Voor het eerst Clomid

Hoi meiden. De echo was goed. Zagen duidelijk het vruchtzakje met ons kindje en een mooi kloppend hartje. Het was erg fijn om de kleine hoe klein ook te kunnen zien. 
Hoop dat met jullie allemaal ook alles goed gaat. Ik lees alles wel maar kan niet overal op reageren maar leef en voel wel mee.

Hoi meiden,
@marie ik heb dit ook 3 rondes gehad op dag 10 veel eitjes maar elke keer waren er op dag 14 nog 2 over. Daarom mag ik nu in de komende rondes het zonder controles doen. Komt vast goed!
@stefanie wat fijn zeg dat er een kloppend hartje te zien was! En wat bijzonder! Was je erg zenuwachtig? Beginnen de eerste zwangerschapkwaaltjes al te komen?
X Sara

Goedemorgen meiden!
@ruby ik snap wat je bedoeld hoor! Ik zou deze 2 maanden ook alleen moeten proberen en dacht toen; oké... je wilt toch graag de juiste begeleiding.. maar laten we hopen dat je geen 6 rondes meer nodig hebt ;-)
@marie, spannend hoor ik duim met hè mee!!
@sara, ben je nog bezig met de ovulatietesten of laat je het achterwegen?
@stefanie goed om te horen dat alles goed is!!! Nu proberen te genieten van jullie kleine mini mensje ❤️
@debje hoe gaat het met jou?? Vandaag starten met je volgende ronde clomid toch? Hoeveelste is dit eigenlijk?
Hier op dag 34 nog steeds niets... gister vast primolut opgehaald en morgen dan testen en ziekenhuis bellen *zucht* hoop echt dat ze met een plan komen want vind het echt zonde als ze me nog een ronde 50mg geven als het dit keer ook niet aan heeft geslagen, wordt vervolgd :)
veel liefs Julia

Hi,
@ Deborah, hoe is het met je? Pfff ik ken het meid, echt niet leuk als die rode duivels weer om de hoek komen kijken.
@ Stefanie; wat lijkt me dat geweldig om te zien. Geniet er maar heel erg van!!
@ Marie, morgen krijg je duidelijkheid toch? Of je het mag proberen ivm te veel eitjes die op springen staan? Succes!! 
@ Julia, wat spannend zeg. Probeer goed voor jezelf te praten hoor. Is idd zonde als je weer een maand probeert en je niet zwanger kan raken. 
Ik zit inmiddels op dag 21 van mijn cyclus. Dus wachten geblazen. Vanavond was ik aan het koken en werd ineens misselijk joh! Mijn vriend heeft me meteen op de bank neergezet en heeft het koken overgenomen. Ik kon vervolgens wel prima eten overigens. 
Verder heb ik een zeurderige pijn in mijn onderrug en voel steekjes in mijn buik zo nu en dan... God, ik had mezelf beloofd na de afgelopen keer dat ik me niet zo lier leiden door de kwaaltjes, want je weet het gewoon echt niet. Kan zwangerschap zijn, maar ook een naderende menstruatie. Het zou wel snel zijn, want ik heb mijn NOD op 11 mei. Spannend allemaal!!!

He Julia,
Dat duurd wel lang zeg voordat je menstruatie weer begint, dat wachten je wordt er echt gek van! Misschien toch nog een klein hoopje op een positeve test morgen? Succes morgen, we horen er wel van!
Ik ben zelf een beetje down op dit moment, vandaag op dag 19 en nog steeds geen positieve ovulatietest, heb er voor morgen nog 1 en dan zijn ze op maar verwacht er niets meer van, had toch nu al lang positief moeten zijn. Vorige cyclus met bloedonderzoek wel eisprong gehad en deze ronde voor het eerst zonder echo's en gebruik van ovulatietesten maar wordt hier niet vrolijk van. Hierdoor neemt de zin om te vrijen ook wel af. Je gaat ook van alles in je hoofd halen, waarom er nu niets gebeurd, zou het te maken hebben met dat ik hoogstwaarschijnlijk maar 1 eistok heb? Of werken bij mij die ovulatietesten gewoon niet? Echt geen idee maar het is wel ontzettend balen! Krijg je gelijk weer het gevoel een maand verspild te hebben zoals jullie dat gevoel wel kennen!
Sorry voor mijn lange verhaal en geklaag maar moest het ff kwijt!
X Sara

hey lieve meiden!
@Stefanie wat heerlijk dat alles goed was! op naar de 12 weken echo!!

@Julia ik heb eerste ronde 50 mg gehad deze sloeg niet aan dus kreeg toen promelut, dit was dus m'n eerst echte ronde. Ik slik 1x daas 100 mg clomid. 
Ben benieuwd of morgen je menstruatie komt opzetten, hopelijk niet!!
@Sara ik snap dat je je down voelt! kan je niet als nog bellen naar de poli?
@Kaatje spannend meid ga voor je duimen!!
Liefs Deborah

Goedemorgen lieve meiden,
@kaatje, Pff heel spannend weer!! Ik duim uiteraard weer mee :) fijn dat je man zo goed op je let en er voor je is!
@ lieve sara, ik begrijp je frustratie zo goed! Maar dit betekend niet meteen dat je eisprong niet is geweest hoor.. die testen zijn ook gewoon sh*t in gebruik en ik heb ze inmiddels weggegooid omdat ik er ook depri van werd.. maar dan in de zin van 2x positieve test maar 2x geen eisprong uiteindelijk.. door die ovulatietesten ben je er ook teveel mee bezig (ik spreek nu voor mezelf) ik denk als je het gewoon zonder probeert en dan klussen tussen dag 11 tm 19 het leuker en dragelijker blijft... en dan weer dat afwachten.. rustig aan hoor!! Je kan hier altijd je ei kwijt ?
@deborah.. kreeg jij ook meteen 2e ronde 100mg clomid? Moest je daardoor ook extras controles of dat niet?
ik heb vanmorgen een test gedaan op dag 35, en was negatief.. deze ronde heeft dus niet aangeslagen en ben bang dat ik ook eerst weer een week primolut moet slikken... hoop wel dat ze me meteen ophogen naar 100mg want in totaal heeft deze ronde dan 55dagen geduurd (!!) en niet gewerkt.. als het steeds zo gaat duurt het wel heeeeel lang, en we zijn al zo lang bezig.. zucht.. 
ik bel zo maar meteen om 09:00uur. Jullie horen het wel!
liefs Julia

Terug
Bovenaan