Voor het eerst Clomid

Vervelend Anouk! Dan zou je zeggen dat er in de weg naar de baarmoeder of tijdens innesteling iets niet goed gaat. Ik zou gewoon vragen om verder onderzoek, aangezien je eisprong goed is en de bevruchting dus zou moeten plaatsvinden. Is je man/vriend ook gecontroleerd? 
Voor mij blijft het onzeker. Morgen is natuurlijk pas mijn NOD, dus kn zomaar morgen of overmorgen ineens doorzetten. 

@kaatje dat is idd wel lastig tellen, ik zit nu op dag 23, morgen bloed prikken en volgende week maandag de uitslag.
@anouk als je een goede eisprong hebt, betekend dat natuurlijk niet dat je dan ook gelijk zwanger raakt. Helaas niet zelfs, kijk maar naar de andere meiden van dit forum die al heel lang bezig zijn met proberen zwanger te raken. Je leest idd van die verhalen van vrouwen die na 1 x clomid gebruik zwanger zijn maar ja je moet ook gewoon een beetje geluk hebben. Hopelijk hebben we allemaal binnenkort het geluk dat we zwanger raken!
Succes kaatje de komende dagen, we horen er wel van!
Liefs Sara

Hoi lieve meiden,
spannend weekend achter de rug allemaal zo te lezen.. leef met jullie mee hoor! Het is elke keer weer zo spannend :) 
ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus dus komende week zou dus ergens mijn eisprong kunnen komen (als clomid aanslaat dan) dus ook wel spannend...
rond welke dag is jullie eisprong ongeveer?
liefs Julia

Hoi lieve meiden. Ik eh...had zomaar zaterdagmorgen een positieve test in mijn handen. Heb etos eigen merk gebruikt en zag langzaam test streepje verschijnen. Kon het niet geloven!! Vanmorgen weer getest en weer een teststreepje, nu nog helderder. Gebeld met onze fertiliteitskliniek en 30 april 1ste echo. Ik vind het ongelooflijk spannend en heb blijdschap tegelijk. Hoop vooral dat allemaal goed gaat...dat vind ik nog wel het spannendst.
Hoe gaat het met jullie lieve meiden? 
@KaatjeV menstruatie weggebleven?
De andere meiden wens ik weer alle succes toe!!!
Ik heb me tevens aangemeld voor Moeders voor Moeders.

Wat echt waar stefanie, wat een geweldig nieuws zeg!!! Het is jullie echt ontzettend gegund na zo'n lange tijd, echt ontzettend blij voor jullie! Eindelijk eens iemand met goed nieuws! En heb je een gat in het plafond gesprongen zoals je vorige week zei??
Geniet er van en alvast heel veel succes 30-04 super spannend! Hou je ons op de hoogte? Hoe voel je je verder? Al last van zwangerschap kwaaltjes?
X Sara

Wauw Stefanie!!! Gefeliciteerd meid! Ben heel blij voor je! Het is je inderdaad zo gegund, zeker na zo’n lange tijd! Zou het ook leuk vinden als je ons op de hoogte houdt!
@Kaatje, hoe is het bij jou nu?
@Julia, toevallig zit ik vandaag ook op dag 12! De vorige x had ik rond dag 17/18 mijn eisprong, dus denk dat het deze x ook zo zal zijn. Ik houdt t in ieder geval in de gaten met ovulatie testen, aangezien wij geen echo’s krijgen. Dit wordt de 2e ronde met 50mg voor ons. 
@anouk, is inderdaad vervelend. Ik had de vorige x ook een goede eisprong maar helaas geen zwangerschap.
Liefs

oh stefanie wat een geweldig nieuws gefeliciteerd!!
ja hopelijk blijf je wel gezellig kletsen in het forum!!
Ik heb de ovulatie testen geprobeerd van de action, veel snap ik er ook niet van. 
Ik denk dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad, voelde me s'avonds niet lekker.  Morgen weer terug naar de fertiliteits arts dus ben benieuwd.
Gr Deborah

Hoi meiden,
Wat een hoop bij te lezen na een paar dagen!
Wat een goed nieuws Stefanie, gefeliciteerd en hopelijk mag het helemaal goed gaan!
Ik zit vandaag op dag 24. Had afgelopen donderdag, op dag 20, eeeeeindelijk een positieve ovulatietest! Onze eerste ronde met ovulatietesten dus ik was al bang dat ik er zo'n eentje zou zijn waar de testen niet werken.... Maar dus toch!!! Ik denk ergens vrijdag of zaterdag mijn ei te hebben gehad. Vanmorgem met de eerste plas heeeeel licht beige, dikke papperige afscheiding. Hopelijk is dit geen tegen van menstruatie.... Verder nergens last van, gee buikpijn, geen gevoelige borsten.... Vorige maand kwam mijn menstruatie op dag 25 door (toen had ik wel zere borsten maar verder ook nergens last van, niks geen buikkrampje gehad.... Was zwaar verrast over het bloed....), maar geen idee wanneer toen mijn ei is geweest (geen controles en geen ovulatietesten gebruikt). Ik hoop morgen niet ongesteld te worden omdat ik weet dat dat natuurlijk veel te vroeg zou zijn, dan zou ik een veel te korte LF hebben. We wachten het af, die beige pap kan nog veel meer beteken.... Fingers crossed!

Terug
Bovenaan