Voor het eerst Clomid

Het was overigens alleen een klein beetje slijmerige beige pap met afvegen, niets in mijn broekje. De rest van de dag is er niks meer geweest....

@Stefanie, wat moet dat een fantastisch moment zijn geweest! Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet ervan ?
@S-V die beige papperige afscheiding is herkenbaar. Ik heb dit ook al een aantal dagen tijdens het afgeven. Niet iedere keer overigens.
Ik ben nog niet ongesteld, maar had vanavond een negatieve test. Ik ben er echt kapot van!!! Wat moet ik doen?

Goedemorgen allemaal,
wat een leuk nieuws om de dag mee te starten Stefanie!! Gefeliciteerd het is je zo gegund! Hoe voel je je verder? 
@RMPR leuk dat we tegelijk lopen deze ronde :) ik had gister avond, op dag 12 dus, al een positieve ovulatietest in mijn hand! (Heel de dag hoofdpijn, last van onderrug en steken in me onderbuik) vandaar test gedaan... Ben dus heel blij dat de eerste ronde clomid 50mg aanslaat bij me..
nu vraag ik me alleen af wanneer je dan het beste kan klussen? Ik had zelf namelijk bedacht deze week het om de dag te doen omdat dat het beste schijnt te zijn voor het zaad... Maarja, zondag avond hebben we het ook al gezellig gehad ? toch voor gekozen om het maar te proberen ben anders zo bang dat het een gemiste kans is... 
hebben jullie ervaringen met die ovulatietesten? Ik vind het allemaal maar lastig, ben uiteraard wel heel blij met het resultaat en het idee dat clomid zijn werk heeft gedaan :) 
@debbje hopelijk klopt jou gevoel en is je eisprong afgelopen weekend geweest, ik zal voor je duimen!
@S-V hoe gaat het nu? Nog last van beige afscheiding? 
Liefs Julia

@KaatjeV sorry! Helemaal over je heen gelezen.. wat balen van je negatieve uitslag. Snap heel goed dat je er kapot van bent!! Elke keer weer zo een tegenvaller.... maar probeer hoop te houden!!  Op welke dag zat je toen je de test deed? Ik zou het iedergeval 2/3 dagen later nog een keer proberen... 
veel liefs Julia

Hey meiden, 
Ik heb net weer een echo gehad, en m'n ei zat er nog.
Hij staat echt op springen. 
Nou voel ik me zo stom dat ik gisteravond geen gemeenschap heb gehad. Nu vanavond maar proberen. Maar ik heb avonddienst ?
Kaatje kan je geen contact opnemen met de poli?
Succes meiden! 
X Deborah

Lieve dames; zeker wil ik hier blijven meelezen. Want ook ik ben nog gewoon onzeker. A.s. donderdag komt er iemand van Moeders voor Moeders langs. Dan wordt er weer een test gedaan en als die ook positief is mag ik beginnen met piesen in flessen. 
@KaatjeV is vind het zo naar voor je! Idd over paar dagen opnieuw proberen? Zolang er niks komt is het goed.
@RMPR ik wens jou ook alles succes!! 
@Julia het beste kun je klussen van ca dag 12 tot ca dag 19. Om de dag of om de 2 dagen. Zo weet je zeker dat je tot dag 21 het goed benut. 
@SV ja die pap herken ik ook wel. Niet iedere keer gehad maar ik snap wat je bedoelt. 
Zal voor jullie allemaal duimen!! Heb nog niet echt kwaaltjes. Voel soms mijn buik rommelen en soms krampjes (wat ik heel eng vind). Iedere keer bij plassen ben io beetje angstig voor bloed.
Mijn man is er gelukkig heel rustig onder. Hij is blij dat zeker maar het is nog allemaal pril. Doen het dag voor dag. Nu eerst maar naar donderdag toe, plassen voor MvM. Als dat ook allemaal weer goed gaat moet ik maar naar de 30ste toeleven. 
Knuffel voor jullie!!

Hoi meiden!
@ kaatje wat ontzettend balen zeg, ik snap dat je er kapot van ben! Op welke dag zit je dan nu? Ik zou anders gewoon een afspraak maken hoor, voor een echo of misschien kunnen ze je urine bekijken? Dan kunnen ze misschien wel zien hoe het er voor staat en ben jij van je onzekerheid af, of anders morgen nog eens testen. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik heb ook al vaak gelezen dat zwangerschaptesten niet bij iedereen werken dan geeft een urine onderzoek wel duidelijkheid. Succes!
@ julia wat fijn dat je een positieve ovulatietest had, veel plezier de komende dagen!
@ SV wij lopen precies gelijk! Ik zit nu ook op dag 25, nog een klein weekje wachten en dan weten we hopelijk meer!
@ deborah succes vanavond ?
@ stefanie leuk om te horen dat je ons op de hoogte blijft houden, ben zo benieuwd hoe het verder met je gaat! Waarom komt er donderdag iemand bij jou langs van moeders voor moeders? En waarom moet jij in flesjes gaan plassen?
Liefs Sara

Hoi! Wel het moet niet maar ik wil het zelf doen. Check maar eens de site www.moedersvoormoeders.nl.  Zie onderstaande. Sorry voor de enorme letters. Daarom doe ik het.Moeders voor Moeders zamelt urine in van pril zwangere vrouwen in Nederland om stellen met vruchtbaarheids-problemen te behandelen

Terug
Bovenaan