Voor het eerst Clomid

Loesje, wat spannend voor je! Ben benieuwd of je morgen al een duidelijkere streep te zien krijgt! 
Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. Ik mag dus vrijdag weer starten met clomid helaas. Ben echt verdrietig! Ik wil positief zijn, maar dat lukt me eventjes niet. Had het zo gehoopt na een ronde clomid. Lag al vroeg in bed vandaag. Last van menstruatiepijntjes en een beetje down.  Maar ja, op naar de volgende ronde. Ik weet wel dat ik de volgende ronde de symptomen niet al te serieus neem!!

Goedemorgen meiden,
@KaatjeV balen dat je ongesteld bent geworden! Ik begrijp je teleurstelling maar nieuwe ronde nieuwe kansen.. keep your head up :)
@Loesje en en en??? Alweer getest? Hoop zo op goed nieuws voor jou!
@Stefanie laat je even weten hoe het is gegaan met moeders voor moeders??
ik lig met koorts en een vette keelontsteking op bed helaas.. zo naar de dokter, ben bang dat ik weer aan de antibiotica moet? zit ik niet echt op te wachten aangezien ik afgelopen dinsdag net mn eisprong heb gehad..... zou dit kwaad kunnen of de voortgang kunnen verstoren? Baal er echt zo van.. valt me trouwens op dat ik rond de eisprong steeds ziek word... verkouden, griep en in dit geval 2e keer een keel ontsteking..
heeft iemand daar ook last van? Een lage weerstand rond de eisprong?
liefs Julia

Goedemorgen meiden,
@stefanie kan me goed voorstellen dat je erg onzeker bent, had nog nooit gehoord van moeders voor moeders bent benieuwd als ze vandaag bij je langs komen!
@sv ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn eisprong is geweest maar op dag 17 had ik dik slijm dus denk rond die tijd. Is je bruin verlies al gestopt?
@loesje wat spannend vandaag, hopelijk heb je vandaag een hele dikke duidelijke streep! We horen er wel van!
@kaatje wat ontzettend sneu ?, je lichaam kan je idd erg voor de gek houden, je voelt van alles maar toch is het niets. Komt denk ik ook omdat wij er zo bewust mee bezig zijn dat je bij elk krampje je gedachten alle kanten op gaan. Zou het dit betekenen of zou het dat zijn, ik herken het heel erg. Maar kop op aankomende ronde er gewoon weer voor gaan! Ze geven heerlijk lente weer af voor het weekend, lekker van genieten en proberen gedachten even te verzetten, ik weet het is heel moeilijk maar anders hou je het niet vol....
@ julia wat balen zeg! Geen idee of het kwaad kan maar ik heb ook griep gehad tijdens de 1e ronde clomid terwijl ik nooit ziek ben, vond ik ook wel erg opvallend, denk dat het wel mee te maken heeft. Ben benieuwd wat de dokter zegt. Succes!
Fijne dag allemaal
X sara

@ KaatjeV wat vind ik het super rot dat je ongesteld bent geworden :-(. Het beste wat je idd kan doen, is even een dag flink sip zijn en daarna met volle moed weer verder gaan. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om niet op symptomen te letten. Als je dat wel doet, is echt geen schande hoor! Je bent ook maar gewoon een lief mens van vlees en bloed. Keep that in mind!
@ Loesje, weet jij al meer?
@ S-V ik hoop voor jou dat het bloeden niet doorzet! Duimen draaien hier!
@ Julia, wat rot dat je zo ziek bent geworden. Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf!!
@ Sara jij zit nu inmiddels ergens op dag 27 toch? Wordt spannend, zal heel hard voor je duimen!!
Ik heb nu iedereen genoemd geloof ik/ hoop ik? 
Met mij gaat het goed! Vanmorgen is Moeders voor Moeders langs geweest. Ik was erg zenuwachtig maar nergens voor nodig want hartstikke positief. Ze had druppels urine in de test gedaan en zodra balkje begon te lopen zag je al direcht de test streep verschijnen. Van licht naar vrij snel heel mooi aanwezig! Ben nu echt gerustgesteld, heel erg gelukkig en nu echt zeker dat ik toch echt zwanger ben. Uiteraard heb je nooit een garantie, maar voor nu ben ik dolblij. We gaan het onze ouders vertellen en dan hebben we 30 april de 1ste echo. Dan ben ik 7 wkn zwanger en een paar dagen denk ik hihi. Hopelijk is die goed en is er daadwerkelijk een mini me te zien met een kloppend hartje. 
Als jullie het leuk blijven vinden, houd ik jullie op de hoogte. Kan me namelijk voorstellen dat als je er zelf nog mee bezig bent het lastig kan zijn goede verhalen van een ander te lezen. Dus als jullie van me willen blijven horen blijf ik hier gewoon, ook om jullie verhalen te lezen, steunen en blijdschap en/of verdriet te delen! 
-xxx-

