Voor het eerst Clomid

Hoi dames, vanochtend toen ik wakker werd had ik nog steeds alleen bruin verlies en geen pijn. Dus ik besloot om een testje te wagen. In eerste instantie was ie negatief, maar toen ik wat beter keek zag ik een licht streepje. Ik wist niet zeker wat dat betekende, dus had me voorgenomen om maandag weer te gaan testen. In het begin van de middag begon ik echter krampen te krijgen en toen ik naar de wc ging, zag dat ik rood bloedverlies had.. ik denk dat me menstruatie toch nog is begonnen.. vandaag zou dag 31 zijn geweest. heb nu ook gewoon menstruatiepijn. Ik baal zooooo erg. En ben ook erg verward.
@kaatje, succes meid met wachten!
@julia, oh wat vervelend meid.. idd wat een raar antwoord van die assistente zeg.
@deborah, jij ook veel succes en sterkte.. ik snap hoe je je voelt.
@sara, het is natuurlijk wat voor jullie goed voelt! Maar ik zou vandaag overslaan en morgenochtend klussen en dan overmorgenavond weer! Zo heb je netjes 36uur tussen. Én zit je in je vruchtbare periode! Succes!
@stefanie, wat leuk om wat van je te horen! Spannend hoor je eerste echo! Wens je alvast veel succes en plezier!
Volgens mij heb ik zo iedereen gehad. Oh dames ik vindt het ook erg fijn om mijn verhaal te vertellen. Vind ook veel steun omdat we met zn allen ‘hetzelfde’ meemaken en elkaar zo beter begrijpen.
Liefs Ruby

@Ruby : oh vervelend meis ? was het dan misschien een indroogstreep? Wat ik heb gelezen is dat een indroogstreep grijs is positieve streep roze.   Anders misschien als je menstruatie echt is doorgekomen daarna nogmaals testen? 
Ik snap heel goed dat je je verward voor, kan je wel terecht bij je mannetje? 
Liefs deborah

@anna: ik hoorde recent van iemand een zelfde soort verhaal, kennelijk zitten ook medici er soms naast of hebben jullie heel erg veel geluk gehad! Hoe het ook zit, jullie zijn zwanger! Het belangrijkste! Gefeliciteerd! 
@Ruby: die verwarring herken ik. Een keerje heb ik via een bloedtest een zeer lage hoeveelheid zwangerschapshormoon getest, te laag nog om het echt zwanger te noemen maar teveel om het uit te sluiten. Toen ik een paar dagen later terug moest komen voor een definitieve test ook die dag ongesteld geworden... kan dus dat er toch iets was maar dat je lichaam niet heeft doorgezet. Of toch een indroogstreepje ja, maar dat kan alleen als je langer dan de aangegeven testtijd gewacht zou hebben.
@Deborah: spannende periode, wie weet zit je dichtbij! 
@julia: wat een belachelijk antwoord in het ziekenhuis zeg, echt onnodig bot. 
@Kaatje: succes met wachten! 
@iedereen die ik nog vergeten ben natuurlijk ook succes, het is af en toe zo ver doorscrollen dat ik vast iemand mis om op te reageren. 
Voor mij overmorgen de eerste follikeltest na Clomid. Gelukkig geen bijwerkingen van de 50mg, lijk alleen iets meer slaap nodig te hebben. 
Fijn weekend nog allemaal!
Marie 

Hi dames, 
Ik ben even van de rader geweest, omdat ik een maand geprobeerd iets minder met zwanger worden bezig te houden. Super lastig want die hormonen (4 x clomid en 1 x tamoxifen) houden je wel bezig. 
Ik dacht dat ik afgelopen week ongesteld was geworden, maar dit bleek een innestelingsbloeding te zijn. Want ik had gisterochtend in eens een POSITIEVE ZWANGERSCHAPSTEST!!!!
Totaal niet verwacht!
Tamoxifen is bij mij in 1x raak geweest.
Nu hopen dat het vruchtje blijft hangen en ik hoop dat er komende periode heel veel positieve testjes bij jullie verschijnen.
Succes meiden,

Gr Amber

Goedemorgen!
@stefanie dank je voor het advies! Je bent zeker wel zenuwachtig voor morgen?! Echt super spannend!! Laat je morgen wat weten? Heel veel plezier in ieder geval, zo bijzonder zo'n eerste echo!
@deborah alvast succes morgen, hopelijk kan je gelijk terecht en krijg je meer duidelijkheid, deze onzekerheid is echt slopend denk ik!
@julia ik ben ook erg blij met dit forum, het geeft veel steun en een fijne uitlaatklep! Bij jou ook nog steeds geen tekenen van een menstruatie? Wat een belachelijke reactie trouwens van die telefoniste, daar zit je echt niet op te wachten zeg! Naast je neer leggen hoor, dat mens weet niet wat ze zeg! Hopelijk heb je woensdag een positieve test in handen!
@ruby hoe is nu met jou? Is je menstruatie weg gebleven?
@marie succes met de eerste echo alvast, hopelijk slaat het aan!
@amber wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!! Waarom hebben ze bij jou tamoxifen gebruikt? Ik ken dit medicijn niet dus benieuwd er naar! Misschien werkt dit voor mij ook wel?
Helaas had ik gister op dag 16 nog steeds geen positieve ovulatietest in handen, hopelijk vandaag wel, anders ben ik bang dat deze test misschien niet werkt voor mij...
Fijne zondag!
Liefs Sara

Hey dames, 
Ik heb vandaag mijn menstruatie gehad, ik zag vannacht al verandering in mijn temp van 36.9 naar 36.5 
Nu mezelf maar ingesteld voor 35 dagen cyclus dinsdag weer starten met clomid. 
Liefs Deborah

Ha lieve dames,
Bedankt voor jullie lieve reacties! 
Voor iedereen die nog in spanning zit; ik weet hoe killing het is en hoe lang de dagen dan kunnen duren... Hang in there!!!!

@Julia: een samenlevingstest is om te testen of het sperma van je partner kan overleven in de baarmoederhals. Je wordt dan gevraagd om de avond ervoor seks te hebben, en de volgende ochtend wordt er dan slijm uit je baarmoederhals gehaald. Uit de test bij mij bleek dat er geen één spermacel het overleefd had... Maar blijkbaar was er nog 1 spermacel die dapper stand heeft gehouden! 

Terug
Bovenaan