Voor het eerst Clomid

Haai lieve meiden,
Ten eerste de dames die zwanger zijn super leuk!!! Gefeliciteerd !!
ben zelf eventjes weg geweest, 2 vervelende maanden gehad.. 1x ziekenhuis verkeerd advies gegeven dus geen iui erbij gehad.. en vorige maand geen positieve ovulatie test.. bloed laten prikken op dag 17(uit mijn hoofd) en bleek wel een eisprong gehad te hebben.. maar 2 maanden verder 2x iui gemist.. dus erg positief was k eventjes niet.. nu zit k zelf weer op het wachtbankje en moet k tussen nu en woensdag ong worden.. (2 weken geleden bloed laten prikken op woensdag ). Heb nog nergens last van. Behalve dat k al 2/3 dagen ineens erg misselijk kan zijn. Maar zoals hier boven het positieve is er bij mij een beetje vanaf, en k hoop eindelijk nergens op.. want dat is alleen maar teleurstelling. Verder wel andere afspraken gemaakt met het ziekenhuis, geen ovu testen meer.. meer controles met echo’s en als ik een eitje heb van 19mm dan hormoon injectie op een eisprong op te wekken op de iui in te kunnen plannen. Dus we gaan het zien. 

Veel liefs, Mandy

Hey Meiden, 
Lieve Mandy wat vervelend voor je meid, ik snap heel goed dat je op dit moment het niet zo positief in ziet. Ik gun je van harte een positieve test ? 
Julia : ik heb niet echt klompjes gevoel meer een bal gevoel in m'n buik. Gisteravond waren m'n borsten erg pijnlijk. Trekkend gevoel.  
Succes dames die aan het wachten zijn? 
En de dames die bezig zijn met de ovulatie testen. Xx 
X Deborah

Hallo dames! Wij zijn weer terug van een heerlijk weekje vakantie! Waren we echt aan toe en heb gemerkt dat ik er eigenlijk niet aan heb gedacht. Zit nu op dag 26, merk vrij weinig van een opkomend iets. Gisteren en vandaag een beetje krampjes. Verwacht me nod dit weekend. 
Ik heb veel gemist zie ik! Eefje, van harte gefeliciteerd! Wat geweldig nieuws.
Heel vervelend Mandy.. ik snap dat je het niet meer ziet zitten :( ik hoop voor je dat het toch raak is!
Deborah en Julia, wij lopen gelijk als ik t goed lees. De vorige x had ik allerlei symptomen wat op een zwangerschap leek, maar het was gewoon mijn lichaam die een grapje uithaalde.. ik heb nu weinig tot geen last, misschien komt t ook omdat ik er een week nauwelijks aan heb gedacht. We zien t wel.
Liefs! 

Hey dames, 
Ik heb vandaag toch een early test gedaan van de action, er staat een licht streepje. Weet niet of dit een indroogstreep is of positief. Lees verschillende verhalen dat bij de action de testen wit blijven, ik kan me dit echter niet meer herinneren. a.s woensdag ga ik opnieuw testen en daarna vrijdag weer. 
Nog steeds is de buikpijn aanwezig, het gaat niet weg.
RMPR ik ben daar dus ook wel een beetje bang voor dat m'n lichaam me voor de gek houdt. Fijn dat je zo heb genoten!!
Liefs Deborah

Hoi meiden!
@julia altijd weer spannend he zo aftellen, dren je dagen lang of heb je veel afleiding?
@mandy, we hadden je idd een tijd gemist maar heel erg begrijpelijk dat je niet ze positief was ingesteld na zulke teleurstellingen. Dan duren de dagen wel erg lang denk ik. Begrijp ik goed dat je nu de laatste keer wel iui hebt gehad, dus dat je vanaf woensdag overtijd bent? Mocht het deze ronde niet lukken is het wel erg fijn dat ze in het ziekenhuis bij de volgende ronde het anders gaan aanpakken, dat klinkt een stuk beter dan de vorige keren, je had waarschijnlijk wel het gevoel dat je veel tijd verspild hebt door de 2 gemiste rondes, echt balen maar hopelijk zie je het nu weer positiever in!
@rmpr fijn zeg dat je een heerlijke vakantie achter de rug hebt en je gedachten heb kunnen verzetten. Gaan de dagen lekker snel voorbij! Nog paar dagen spannend!
@deborah ahhhh wat spannend, het zou natuurlijk zo maar kunnen. Ze zeggen toch meestal dat het niet zo veel uitmaakt hoe donker of licht het streepje is, als er iets te zien is is de kans toch zeker aanwezig dat je zwanger bent! Maar snap je onzekerheid, heb zelf geen ervaring met de action testen, heb ze nu van de kruidvat liggen en hoop ze komende ronde te kunnen gebruiken ?. Op hoeveel dagen zit je woensdag? Ga heel hard voor je duimen! ?
Ik heb vabdaag mijn eerste ovulatietest gebruikt, ben benieuwd of ik over een aantal dagen een positieve test heb....
Succes iedereen en tot snel!
Liefs Sara

Goedemorgen lieve meisjes!!
@sara, ik heb gelukkig veel afleiding gehad hoor! Kwa werk en de weekenden zijn ook altijd erg gezellig.. vind de dagen nu wel heeeeel spannend worden!!
zit nu op dag 27 en aangezien mijn eisprong dag 12/13 is geweest is morgen waarschijnlijk mijn NOD.... weet alleen niet zo goed wanneer ik echt wil gaan testen omdat ik bang ben dat ik dalijk toch te vroeg test.. heb wel de hele dag door op en af krampen en steken maar niet als menstruatie pijn, maar dit is de eerste ronde met clomid dus misschien voelt het dit keer ook wel anders als ik ongesteld moet worden ik heb echt geen idee en weet dus ook niet goed wat ik kan verwachten. Fingers crossed!! 
Hoe gaat het met jou Sara??
@mandy ik snap zo goed dat je onwijs baalt!! Even tijd voor jezelf is altijd goed hoor ik leef echt met je mee... 
@debje wel spannend hoor!! Indd een streepje is een streepje hoe licht hij ook is! Ben zo benieuwd naar morgen.... hou ons op de hoogte hè!
@rmpr fijn dat je zo een heerlijke vakantie hebt gehad :) lekker je gedachtes verzetten! Op welke dag heb jij je vermoedelijke eisprong gehad?? En wanneer ga je testen??
liefs Julia

He julia, ik zit nu op dag 12, deze ronde zonder echo's dus ben benieuwd, gaan het vanavond maar weer eens gezellig maken ?
Deborah succes morgen, als het morgen weer een licht streepje is zou het toch positief moeten zijn! We horen er wel van!
Fijne dag allemaal!
X Sara

Terug
Bovenaan