Hoi dames, vanochtend toen ik wakker werd had ik nog steeds alleen bruin verlies en geen pijn. Dus ik besloot om een testje te wagen. In eerste instantie was ie negatief, maar toen ik wat beter keek zag ik een licht streepje. Ik wist niet zeker wat dat betekende, dus had me voorgenomen om maandag weer te gaan testen. In het begin van de middag begon ik echter krampen te krijgen en toen ik naar de wc ging, zag dat ik rood bloedverlies had.. ik denk dat me menstruatie toch nog is begonnen.. vandaag zou dag 31 zijn geweest. heb nu ook gewoon menstruatiepijn. Ik baal zooooo erg. En ben ook erg verward.
@kaatje, succes meid met wachten!
@julia, oh wat vervelend meid.. idd wat een raar antwoord van die assistente zeg.
@deborah, jij ook veel succes en sterkte.. ik snap hoe je je voelt.
@sara, het is natuurlijk wat voor jullie goed voelt! Maar ik zou vandaag overslaan en morgenochtend klussen en dan overmorgenavond weer! Zo heb je netjes 36uur tussen. Én zit je in je vruchtbare periode! Succes!
@stefanie, wat leuk om wat van je te horen! Spannend hoor je eerste echo! Wens je alvast veel succes en plezier!
Volgens mij heb ik zo iedereen gehad. Oh dames ik vindt het ook erg fijn om mijn verhaal te vertellen. Vind ook veel steun omdat we met zn allen ‘hetzelfde’ meemaken en elkaar zo beter begrijpen.
Liefs Ruby
@kaatje, succes meid met wachten!
@julia, oh wat vervelend meid.. idd wat een raar antwoord van die assistente zeg.
@deborah, jij ook veel succes en sterkte.. ik snap hoe je je voelt.
@sara, het is natuurlijk wat voor jullie goed voelt! Maar ik zou vandaag overslaan en morgenochtend klussen en dan overmorgenavond weer! Zo heb je netjes 36uur tussen. Én zit je in je vruchtbare periode! Succes!
@stefanie, wat leuk om wat van je te horen! Spannend hoor je eerste echo! Wens je alvast veel succes en plezier!
Volgens mij heb ik zo iedereen gehad. Oh dames ik vindt het ook erg fijn om mijn verhaal te vertellen. Vind ook veel steun omdat we met zn allen ‘hetzelfde’ meemaken en elkaar zo beter begrijpen.
Liefs Ruby