Voor het eerst Clomid

@sara: 21u stond in de bijsluiter van de testen. 
@simone: balen zeg. Hopelijk meer geluk in ronde 2!
@deborah: kunnen die maagzuurklachten en misselijk niet ook prille verschijnselen zwangerschap zijn? Spannend! Succes!

Goedemorgen meiden,
vanmorgen een test gedaan en ik ben gewoon zwanger!! Kan het niet geloven meteen de eerste ronde raak. Vind het erg spannend en hoop dat het allemaal goed gaat aangezien het al 2 keer mis is gegaan. 7 mei heb ik mijn eerste echo.
Ik wens jullie verder allemaal heel veel succes!! 

Groetjes Eefje 

Goedemorgen,
Eerst een reactie voor jou @Eefje! WAAAAUW GEFELICITEERD. Ik heb eerlijk gezegd niet helemaal meegekregen wat er 2 keer mis is gegaan, maar dat is nooit leuk! Ik ga heel hard voor je hopen dat het dit keer goed gaat! Spannend zeg! Al het geluk voor jou!
En nu even mijn eigen gezeur..
Zucht, wij moeten nu dus met voor 3x clomid zelf proberen, zonder controles. Maar omdat ik nu een week te vroeg was met mijn menstruatie dacht ik, oke? en nu? Dus toch de kliniek even opgebeld om te informeren. Zei de verpleegkundige het volgende; deze 3 maanden zijn vooral om uit te proberen wat de clomid doet voor een regelmatige cyclus (nou, ronde 1 al mislukt dus lijkt me). Maar het gekke is; ik had woensdag 4/4 een echo met een eitje, eisprong verwachten ze rond 6/4. 11/4 weer een echo gehad waar dus eitje niet meer te zien was, dus eisprong!? Ong. 2 weken na eisprong ongesteld, maar ik dus al een week eerder! Verpleegkundige zei dat als ik deze 3 maanden niet alleen maar af wou wachten ik inderdaad ovulatietesten moest gebruiken wanneer ik zwanger wou worden, maar deze zijn bij mij dus lastig af te lezen ivm PCOS. Lastig hoor..
Over de ovulatietesten; na 21.00uur testen heb ik eigenlijk niets over gelezen, wel inderdaad altijd op hetzelfde tijdstip testen en 2uur daarvoor niet drinken. Ik bestel ze altijd op sensitest.nl
@Deborah ik heb zelf niet die bijwerkingen van clomid. Gebruik nu de 50mg. Afgelopen week griep, dus voel me sowieso niet lekker. Dus dit keer geen idee wat griep is of wat bijwerkingen zijn. Maar wie weet zijn het inderdaad andere verschijnselen? :)
Nu de werkkleertjes aan op deze mooie dag, maar ben blij dat ik weer iets kan doen na 3 dagen met griep thuis!
Lieve groet Simone

Ik ga proberen op velen te reageren:
@SimoneFiet ik hoop dat je het niet 3 x hoeft te slikken. Zal uiteraard fijn zijn als je cyclus regelmatig wordt mèt een goede eisprong. 
@SaraV succes met de ovulatietesten. Het is ook soms verwarrend hoor! De ene test moet je met ochtendurine en ander weer overdag urine. Ik heb zelf altijd cb met smiley gebruikt en tijd smorgens met 1ste plas getest tot de smiley. En dan die dag of de dag erna klussen maar. 
@Deborah hopem dat je toch een sprong hebt gehad idd! Jullie hebben wel geklust in periode van dag 12 tot dag 19 ong? 
@Eefje Van Harte Gefeliciteerd!!! 7 mei 1ste echo, spannend!! Ik heb die van mij een week voor jou, op 30 april a.s. 
Nog even @SimoneFiet; je zeurt niet! Iedereen mag hier zijn ei kwijt, heel simpel! Groot of Klein, daar zijn we hier voor!! 
Met mij gaat het goed. Zijn ouders weten het en de mijne ook. Allemaal heel blij voor ons en gelukkig dat ze 'weer' (geldt voor zijn ouders) opa en oma mogen worden. Zijn ouders zijn al opa en oma van ons neefje. Voor mijn ouders voor allereerste keer nu. Ik voel me prima. Geen gekke dingen. Af en toe eens wat misselijk maar helemaal niet erg ofzo. Het enige wat ik echt merk zijn mijm boobies. Die zijn gevoelig en af en toe wat krampjes in mijn buik. 

Gefeliciteeerd Eefje! 
Ik durf niet te hopen op vroege zwangerschapssymtomen wil mezelf niet voor de gek houden. 
We hebben geklust van dag 9 tot dag 18 en dag 24. Op dag 24 zagen ze dat ik m'n eisprong ieder moment zou gaan krijgen. 
Wat raden jullie aan? Welke cyclus dag kan ik nu m'n menstruatie verwachten? Women log denkt op cyclus dag 31. 
Geniet van de echo's!
Succes Sara met de testen!
X Deborah  

@eefje: wat een goed nieuws, gefeliciteerd! 
@deborah: rekenen ze menstruatie niet altijd standaard 14 dagen na eisprong? 

Marie normaal gesproken wel, maar ze zagen op de echo dat mijn eitje nog niet gesprongen was maar dit wel ieder moment kon gaan gebeuren. 
Deborah

Hoi meiden, 
@Eefje, wauwww super gaaf meis!!! Gefeliciteerd, fijn om zulke berichten te lezen en te horen dat het na 1 ronde toch ook wel eens wilt lukken... hoe voel je je verder? Op welke cyclusdag heb je getest?
ik zit nog steeds op het wacht bankje van mijn eerste ronde clomid, zit nu op dag 22 en vind het wel spannend hoor! Voel me eigenlijk heel goed, niet echt kwaaltjes dus weet niet of dat positief of negatief is haha enige is heel soms van die gemene rare steken in me onderbuik maar dat is minimaal gelukkig.. 
@debje afwachten maar weer, spannend wel hè? Ik zou pas op dag 33 testen dan als je dan nog niet ongesteld bent :)
@simone, gelukkig weet iedereen hier hoe gefrusterend het allemaal kan zijn soms...
Ik wens jullie nog een fijne zonnige dag, het helpt iedergeval voor optimale ontspanning!
liefs Julia

Terug
Bovenaan