Goedemorgen allemaal,

Ik kan het bijna niet geloven maar.... ik ben zwanger!!! Had een Kruidvat én een CB test gedaan vanochtend en beide positief! Nog steeds wel lichte streepjes, maar in ieder geval al donkerder dan gisteren. Kan het echt bijna niet geloven en ben nog steeds een beetje onzeker of het allemaal wel doorzet en goed gaat, maar 30 april staat in ieder geval de eerste echo! Net als jij Stefanie, wat toevallig en leuk! Fijn dat de test bij Moeders voor Moeders ook gewoon positief is. We houden elkaar op de hoogte goed?
@KaatjeV vind het heel vervelend voor je. Snap dat je verdrietig bent, is niet leuk :( Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden. Op naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen voor jou!

@S-V hopelijk zet het bloeden inderdaad niet door, hoe is het vandaag? Goed dat je de arts gebeld hebt en het kan inderdaad heel gewoon zijn.

@Julia, veel beterschap! Shit dat je ziek bent, je huisarts kan je vast wel adviseren of een antibiotica kan. 

@Sara spannende tijd voor jou! Hopelijk word je niet ongesteld!! 

Wat Stefanie hierboven zegt, geldt ook voor mij. Ik hou jullie graag op de hoogte als jullie dat willen, maar kan me voorstellen dat dat niet altijd leuk is als je er zelf nog mee bezig bent. Ik lees/leef en duim in ieder geval met jullie mee!

Fijne dag allemaal!

Loesje gefeliciteerd!
Ja tuurlijk zijn we op een natuurlijke manier jarloers maar het is jullie van harte gegund! 
Persoonlijk vind ik het leuk als jullie hier blijven voor updates! 
Je krijgt toch een band?
Ik ben sinds 2 dagen buikpijn aan de kant waar m'n ei zit. Ook tijdens gemeenschap voelde ik het aan die kant. Het zal wel door m'n eisprong komen. 
Gr Deborah

Goedemorgen dames!
Wat is er al veel gebeurt! Loesje jij ook van harte gefeliciteerd!! Wat spannend en leuk! Geniet ervan!! 
@Kaatje, ik weet hoe je je voelt en weet hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden. Maar geef de moed niet op!
@stefanie, fijn dat je wat gerust gesteld bent! En hopelijk heb je een hele goede zwangerschap en lekker genieten!! 
Hoe gaat het met de rest van de meiden die nog wachten?? Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk antwoord.
Ik heb afgelopen woensdag op ovulatie positief getest, dat was mijn dag 14 (mooi op tijd voor mijn doen!) Zondag, dinsdagavond en gisterochtend geklust en vanavond denk ik weer en zondag heb ik op de planning staan..
Ik had sinds maandag dat het erg aan het rommelen was, toen de hele woensdag en donderdagochtend erge steken/kramp in me rechter lies zeg maar. Donderdagmiddag ging t richting me onderbuik toe en bleef t zeurderig aanvoelen met steken naar me bovenbenen en rug.. zucht. Nu sinds gisteravond een beurs gevoel, net geen pijn, in me onderbuik. Ik denk dat ze een feestje aan t bouwen zijn daar binnen Haha. Wij gaan volgende week op vakantie, dus kan ik geen bloed prikken op progesteron. Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat ik me ovulatie heb gehad, dus dan is het bloed prikken ook overbodig lijkt me.. 
Nou, dat moest ik ff kwijt! Ik ben vaker down dan positief en vindt het daarom altijd erg fijn om jullie verhalen te lezen en mijn verhaal te delen, geeft me wat rust. Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Liefs!

@ Loesje wat fijn!!! Wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Tuurlijk houden we elkaar op de hoogte!!
@ deborah, hopelijk zal het gaan lukken dit keer! Duimen draaien weer! 
@RMPR ik weet zo goed hoe je je voelt. Echt. Wat goed daarentegen dat jullie zo goed aan het klussen zijn! Duim daarvoor omhoog! 
Hier alles wel goed. Nog steeds onwerkelijkheid maar ook veel blijdschap. Merk dat mijn boobies gevoeliger worden. Verder hier en daar meer eetlust/ honger gevoel maar niet extreem ofzo. Soms veel afscheiding en soms weer minder. Ik probeer te genieten en op naar moment om ouders te vertellen en daarna door naar moment van 1ste echo.
Liefs

Terug
Bovenaan