Voor het eerst Clomid

Hi,
Het gevoel dat je piest ? heb ik niet, maar wel afscheiding natuurlijk. Vooral veel bij het afvegen.
Het gekke is dat sinds vandaag mijn klachten minder zijn. Nog steeds gevoelige borsten, maar ietsje minder. Mijn aders op mijn borsten zijn wel erg zichtbaar!! Slapen doe ik wel heel veel, maar ben ook wat grieperig helaas. Daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben. 
O wat is dit toch zenuwslopend! Wil het zo graag ?
Morgen heb ik een belafspraak met de gynaecoloog. Dan kan hij hopelijk zeggen of de eisprong daadwerkelijk heeft plaatsgevonden en ik dus zwanger kan zijn. Volgende week kan ik dan testen. 

Spannend hoor kaatje! Heb je bel afspraak al gehad met de gynaecoloog? 
Meiden, mochten jullie zwanger worden of in de toekomst zwanger raken willen jullie dan van tevoren weten wat het wordt? Ben ik benieuwd naar ?.
En hebben toevallig meerdere meiden het programma de roze dolk gezien? Ik vond het een erg leuk programma. 
Liefs Anouk 

@KaatjeV ja erg he!! Ook bij mij wordt de spanning meer en meer haha. Ik wil het weekend gewoon aankijken. Ik hoop zooo dat ongie weg blijft en dat ik na het weekend een test kan doen.. Hopelijk heb je goede sprong gehad!!
@Anouk; wij zeiden eerder tegen elkaar (lees; denk wel 3 jaar terug ofzo) dat we het niet willen weten. Inmiddels zijn we er over uit dat mocht het ons gegund zijn we het wél willen weten :)
Jullie??

Hey meiden!
Ik voel van binnen dat 'n eierstokken aan het rommelen zijn, vandaag ovulatie testen gehaald bij de action om toch maar is te proberen. 
Meiden die nog op de wachtbank zitten, heel veel succes!
Het is iedereen zo gegunt! 

Mijn partner vind het trouwens wel grappig dat ik steeds op het forum zit, zegt die ben je weer aan het lezen en kletsen ;)
Tot snel dames
liefs Deborah

Wij willen niet weten wat het zou worden ?. De verassing lijkt mij erg leuk!
Haha, fijn toch dat wij gezellig kunnen kletsen. Volgens mij wordt mijn vriend af en toe al gek van me ?. Wij voelen van alles natuurlijk een krampje hier een krampje daar haha.
X Anouk 

Vanmiddag met de gynaecoloog gesproken. Uit de bloeduitslagen kon hij opmaken dat ik een goede eisprong heb gehad! Fijn! 
Na het telefoontje schrok ik een beetje. Bij het afvegen had ik een beetje roze afscheiding. Ik dacht, shit ga ik toch menstrueren. Daarna 2 keer niets. Ik ben zo bang dat het morgen doorzet. Ik heb last van steekjes in zij, buik en schaamstreek. Baal ervan! Ergens hoop ik natuurlijk stiekem op een late innesteling(bloeding).
Als ik nu niet zwanger ben mag ik de komende maanden het zelf proberen met de 50mg, omdat die dus goed aanslaat.
Wat betreft het geslacht van de baby, hebben we allebei vanaf het begin af aan gezegd dat we het willen weten. Daar heb ik al zo’n zin in! We vinden een jongen en meisje natuurlijk allebei even leuk. Het is nieuwsgierigheid en ook een beetje omdat het handig is om te weten.

@Deborah succes met die testen!!
@ Anouk gewoon als verrassing is uiteraard ook leuk!!
@KaatjeV hopen uiteraard op goed nieuws! Leuk dat jullie het ook willen weten. Het maakt ons ook niks uit. Zouden allang blij zijn als ik in verwachting mag raken:).
Ik had het idee dat ik vanmiddag wat krampjes voelde. Verder zijn mijn borsten wat gevoelig maar ja. Had ik eerder ook en toen werd ik ook ongie...Geduld Geduld...pff

Vanochtend is mijn menstruatie begonnen ?.
Helaas na 1e ronde clomid nog niet zwanger. Ik begin overmorgen weer met slikken van 5 dagen clomid 50mg. Hopelijk lukt het de volgende maand en hebben we met kerst nog geen baby, maar wel een hele dikke buik ?

Terug
Bovenaan