Voor het eerst Clomid

@Anouk, ja ik volgens mij ook dag 28. En ik vind het ook erg spannend. Phoe!! Ik heb al wel 2 etos zwangerschapstestn gehaald. Gewoon met een controle streep en test streep. Ik wil mijn uiterste best doen om tenminste tot zondag te wachten. Moet gewoon lukken. Ik heb ergens een goed gevoel maar ik ben erg bang dat ik mezelf voor de gek houd..
Alles succes!! Xx

Ja ik had de testen vorige maand al gehaald. 1 van de action en 1 van de Kruidvat. Ook allebei met controle en test streep?.
Zijn jullie allebei zondag vrij als je gaat testen? Zo wel leuk zijn als we beide goed nieuws hebben ?.
Liefs Anouk 

Hee hee. Ik weet niet of ik zondag al test. Ik hoop te kunnen wachten tot na het weekend. Vind het wel lastig. Veel te bang dat ik te vroeg test en dan ongesteld word.

Aii, als ik jullie verhalen hoor zal het dus wel niet raak zijn. Echt balen ?. Voelde me vandaag ook echt ruk. Heel erg verkouden en moet erg hoesten. Ook wat verhoging. Ik slaap het liefst de hele dag. Ergens zo’n rotgevoel dat het toch niet gelukt is. Heb heeeeel veeeeel slijm bij het afvegen, bleh. Zo bang steeds dat het bloed is.
Ik wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten met testen. Het liefst tot volgende week woensdag als ik nog niet ongesteld ben geworden. 

Hoi. Ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten. Ik voel wel hier en daar dingen maar ik ben veel te bang dat het niks is. Vandaag bij het lopen met ons hondje voelde ik wat afscheiding uit me lopen. Ieuwl!! Dat vind ik zo irritant gevoel. Jullie ook wel eens last van? Ik wil ook echt wachten met testen. Al te vaak gedaan en dan negatief, geld verspilling en een dag later ongesteld. 
Ik hoop tuurlijk dat het nou eens raak mag zijn. Manmanman...ik zou letterlijk een gat in het plafond springen hihi.

Ik had dat van de week ook Stefanie, het leek net of ik een beetje in me onderbroek plaste.
Ik voel deze ochtend ook wat krampjes in me buik, ook ik ben bang dat het straks weer een menstruatie wordt..
Het is jou ook echt gegund meis, na zo'n lange tijd. Ik zeg soms ook weleens ik denk dat je een gewoon een beetje in shock bent als je op de test ziet staan dat je zwanger bent aangezien het tot nu allemaal negatief was!
Liefs anouk 

Hee! Ja maf gevoel he? Idd net alsof je piest haha. Oh ik denk dat ik idd eerst in shock ben en wel 10 x bevestiging eis whaha. Ik heb nog niet echt krampen. Ja vanmorgen heel even vrij kort. En af en toe last van wat gevoelige borsten van binnenuit de borst zegmaar. Is erg moeilijk te omschrijven. Maar..zal toch geduld moeten hebben. Hopelijk hopelijk bliift de kraan dicht. Fingers crossed for a thousand times...
Hoe lang ben jij ook weer bezig?
Xx

Ja bij mij zijn de krampen ook weg. We gaan het zien. Ik hoop het zo erg maar soms probeer ik te denken; ik wordt gewoon ongesteld.
Wij zijn nu bijna een jaar bezig en sinds december weet ik dat ik pcos heb.
Xx

Terug
Bovenaan