Hoi meiden,
Wat een hoop bij te lezen na een paar dagen!
Wat een goed nieuws Stefanie, gefeliciteerd en hopelijk mag het helemaal goed gaan!
Ik zit vandaag op dag 24. Had afgelopen donderdag, op dag 20, eeeeeindelijk een positieve ovulatietest! Onze eerste ronde met ovulatietesten dus ik was al bang dat ik er zo'n eentje zou zijn waar de testen niet werken.... Maar dus toch!!! Ik denk ergens vrijdag of zaterdag mijn ei te hebben gehad. Vanmorgem met de eerste plas heeeeel licht beige, dikke papperige afscheiding. Hopelijk is dit geen tegen van menstruatie.... Verder nergens last van, gee buikpijn, geen gevoelige borsten.... Vorige maand kwam mijn menstruatie op dag 25 door (toen had ik wel zere borsten maar verder ook nergens last van, niks geen buikkrampje gehad.... Was zwaar verrast over het bloed....), maar geen idee wanneer toen mijn ei is geweest (geen controles en geen ovulatietesten gebruikt). Ik hoop morgen niet ongesteld te worden omdat ik weet dat dat natuurlijk veel te vroeg zou zijn, dan zou ik een veel te korte LF hebben. We wachten het af, die beige pap kan nog veel meer beteken.... Fingers crossed!