Voor het eerst Clomid

@deborah, wat spannend zeg!!
@julia, ik heb op dag 15 mijn eisprong gehad. Dus ik denk dat ik eind van t weekend ga testen. Ik snap je helemaal, ben ook bang voor t vroeg testen. Ik stel t zo lang mogelijk uit, als dat lukt tenminste. Ik denk voor jou dat je ook rond/tegen t weekend aan een testje kan proberen. Ik heb zelf nergens last van, heel af en toe wat lichte krampen. Dus dat kan alle kanten op. 
@sara, veel succes en natuurlijk veel plezier!
Liefs Ruby (valt me net op dat ik me naam nooit eerder heb vermeld ?)

Haai, 
toch gisteren ongesteld geworden :( wat wel zo vreemd is aangezien k het altijd in de ochtend ben met opstaan... en nu ineens in de avond na het eten. Morgen even bellen met het ziekenhuis om te vragen voor de echo’s welke dag we precies starten en dan gaan we het zien. 
@deb ik weet dat een streepje een streepje is. Ongeacht licht of donker!! 
@sara het is indd erg vervelend. Mijn ronde van feb/maart is overgeslagen met iui en van maart/april. Dus nu ong geworden en afwachten wat deze ronde gaat gebeuren. Het is indd dat k zoiets heb van we zijn weer 4 maanden verder en k ben nog geen stap verder. Na bijna 2,5 jaar proberen wil je toch dat het uit eindelijk toch een keer lukt. Helemaal positief ben k nog niet en om te zeggen helemaal ‘beter’ ook niet. K heb mijn goede en mijn slechte dagen, al zijn het meer slechte.. dit zo alles heeft ook enorme invloed op mijn relatie helaas. 

En welke dame had zo’n last van bijwerkingen van clomid? Die heb k namelijk ook heel erg gehad, en ben toen overgestapt op een andere. 
Veel liefs,
mandy 

Lieve meiden, 
Mandy vervelend dat je ongesteld bent geworden, en ik snap dat je het moeilijk heb xx ik kreeg tussen dag 11 en 13 mijn echo. 
Ruby en Julia, bij jullie al tekenen van menstruatie? Als het goed is hebben wij alle 3 morgen onze NOD. 
Succes dames !
Succes en geniet ervan Sara! 
Liefs Deborah

Ik begin eerst even bij jou Mandy, ik begrijp zo goed dat je er echt even doorheen zit en meer slechte dagen hebt dan goede!! 2,5 jaar is al een behoorlijke tijd en dat doet zeker wat met jou als persoon.. probeer met je partner te blijven praten, praten, praten en probeer ook weer te genieten van de kleine dingen.. (makkelijk gezegd dan gedaan) maar plan bijv 1x per maand een “date” in, bios of hapje eten of gewoon lekker een avondje Netflix met broodjes en smeersels... heel belangrijk dat die goede flow erin blijft (of terug komt)
nogmaals is makkelijker gezegd dan gedaan voor een buitenstaander maar hoop oprecht dat het er wat zonniger uit komt te zien voor je!! Je kan hier iedergeval altijd je ei kwijt, dikke knuffel van mij! 
@Ruby, aangezien ;-) haha geeft niets hoor.. merk jij al iets?
@debje, ben zo benieuwd wat je morgen test!! Ik durf zelf nog niet zo goed morgen te testen zo bang voor een domper.....
@sara, veel plezier komende dagen!!
heb sinds vandaag echt dat sterke onderbuik gevoel van menstruatie maar ook steken links en rechts dus het zou me echt niets verbazen als ik vanacht/morgen alsnog ongesteld wordt... hoop natuurlijk van niet maar ik merk het morgen wel??
verder soms pijnlijke borsten maar ook dat kan komen doordat er een menstruatie aan zit te komen...
vind deze dagen het moeilijkste hoor, ook ik had vandaag echt een “shit” dag... kan wel janken om alles en dat terwijl ik een heel positief persoon ben van mezelf..
liefs Julia

@mandy: 2,5 jaar proberen is ook niet niks, dus dat je je zo voelt is niet meer dan logisch, ik zou me ook zo voelen dan. Maar geef de moed niet op, ondanks dat het moeilijk is toch positief blijven denken. Al geloof je er waarschijnlijk bijna niet meer in, wie weet is jouw rake ronde gewoon volgende keer alsnog! Misschien als aanvulling op de afleidingstips hierboven nog lekker even uitwaaien met zn tweeen, lekker naar het strand of een weekendje weg? Even de ellende vergeten. Sterkte!!
@julia, Deborah: jullie beiden nog niet ongesteld vandaag? Dat zou goed nieuws zijn!
Ik start zelf vandaag met de 1e Clomid pil, maandag op eerste controle. Hoe gaat dat in zn werking? Ik heb alleen deze ene afspraak bij de echoscopiste gekregen vooralsnog. Hoor ik alles van haar denken jullie? Ook wanneer de volgende check zou moeten zijn? Vorige keer ziekenhuis (bij vaststellen te starten met OI) gaf de fertiliteitsarts daarna de indicaties en zei de echoscopiste eigenlijk niet veel. 
Nou, ik vind het allemaal maar spannend. Ook omdat ik na het lezen van de bijsluiter toch wel bang bent dat het echt troep is wat je moet slikken.
Succes voor alle dames die nog moeten klussen deze week en succes voor de (hopelijk positieve) testers! 
Marie

Goedemorgen dames, 
hier nog geen ongesteldheid, op cyclusdag 33. 
Ik heb vanmorgen getest, maar werd er weer niet veel wijzer op.  
Het was weer een vaag streepje, vrijdag nogmaals testen en misschien andere testen halen. Welke raden jullie aan?
Hoe is het met de andere dames?
x Deborah

Hey meiden, vandaag ook met clear blue getest. Geeft aan niet zwanger.  Ik wacht het maar even af tot vrijdag, heb gelezen dat cb veel hcg nodig heeft om zwanger aan te geven.  Dus wachten we het maar even af. 
x Deborah

Terug
Bovenaan