Voor het eerst Clomid

Goedemorgen,
@loesje gefeliciteerd zeg, wat een geweldig nieuws! De tweede in rij met goed nieuws, top!
@stefanie fijn dat de test positief was gister, toch nog een extra bevestiging. Heb me ff ingelezen over moeders voor moeders, wist niet dat de urine voor pregnyl injecties gebruikt wordt. Misschien moet ik die in de volgende ronde ook gaan gebruiken, dus bedankt alvast voor de donatie ?
Wat mij betrefd zou ik het heel erg leuk vinden om nog van jullie beide te horen op dit forum. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat verlopen met jullie, de eerste echo heel spannend allemaal. Voor nu maar lekker genieten!
@deborah fijn dat je een positieve test had, dan weet je in ieder geval dat het gesprongen is! Lekker op vakantie, niet gek, zeker in de wacht periode, ff je gedachten verzetten! Alvast veel plezier!
Ik zit nu op dag 28 maar had vanochtend bij het afvegen heel licht roze afscheiding, dus het kan eigenlijk niet missen dat het 'feest' ? gaat beginnen binnenkort. Balen maar goed, op naar rond 4. Aanstaande maandag krijg ik nog uitslag van bloedonderzoek of ik een eisprong heb gehad, ben erg benieuwd aangezien vorige keer geen eisprong te zien was. Als de uitslag nu weer negatief is ga ik de komende ronde zeker eens ovulatietesten gebruiken, misschien dat ik dan wijzer wordt....
Fijn weekend alvast!
X sara

hey Sara, 
ze vermoeden dat hij ging springen, maar ik moet eigenlijk maandag terug om te kijken of hij daadwerkelijk is gesprongen. Maar dit is niet voor mijn haalbaar om zo snel te ruilen dus we moeten het erop gokken. 
De steken zijn gelukkig minder, nu alleen veel plassen. Wat zit een vrouw toch raar in elkaar;)
Ik gok dat ik nu ook op het wachtbankje zit als ik daadwerkelijk mijn eisprong heb gehad, volgens de app (womenlog) zou ik 25 april mijn NOD hebben. 
hopelijk volgen wij snel allemaal met positief, ik moet zeggen dat ik het wel een opluchting vind dat er dames in het forum zijn die in verwachting zijn, dan weten we in ieder geval zeker dat de medicijnen werken;)
Fijn weekend allemaal ;)
x Deborah

Wat fijn Loesje!!! Gefeliciteerd!!!
Ik durf ook niet te zeggen of je nu antibiotica mag gebruiken, maar dat kan de arts je wel vertellen. Ik heb zelf geen kwaaltjes tijdens mijn eisprong van verminderde weerstand. Wat vervelend voor je!
Hier heeft het bruinverlies helaas aangehouden en is vannacht doorgezet in een menstruatie. Een LF van dus maar een dag of 6, waarbij 2 dagen na de eisprong al bruinverlies. Komende cyclus wil de fertilliteitsarts me toch gaan monitoren (wel jammer dat ze dat niet gelijk hebben gedaan... ), maar wij vliegen komende vrijdag voor 12 dagen naar Turkije, dus dat gaat  niet lukken. Zondag dus beginnen met de Clomid en deze ronde nog zonder controle (maar wel met ovulatietesten) afwachten en als ik dan weer ga menstrueren gaan we de ronde daarop volgen in het ziekenhuis ?
En oh ja, ik heb er zeker geen problemen mee dat de zwangeren hoer blijven meeschrijven hoor! Het is jullie allemaal gegund! Wij hopen ons ook snel bij jullie aan te sluiten.

Toen mijn zus PCOS bleek te hebben, heb ik aan de huisarts gevraagd of het erfelijk is. Hij zei van niet, inmiddels wijzen onderzoeken uit dat het wel degelijk erfelijk is. Ik heb het ook. We kregen allerlei onderzoeken en toen begonnen met clomid. Ik was in die periode wel verdrietig en zat niet goed in mijn vel, alsof ik een soort rouwproces door ging. Na 3 maanden clomid werd ik zwanger, terwijl de gynaecoloog zei dat het zeer onwaarschijnlijk zou zijn dat het zou lukken, omdat het eitje maar 16 mm groot was. Inmiddels is mijn zoon 2 jaar en ben ik nu 32 weken zwanger (na 1x clomid)
We zijn dolblij met ons gezin en ik gun hetzelfde voor iedereen. Het is wel heel belangrijk om erover te blijven praten, ook als sommige mensen om je heen totaal niet begrijpen wat je door maakt.
Het vechten is de moeite waard!

Hoi lieve meiden,
wat word ik blij van die goede verhalen hier op het forum! 
@Loesje van harte gefeliciteerd!! Tuurlijk vinden wij het leuk als alle zwangere hier blijven mee praten :) geldt ook voor Stefanie uiteraard!
@RMPR fijn dat je ook je eisprong heb gehad.... nu hopen dat de rest vanzelf gaat en gezellig samen met mij op het wachtbankje zitten ?
@debje ik heb meestal rond mijn eisprong gevoelige tepels dat zelfs de douche stralen te veel zijn... dit houd best lang aan, bij mij ongeveer 1,5 week..
@S-V alvast fijne vakantie!! Geniet ervan
kan iemand mij vertellen wanneer mijn NOD ongeveer moet zijn als ik op maandag 9 april (dag 12 een positieve ovulatie test had?) snap dat allemaal niet zo goed ?
fijn weekend allemaal -xxx- 

Hier op dag 12 na de positieve ovulatietest licht roze verlies... ga er dus maar vanuit dat ik naar volgende maand ga. 
Hoe kan je lichaam je voor de gek houden joh ?

Hi allemaal,
Wat ontzettend leuk voor jullie Stefanie en Loesje, van harte gefeliciteerd! Geniet! 
Ben eventjes van de radar geweest, moest even wat verwerken :) inmiddels kan ik denk ik wel weer goed relativeren en ga ik er helemaal voor de komende ronde. Menstruatie is woensdag doorgezet, dus heb vandaag mijn eerste clomid geslikt. Vanaf dag 10 ga ik starten met ovulatietesten. Hopelijk gaat het de komende ronde helemaal goedkomen. 
Voor degene die op het wachtbankje zitten, veel succes!!!

Terug
Bovenaan