een grapje etc. Ik heb zelf 2 sexy lingeriesetjes aangeschaft. Niet deze ronde maar die ervoor heb ik die gebruikt...ben ik klaar gaan liggen op bed...en ik kan je zeggen; was een groot succes. Moet ik niet te vaak doen maar eens in de zoveel tijd vindt hij dat geweldig. Vruchtbaar slijm is denk ik ook bij de een meer als de ander. Ik merkte het 1 x op in de ochtend bij het plassen op dag 15. Heb toen zoals mijn gevoel zei mijn sprong gevoeld op dag 17. Probeer te ontspannen en te genieten van elkaar. Met seks maar ook zonder seks. Wij kunnen heerlijl samen op de bank met hondje erbij Netflixen/ dvd/ series kijken. Geniet ik ultiem van. Succes lieve Sara!
Ik zit nu op dag 24 als ik goed tel;-).
Xxx
Ik zit nu op dag 24 als ik goed tel;-).
Xxx