Voor het eerst Clomid

Hoi meiden,
mijn krampen zijn inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen, dus heb er maar 1 dag last van gehad (op dag 17) heel apart maar goed... we gaan het allemaal mee maken, zal wel niets zijn geweest.. wachten duurt lang......
@marie welkom!! Lees indd lekker mee en deel je verhaal als je daar behoefte aan hebt.. 
@kaatje het is indd apart, soms snap ik ook niets van het vrouwen lichaam haha maar hoe gaat het nu met je?
fijne zondag allemaal!
liefs Julia 

Welkom Marie!
Inderdaad apart Kaatje? 
Julia fijn dat je krampen weg zijn, maar zo weet je nog niks. 
Bij mijn is het op dit moment wat rustiger, zelf merk ik wel dat ik nu minder zin heb in gemeenschap herkennen jullie dit? 

Gr deborah

Gek die krampen, Julia.... Wie weet!!!?
Welkom Marie! Herkenbaar, hoe je er over denkt. Vandaar dat het zo fijn is om er hier over te kunnen praten ?
Ik begin vandaag weer met de Clomid. De derde ronde nu.... 3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch? Haha! Als mijn eisprong weer rond dag 20 is, is dat ongeveer de dag dat we terug vliegen. Vermoedelijk was mijn eisprong de ronde daarvoor op dag 18-19 (zonder testen of echo, alleen gebaseerd op symptomen en flinke krampen), en dit keer dus op dag 20 een positieve ovulatietest gehad. Ben benieuwd wanneer ik deze maand vruchtbaar ben, de ovulatietesten gaan mee in de koffer ? Wel fijn dat ik donderdag de laatste pil Clomid slik, dus daar ben ik net voor de vakantie (vrijdag gaan we vliegen) mee klaar ?

Hoi dames!
@julia ik heb zo nu en dan, door me hele cyclus door, ook slijmverlies. De ene keer is het meer dan een andere keer.. en dat van de krampen heb ik eigenlijk ook soms wel.
@kaatje ik herken het gevoel van slijmverlies ook erg. Heel apart gevoel!
@deborah, ik heb ook soms tijden dat ik minder zin heb in gemeenschap.
@marie welkom!

Hoi dames! 
Ik hoop hier ook mee te kunnen kletsen. Ik ben nu bezig met mijn eerste ronde clomid. Ik had een goed eitje en over 7 dagen is mijn nod. Vind het allemaal erg spannend, ook omdat ik al een zoontje van bijna 3 heb en daar geen problemen mee heb gehad om zwanger te raken. Nu inmiddels al 2 jaar verder en 2 miskramen gehad. Ik bleek na de laatste miskraam geen goeie eisprong meer te hebben en daardoor heeft de gyn mij clomid gegeven. Nu gelukkig een goed eitje door de clomid dus kan niet wachten! Ik heb wel erge krampen onder in me buik heeft iemand dat ook gehad? 
Verder wens ik iedereen veel succes! 

Groetjes Eefje 

Goedemiddag allemaal,
@kaatje idd fijn dat we gelijk lopen, kunnen we elkaar steunen, ook sv loopt gelijk met ons!
@marie, welkom! Ik had ook nooit gedacht op een forum terecht te komen maar ik vind het erg fijn om hier de ervaringen te delen en advies te vragen, bij ons weet niemand het dat we hier mee bezig zijn dus is erg fijn om hier met meiden het er over te hebben die in hetzelfde schuitje zitten!
@julia was het niet gewoon je eisprong? Ik zelf voel er nooit wat van maar ze zeggen dat sommige vrouwen dit heel duidelijk voelen!
@sv ik ben gister ook begonnen met een niewe ronde clomid! Succes met klussen tijdens de vakantie, komt vast goed ?
@deborah, ik herken dit heel goed, voor mij nu ff niets hoor, over zo'n 1,5 week moeten we weer flink aan de bak dus dat vind ik eigenlijk wel genoeg ?, manlief denkt daar waarschijnlijk anders over maar des te leuker als het straks weer kan toch! (Ben nu overigens ook ongesteld)
@eefje jij ook welkom! Wat ontzettend naar zeg 2 miskramen! Heb in november vorig jaar een miskraam gehad dus weet een beetje hoe je je voelt! Wanneer was jou laaste miskraam? Ik heb zelf gelukkig geen bijwerking van de clomid.
Vandaag ben ik gebeld door de gynaecoloog en ja dit keer was in het bloed te zien dat ik een goede eisprong heb gehad! Ben ik erg blij mee en nu mag ik ronde 4,5 en 6 verder zelf doen zonder echo's, dus dat is wel fijn!
Liefs Sara

@sara: fijn een goede eisprong. hoe weten ze dat er bij poging 4,5 en 6 geen verhoogde kans is op meerlingen, zodat je dit zelfstandig mag doen zonder tussentijdse controle? 

Goedemorgen meiden!
hoe gaat het met iedereen??!
@sara het is niet mijn eisprong geweest want deze had ik al op dag 12/13, dit weet ik door een ovulatietest en dat heb ik toen ook gevoeld... dus wat het op dag 17 is geweest blijft een raadsel..
ik zit nu inmiddels op dag 20, dus nog even geduld hebben...... 
liefs Julia 

Terug
Bovenaan