Voor het eerst Clomid

Wat balen Kaatje. Ik zou nog even een dag of 2 afwachten en als je dan nog geen duidelijkheid hebt zou ik even bellen naar de polikliniek.
Hier nog heel veel vraagtekens. Vanmorgen nog wat bruinige afscheiding, verder heel de dag niks.... Ook niet met plassen maar sowieso niet in mijn inlegkruisje (gisteren ook alleen eenmalig met plassen). Wel een soort steekjes in mijn onderbuik en net ook heel erg laag in mijn liezen.... Ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gevoeld. Vroege menstruatie, bruinverlies na eisprong, innestelling.... alles zou kunnen.... ?
Leuk, toevallig Sara! Wanneer heb jij je ei gehad?

Stefanie gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws!!! Een vriendinnetje van me heeft ook meegedaan met Moeders voor Moeders. Moet je iedere dag een fles voor je voordeur zetten toch?
@Deboroh succes vanavond ;)
@Saravw spannend, nog een weekje wachten nu?
@S-V de symptomen die jij beschrijft over de steekjes in de onderbuik en liezen had ik ook een week geleden ongeveer. Ik zit nu op dag 31. Afgelopen zondagmiddag (dag 29) heb ik getest, maar negatief. Ik ben nog steeds niet ongesteld dus weet niet zo goed wat ik nu moet doen. @Kaatje volgens mij zitten wij qua timing ongeveer gelijk.... vind het wel spannend.. ga jij nog een keer testen? Denk dat ik dat morgenvroeg ga doen. Misschien is ochtendurine toch beter?

Bedankt allemaal, voor de lieve reacties! 
@S-V, ik herken je symptomen. Ook ik heb steeds wat bruinige, beige afscheiding met soms een beetje bloed. Zo onzeker allemaal! Ben bang dat ik ongesteld wordt. 
@LoesjeD, ik zit op dag 30. Ik kijk het nog even aan, ik denk dat ik ongesteld wordt, dus dan hoef ik niet te testen. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik bellen naar het ziekenhuis. Ik word hier zo onzeker van? succes met testen morgenvroeg!! Laat je wat weten? 

Kan me voorstellen dat je onzeker wordt Kaatje :( liefst wil je gewoon meteen duidelijkheid! Misschien als je het ziekenhuis belt dat je gewoon even langs kan komen ter controle?
Ik herken je onzekerheid wel. Ik heb zojuist weer een test gedaan en in eerste instantie dacht ik dag hij negatief was en wilde ik hem al weggooien. Toen ik wat beter keek, zag ik een heel licht dun streepje... pfff... herkent iemand dit? 

@KaatjeV ik hoop echt nog op goed nieuws van jouw kant.
@LoesjeD als het 2de streepje, hoe licht ook, binnen 3 min zichtbaar werd kan dat gewoon goed nieuws zien. Streep is een streep! Zou als ik jou was morgen bijv weer testen. Welke dag zit je? 

Ik hoop het Stefanie! Ik zit nu op dag 32... Ik test morgeb inderdaad nog een keertje! Had het ziekenhuis gebeld en die adviseerde dat inderdaad ook te doen.

Hoi meiden,
Spannend hoor Loesje!! Leef zo met je mee.. wat Stefanie zegt, een streep is een streep... laat je het ons morgen ochtend weten? 
@KaatjeV hoe gaat het nu met jou?? Menstruatie al door gekomen of nog steeds niet?
@RMPR heb je je eisprong al gehad? Of wacht je er nog op?? 
ik zit fijn op het wacht bankje.. we hebben iedergeval genoeg geklust ❤️

liefs Julia 

Ohhh wat spannend Loesje! Ik hoop op morgenochtend weer een streep!
Gelukkig ben ik dus niet de enige met deze symptomen. De fertilliteitsarts net even gebeld en zolang het bruinverlies is (en sowieso zo weinig) kan het geen kwaad. Als het snel rood gaat worden heb ik een veel te korte luteale fase. Dus afwachten! Het bruinverlies kan nu van alles zijn. Hopelijk stopt het wel en moddert het niet dagenlang door totdat ik ongesteld word....

Terug
Bovenaan