Voor het eerst Clomid

Hi Debje,
als jij zelf denkt dat je een cyclus hebt van 31 dagen dan heb je kana dat als je op dag 31 gaat testen het te vroeg is en je dus een negatieve test in je handen hebt.. daarom beter even wachten en op dag 33 testen om teleurstellingen te voorkomen :) 
maar ik begrijp als geen ander dat wachten heel moeilijk is rond die dagen....
hou je ons op de hoogte??
liefs Julia

Super bedankt allemaal meiden! Het is nog zo onwerkelijk allemaal! 
@simonefiet de hoop niet opgeven meid, ik had deze maand ook 50 Mg en had het ook echt niet verwacht omdat ik een redelijk groot eitje had. Maar dus toch zwanger. Ik hoop voor jou dat het ook snel raak is!

@stefaniesmit wat leuk zeg kun jij ook niet wachten tot je echo? Ik vind het zo spannend ook omdat ik al 2 miskramen heb gehad en erg bang ben dat het nu weer mis gaat...

@juliato ik voel me redelijk goed, ben erg misselijk in de ochtend en ben erg moe. Voor de rest nog heel onwerkelijk. Ik heb getest op dag 28 op die dag hadden ze ook mijn nod geschat. 2 testen gedaan omdat het niet kon geloven haha

Hoi meiden!
@deborah ik had de dagen voordat ik ongesteld werd ook allemaal een misselijk raar gevoel in mijn buik maar bij mij was het helaas doordat ik bijna ongesteld werd. Maagzuur heb ik eigenlijk nooit last van. Nog even een paar dagen in spanning voor jou! Ik zou zelf toch ook wachten tot bv dag 32/33 met testen...
@marie vandaar, bij de testen van de action die ik heb stond dit er volgens mij niet bij maar ga het nog eens goed doorlezen.
@eefje wat een goed nieuws, GEFELICITEERD!! En dat in de eerste ronde, echt fijn voor jullie. Drie keer is scheepsrecht tocht ?, spannende weken naar de eerste echo toe!
@simone volgens mij hebben de meeste meiden hier pcos en gebruiken ook ovulatietesten, daarom dacht ik nu in ronde 4 ga ik het ook maar eens proberen, heb zelf ook pcos dus ben beniewd!
@stefanie, wat ontzettend leuk dat je ouders het nu ook weten, gelukkig heb je tot nu toe weinig bijwerking!
@julia succes met wachten!
X Sara

@ Eefje, ik kan me zo goed voorstellen dat je 2x test tot dat je het kan geloven!! Ben heel benieuwd wat er volgende week bij mij gaat gebeuren... hoop dat de kraan dicht blijft..
heb wel vreemde krampjes/steken afentoe, het komt en gaat maar durf niet te veel te hopen omdat ik weet dat ons lichaam ons ook aardig voor de gek kan houden helaas, dan is het weer zo een domper..

Hey meiden, 
ik ben nu echt aan het aftellen naar dag 33, zit nu op dag 29. 
Nog niet ongesteld, wel nog misselijk veel plassen en krampen in de buik.
Hoe is het bij jullie?
Julia welke cyclusdag zit jij?
Hebben jullie ook zo genoten van de zon?:):)
Liefs Deborah

Hi Deborah,
spannend hè komende dagen?! Weet precies hoe je je voelt we lopen bijna tegelijk :)
ik zit nu op dag 25 en heb sinds 2 dagen echt wel aparte krampjes anders dan menstruatie pijn, en het gevoel van plopjes in de buik? Voelt ook een beetje als een trillend ooglid maar dan in je buik, heel apart je ziet dan ook mn buik bewegen.. weet niet hoe ik het kan uitleggen dus vingers crossed en anders zal de kraan echt wel open gaan gezien de krampen die ik heb... wel afentoe een gemene steek in me borst maar dat is minimaal
verder nergens last van, ik moet altijd al veel plassen dus dat is niet anders dan normaal ?gelukkig niet misselijk! 
Ik hou jullie op de hoogte! Durf nergens op te hopen want weet uit ervaring dat je lichaam je goed in de maling kan nemen.....
succes nog met wachten Deborah ik duim voor je!!
liefs julia

Terug
Bovenaan