Voor het eerst Clomid

Lieve dames, 
@Anna gefeliciteerd meid! 
@Ruby wat vervelend meid ?
Op het moment heb ik het wel even moeilijk met de onzekerheid die er is.  Nu heb ik weer gelezen dat het bij sommige dames pas heel laat de hcg wordt aangemaakt. 
Ik wil gewoon zo graag duidelijk, dan liever ongesteld maar ook die blijft weg.  
Maandag ga ik naar de fertiliteits arts bellen, en of eventueel de huisarts voor een labforumlier. 
Ik heb nog steeds de zwangerschapskwaaltjes en er komen alleen maar bij. 
Sorry hoor dames, ik zit in m'n nachtdienst en dit is de enige plek waar ik heel fijn m'n hart kan luchten. 
Liefs Deborah

Goedemorgen meiden,
leuke dag gehad gister allemaal?? 
@anna bedankt voor het delen van je verhaal! Fijn om indd positieve verhalen over clomid te lezen zeker gezien ik er nu nog behoorlijk onzeker over ben...
zit zelf nu op dag 31 en niets te bekennen kwa menstruatie, de uitslag van het bloed was negatief en de zwangerschaptest was vanmorgen ook nog negatief.. nu kan het volgens het ziekenhuis zo zijn dat mijn eisprong later is geweest maar vind het zelf allemaal apart aangezien ik op dag 12 een overduidelijke positieve ovulatietest in mijn handen had... ben bang dat ik gewoon wéér op het punt ben blijven hangen van “springen” en ik dus geen eisprong heb gehad, wat betekend dat clomid 50mg niet zijn werk heeft gedaan... moet nu dus tot dag 35 wachten, dan weer testen, en ziekenhuis bellen.. wel nog steeds krampen en steken in me onderbuik, borsten doen sinds gister pijn en me onderrug doet behoorlijk zeer.. maar denk dan ook “ik ben toch niet gek aan bet worden”
@debje, zelfde geldt dus voor mij... die onzekerheid is vreselijk dan maar ongesteld maar nu dus ook nog steeds niets hier.... 
@kaatje, succes met wachten!!
@sara, snap je wel hoor ik moet zelf ook proberen het wat meer los te laten maar weet niet zo goed hoe..
@ruby heeft jou menstruatie al doorgezet?
liefs Julia

Goedemogen dames,
@deborah tuurlijk kan je hier je hart luchten, daar zijn we voor toch, om elkaar te ondersteunen! Maar wat maak jij het spannend zeg! Je bent al zo veel dagen overtijd dan kan het toch niet zo zijn dat je toch niet zwanger bent? Ik heb ook wel eens gelezen dat het best vaak voor komt dat bij sommige vrouwen een zwangerschaptest niet werkt en dat dit alleen door en bloedtest vastgesteld kan worden. Zou dit bij jou ook niet het geval zijn? Wanneer de vorige keren met clomid mijn eisprong is geweest weet ik niet precies maar ik denk rond dag 17, deze ronde voor het eerst met ovulatietest dus hoop hierdoor meer duidelijkheid te kijgen. Gister nog geen positievetest. Sterkte met je nachtdiensten!
@Anna wat een verhaal! Ik vind het erg fijn om ook positieve verhalen te lezen, dat geeft je weer hoop! Geniet van je zwangerschap!
@ruby hoe is het bij jou, heeft je menstratie door gezet?
@kaatje succes met wachten!
@julia nog iemand in de onzekerheid, er in blijven geloven hoor. Je kan natuurlijk altijd nog een keer een test doen, wie weet is het dan wel positief?! Sterkte met wachten, heb je een beetje afleiding dit weekend?
Fijn om te horen dat er meerdere zijn waarbij het libido verlaagd is en tegen het verplichte vrijen opzien. Ik dacht dat het aan mij lag...
Heb ook nog even advies nodig, gisteravond hebben we geklust, stel vanavond heb ik een positieve ovulatitest zouden jullie dan vanavond nog een keer vrijen of wachten tot morgen. Ze zeggen namelijk dat de kwaliteit van het zaad van de man minder is als je elke dag vrijd. Wat zouden jullie doen?
Fijn weekend allemaal!
Liefs Sara

Lieve dames, wat heb ik een boel gemist. Ik heb alles gelezen, maar overal op reageren wordt wat lastig. 
Wat betreft de onzekerheid die er is als er niks gebeurd en je testen zijn negatief...ik weet heel goed wat dat is. Dan wil je gewoon dat er iets gebeurd zodat je weet waar je aan toe bent.

Wat betreft laag libido...dat heb ik niet gehad...alleen was het wel zo dat we voor en na DE week heel weinig of niks deden omdat je ruim een week om de dag bezig was. Hadden dan geen seks bedoel ik. Wel knuffelen, intimiteit en lekker tegen elkaar aan liggen in bed, maar niet het ECHTE werk zegmaar.

