Voor het eerst Clomid

Ach lieve lieve Sara! Snap heel goed je verdriet, verwarring etc. Vind het heel rot voor je dat hij eruit floepte. Snap dat dat verdriet gaf want je wilt zo graag! Superfijn dat je man zo lief voor je is. Belangrijk dat je steun hebt aan elkaar hoor. Misschien heeft ie al voorvocht in je geloosd en is er toch een beetje in je gekomen? Verlaagd libido dat heb ik niet. We proberen er zelf wat leuks van te maken tijdens de vruchtbare dagen. Houd het luchtig, maar eens een grapje etc. Ik heb zelf 2 sexy lingeriesetjes aangeschaft. Niet deze ronde maar die ervoor heb ik die gebruikt...ben ik klaar gaan liggen op bed...en ik kan je zeggen; was een groot succes. Moet ik niet te vaak doen maar eens in de zoveel tijd vindt hij dat geweldig. Vruchtbaar slijm is denk ik ook bij de een meer als de ander. Ik merkte het 1 x op in de ochtend bij het plassen op dag 15. Heb toen zoals mijn gevoel zei mijn sprong gevoeld op dag 17. Probeer te ontspannen en te genieten van elkaar. Met seks maar ook zonder seks. Wij kunnen heerlijl samen op de bank met hondje erbij Netflixen/ dvd/ series kijken. Geniet ik ultiem van. Succes lieve Sara!
Ik zit nu op dag 24 als ik goed tel;-). 
Xxx

Ah Sara, kan je jouw gevoel zo voorstellen. Je wil zo graag en dan lijkt alles tegen te zitten. Gebruik je ovutesten? Misschien kunnen die je wat meer zekerheid bieden? Ik zou gewoon nog even doorgaan, ook juist omdat je geen slijm opmerkt. Misschien is je ovulatie een paar dagen later? 

Ach lieve Sara wat vervelend ☹ laten we hopen je eisprong nog niet is geweest of dat er voorvocht het werk heeft gedaan. 
Ik herken je goed in het verhaal met het libido, ik merk dit zelf ook.  Ik vind het altijd al lastig om gemeenschap te hebben en al helemaal met een laag libido. Maar dit komt bij mijn door de pijn. 
Succes weer dames en Sara sterkte ❤ 
Iiefs deborah

Ik ken het gevoel ook hoor Sara, ik ben weleens flink boos geworden omdat mijn vriend tijdens mijn vruchtbare periode in me klaar kwam terwijl we een standje deden waar je minder kans heb om zwanger te worden..We willen natuurlijk zo graag zwanger worden dus dan wil je dat alles oké gaat..
Ik vind het vervelend voor je dat jullie al zoveel tegenslagen hebben gehad ?. Ik hoop dat deze ronde voor jullie lukt ?.
Mbt laag libido, mijn vriend is daarvoor een keer naar een seksueloog geweest en die gaf ook als tip mee; dat je elkaar soms kan masseren zonder dat er perse iets hoeft te gebeuren, door de intimiteit krijg je vaak alsnog zin en zo niet, dan is t ook goed. Misschien handig om dit ook te doen voordat je vruchtbare periode heb.
Ik zit nu op dag 23. Ik had vanochtend echt super veel afscheiding. Sorry dat ik het zeg, miss een beetje vies maar het leek bijna of ik in me onderbroek plaste. Hebben meerdere meiden hier weleens last van na je vruchtbare dagen?
Liefs anouk 

Goedemorgen allemaal,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Fijn om te horen dat jullie het zelfde gevoel ervaringen hebben, dat geeft wel steun! Normaal huil ik helemaal niet snel maar alles kwam er nu ff in 1 keer uit, soms ook wel eens fijn, dat lucht op.
@stefanie en anouk jullie zitten nu beide in een spannende week, hoop zo dat over 1 a 1,5 week positief nieuws hebben!!
@ kaatje ik gebruik geen ovulatietesten, toevallig heb ik dit vrijdag aan de gynaecoloog gevraagd of dit handig was om dit te gebruiken maar zij gaf aan dat bij gebruik van clomid dit eigenlijk overbodig is omdat je dan een regelmatige cyclus hebt en als je om de dag vrijt in je vruchtbare periode zit je altijd goed. Dus voorlopig blijven we het nog ff zonder ovulatietest doen, maar wel bedankt voor de tip!
@anouk ik heb dit zelf eigenlijk niet, na mijn vruchtbare periode heb ik over het algemeen juist weinig afscheiding. Ik had wel de laatste keer een paar dagen een raar/misselijk gevoel in mijn buik maar borrelende darmen volgens mij niet. Zal er eens op letten de komende tijd!
Fijne pasen allemaal!
Liefs sara

Hoi allemaal!
Sinds begin maart weet ik dat ik PCOS heb. Inmiddels wordt ik steeds wijzer door het lezen op internet, maar voel me nog wel een beetje een dummie als ik alle reacties lees, haha.
Ik ben vorige week zondag begonnen met clomid 50mg. Vrijdag (dag8) een echo gehad en de arts zei dat de clomid zijn werk deed. Het zag eruit in de lijn der verwachting (en had 2 grotere follikels van rond 8mm en rond 9mm).
Toen bedacht ik me vanmorgen; als die lijn der verwachting blijft kloppen zou ik woensdag m'n eisprong hebben.
Ik lees op het forum in reacties 'groen licht om te vrijen', maar hier hebben wij nog helemaal geen informatie over gehad eigenlijk. Ga er natuurlijk woensdag (nieuwe echo) naar vragen, maar ben erg benieuwd wat jullie ervan denken? Moeten we nu eigenlijk wachten t/m woensdag? Of toch al gaan proberen?
Ik leef mee met jullie verhalen..
Lieve groet Simone

Hey Simone,
Ik moet woensdag ook terug voor een echo, ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag gemeenschap heb gehad.  Wat eigenlijk mee viel qua pijn een keer. Wat een opluchting??
Maar de clomid had bij de vorige keer bijna geen resultaat, nu dubbele dosis gehad.  Ik weet niet of ik nu in verwachting zou kunnen raken. Maar ik heb zaterdag de laatste 2 tabletten clomid ingenomen dus denk niet dat m'n eisprong zo snel zal zijn. 
ik merk dat ik nu weer ongeduldig wordt, ik wil gewoon is een goeie sprong en gaan klussen. 
Dat wachten wordt ik zo moe van.  Misschien komt het ook wel een beetje door de nachtdiensten?
Deborah

Terug
Bovenaan