Voor het eerst Clomid

Hi dames,
Ik heb 9 april (waarschijnlijk) mijn NOD. Heb vrijdag en vandaag bloed laten prikken op progesteron, zodat ze kunnen zien of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad en de clomid 50mg goed zijn werk heeft gedaan. Heb vrijdag een belafspraak hiervoor met de gynaecoloog. 
Ik heb nu ontzettend veel klachten. Mijn borsten doen echt ontzettend zeer, ze lijken ook voller. Ik kan er eigenlijk niet aankomen, zo gevoelig. Ook heb ik hoofd- en buikpijn. Heb zelfs paracetamol gepakt, omdat ik bijna omviel van de pijn. Zucht! 
Ik weet niet of dit komt, omdat het misschien wel eens raak kan zijn. Nou heb ik een extra gevoelige zwangerschapstest gedaan vanavond (met mijn stomme kop ??) en die was helaas negatief. Ben zo bang dat mijn lichaam me dus voor de hek houdt ? 
herkennen jullie dit?

Hoi kaatje, zo voelde ik me een week geleden ook. Goede eisprong gehad op dag 18, erge hoofdpijn, buikkrampen, volle gevoelige borsten vanaf de week erna.. en helaas op dag 35 toch me menstruatie, begon heeel weinig maar de volgende dag verlamd van de pijn. Dat was afgelopen donderdag. Ben nu met de 2e ronde Clomid bezig. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het wel raak is! Maar dit is mijn ervaring.
Wat betreft de bijwerkingen, heb ik nu ook erge huilbuien. Niet normaal.
Wens iedereen veel succes met wachten!!
Liefs! 

Goedemorgen allemaal,
@Sara de laatste paar maanden werd ik ongesteld rond 31 a 32 dagen.
Spannend hoor kaatje! Ik had voorheen ook hele pijnlijke tepels, dat ik amper een bh aan kon doen. Helaas werd ik ook elke keer ongesteld. Ik hoop ook voor jou dat t misschien wel raak Is!
Het rare is deze maand voel ik helemáál niks geen pijnlijke tepels..terwijl ik dat normaal altijd heb voordat ik ongesteld werd. Het maakt mij een beetje onzeker omdat ik nu ga denken zal het dan toch zo zijn, miss voel ik nu niks omdat ik zwanger ben. Ik wil mezelf niet gek maken en probeer te denken. Ik wordt gewoon ongesteld eerdaags...
Vervelend dat je huilbuien hebt rmpr. Ik hoop dat de 2de ronde ook voor jou raak zal zijn. Op de hoeveel mg zat jij ook alweer?
Liefs Anouk 

Ik begrijp je onzekerheid Anouk! Ik hoop dat het raak mag zijn voor je! Het is zo stom, elke keer de teleurstelling, mag wel eens stoppen. 
Ik zit op 50mg.
Houd je ons op de hoogte?
liefs

Hoi meiden!! 
@KaatjeV wat spannend. Wie weet test je straks positief!! 
Hier zit ik op dag 28 of 29 geloof ik. 
Wens alle andere meiden ook veel succes! 

Hey meiden!
vandaag eindelijk positief nieuws gekregen, ik zit vandaag op cyclus dag 11 en ik had een eitje van 13mm dus klus advies voor het weekend:)
Ik moest maandag terug, maar ik heb dagdienst dus dat wordt hem niet.  nu dinsdag een afspraak, het kan dan zijn dat m'n eitje al weg is maar ze nog wel m'n slijmvies kunnen controleren. 
@Kaatje wat spannend!  
@Anouk welke cyclus dag zit je nu?
Succes meiden!
Liefs Deborah

Ja ik hou jullie op de hoogte :). Ik zit nu op dag 28, jij toch ook Stefanie? Ik denk dat ik niet morgen een test ga doen maar anders denk zondag..of ik wacht het toch af.
Goed nieuws Deborah!! Heel plezier en succes ;)
@Stefanie, ik moet zeggen dat de spanning bij mij wel aanwezig is. De onzekerheid omdat ik bang ben toch weer ongesteld te worden en zoals ik hierboven ook schreef toch ook weer de twijfel omdat ik nu helemaal niks voel terwijl ik altijd pijnlijke tepels had voordat ik ongesteld werd. Trek jij het nog een beetje? Heb jij het idee dat je ongesteld gaat worden?
Liefs Anouk

Terug
Bovenaan