Met mij gaat het goed. We hebben a.s. maandag onze eerste echo. Ben erg benieuwd en hopen op een mooi kloppend hartje. Ik heb geen echte klachten. Af en toe eens krampen, soms best veel afscheiding (loopt soms letterlijk uit mij...ieuww) en gevoelige boobies. Ik merk wel dat ik nu echt een superlaag libido heb zeg...jeetje! Echt al een tijdje is er niks gebeurd (behalve gewone intimiteit) wat ik zonet al noemde. Maar goed, komt allemaal wel weer goed. Zolang we lekker blijven knuffelen, elkaar kusjes blijven geven en samen zijn. 

@Sara; wanneer je een positieve ovulatietest hebt, springt je ei binnen 24 a 48 uur na die positieve test. Dus als jullie gisteravond hebben geklust, dan liggen zijn zaadjes er ook nog vanavond en kunnen jullie prima morgen weer klussen. Want het is inderdaad zo dat wanneer je het iedere dag doet het zaad achteruit kan gaan. Maar als voor jullie vanavond goed voelt en dan bijvoorbeeld overmorgen weer, moet je dat gewoon doen. :) xx

Hey dames, 
@Ruby al iets bekend?
@Julia ga je maandag ook contact opnemen met de fertiliteitsarts? is het mogelijk dat er geen eisprong is geweest?
 Ik zit vandaag op cyclusdag 34, en ook bij mijn nog geen teken van menstruatie.
Ik heb van de week even op het werk mijn urine gestript, ik dacht aangezien ik veel moet plassen misschien heb ik wel een blaasontsteking. Urine was schoon op leuko's na deze waren verhoogd ( las op internet dat dit ook met zwanerschap te maken kan hebben )
of ik zie het nu overal in dat kan natuurlijk ook ;) haha 
Liefs Deborah

Hoi meiden,
Wil eerst even zeggen dat ik echt heel blij ben met jullie allemaal! Klinkt heel suf maar ik heb er echt heel veel aan ondanks je elkaar niet “echt” kent :) dank voor het delen van de verhalen en de reacties die we krijgen op elkaar..
zo dat gezegd te hebben, heel spannend Stefanie maandag je eerste echo! Ik leef met je mee! Laat je even weten hoe het is gegaan??
@sara, zoals Stefanie al zou doe vooral wat goed voelt! Ik heb zelf dagelijks geklutst zonder rust pauze maar dat is ook meer omdat dat is wat wij altijd doen (ja, het je echt waar!) dit voelt fijn en goed en op een moment rond je eisprong ben ik snel bang dat het een “gemiste” kans is dalijk.. 
@debje, ik zou gewoon maandag naar het ziekenhuis bellen als ik jou was, sowieso nog een test op dag 35 (morgen dus dacht ik toch?) en als dit nog negatief is gewoon een bloed test vragen..
ik wacht zelf nog even met bellen naar het ziekenhuis, as woensdag zit ik op dag 35 en dan test ik gewoon nogmaals met ochtend urine, mocht dit weer negatief zijn moet ik het ziekenhuis sowieso bellen en weer starten met primolut om een menstruatie op te wekken om vervolgens met mijn 2e ronde clomid te starten, tevens gaat de arts dan ook overleggen of ik niet meteen met 100mg mag starten aangezien ik dan blijkbaar geen eisprong heb gehad afgelopen keer (anders was er nu wel een menstruatie geweest)
vd week toen ik het ziekenhuis aan de telefoon had deed telefoniste wel een beetje bot, ik zat met vragen zoals;  hoe kan het dat ik dan op dag 12 wel een positieve ovulatietest heb.. en kreeg als antwoord; “ja de reden dat je hier loopt betekend dat jou lichaam alles doet behalve wat het moet doen maar daarom zijn we hier ook, soms doet het vrouwen lichaam gewoon iets onverklaarbaarst..”
vond dat echt zo een k*t antwoord.. had al een shit dag doordat bloeduitslag negatief was... maar goed.. we wachten weer af.. gelukkig wel afleiding genoeg dat scheelt :)
13 mei ook weer een vervolg afspraak bij de gyn, ga dan denk wel vragen om extra controles en echo’s anders gaat alles wel heel lang duren... en we zijn al 1,5 jaar bezig.. zucht..
bednakt dat ik mijn hart weer even hebt kunnen luchten
X Julia

Hey Julia : wat een raar antwoord zeg.  Ik was zelf van plan om dinsdag te testen, omdat ik nu nachtdiensten draai en dus eigen geen echte ochtendurine heb. 
Ik zie er eigenlijk ook wel tegenop om te testen,  omdat het niet duidelijk is. 
Ik heb deze ronde 100 mg clomid gebruikt.
En hadden op cyclus dag 17 gezegd dat die ieder moment zou gaan springen, dat m'n eitje op springen stond zeg maar. 
Dit forum geeft me ook zo'n fijn gevoel!
X Deborah

Terug
Bovenaan