Voor het eerst Clomid

Ik heb vanochtend ook al een bloeding gehad ?. Dus ik denk dat mijn menstuatie ook doorzet! Ik baal er behoorlijk van ?. Ook ik zal maandag of dinsdag weer gaan beginnen met t slikken van de clomid. Volgens mij is dit de laatste keer zonder controle dus hopelijk lukt het de volgende keer wel.
Liefs Anouk 

Bij mij is het ook bij vanochtend gebleven, nu niets meer te bekennen. Zal nog niet helemaal doorgezet zijn. Heb echt buikpijn, dus zal echt niet lang meer duren.
Mijn vriend heeft er nog steeds de volste vertrouwen in dat ik zwanger ben haha, hij wil het ook gewoon heel graag ?

O iets te snel op verzenden gedrukt ?
@Anouk; balen ook voor jou zeg! Spannend, zou fantastisch zijn als het lukt voordat je terug moet. Jammer dat er zoveel tijd overheen gaat. Hoeveel maanden heb je nu zonder controle geprobeerd? Heb je tussendoor wel telefonisch contact gehad met gyn? Heb je enig idee wat er niet helemaal goed gaat? Want je eisprong is er toch? 
Zo een hoop vragen ?

Goedenavond,
Jeetje heb weer een hoop bij te lezen zeg!
@Kaatje en Anouk balen zeg ?! Op welke dag is jullie menstruatie begonnen? Hopelijk is het de komende ronde raak! 
@Anouk ik heb eigenlijk geen idee of ik het geslacht wil weten, eerst maar eens zwanger worden ?
@Deborah ik heb het zelfde als jou, mijn man heeft ook elke keer zo iets van waar hebben jullie heb toch de hele tijd over op het forum ? Ik vind het erg fijn zo met elkaar kletsen en ervaringen delen!!
Stefanie hoe gaat het bij jou?
Fijne zondag!
X Sara

Hoi Sara,
Ik dacht dat vanochtend mijn menstruatie begonnen was, maar de rest van de dag heb ik geen bloedverlies meer gehad. Wel last van buikpijn en borsten. Als ik heb gelegen en ik ga staan vertrekt mijn gezicht van de pijn. Pff, blijf toch een beetje in onzekerheid zitten. 

Hoi Kaatje,
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, er is dus nog hoop! Wel vervelend dat je je zo rot voeld! Sterkte hopelijk is het niet voor niets! Op welke dag zit je nu?
Liefs Sara

Hoi Sara,
Ik hoop het ook echt! ? ik zit nu op dag 27. Morgen ben ik 2 weken na mijn vermoedelijke ei. Ik ben wel midden in de cyclus begonnen met clomid, dus die berekening is wel een beetje raar. Ik ben gaan tellen dat ik op mijn eerste dag clomid “dag 3” van de cyclus had. 
Hoe ver ben jij in de cyclus?

Goedemorgen meiden,
Is jou menstruatie niet meer doorgezet Kaatje? Dat zou fijn nieuws zijn! ?De mijne in ieder geval wel. Ik heb nu 2 maanden gehad zonder controle. Ik heb geen telefonische afspraken gehad met de gynaecoloog. Ik start morgen weer met de clomid en mocht ik deze cyclus nog niet zwanger worden ga ik wel weer bellen. Ik heb ook geen idee waarom het niet lukt ?. 
Ik ben 2 maanden geleden getest op progesteron en toen kwam eruit dat ik gewoon een goede eisprong had. Ik snap het dus ook niet...
Hoe is t bij jou Stefanie?
Liefs Anouk 

Terug
Bovenaan