Voor het eerst Clomid

Gefeliciteerd Mary! Wat ontzettend fijn voor je, weer een Chlomid-succesverhaal. Het zal vast nog even duren voordat je het goed beseft, dat moet bij ook nog steeds komen geloof ik ;) maar lekker van genieten! Houd je ons nog even op de hoogte hoe het gaat?
@Deborah, succes vandaag met het testen, we gaan duimen!

@mary hope GEFELICITEERD!! Kan me goed voorstellen dat je emotioneel bent na zo'n lange tijd! Echt heel onwerkelijk! Wanneer moet je voor de eerste echo? Hoe je ons op de hoogte?
@deborah en al getest?
X Sara

@mary waaauw gefeliciteeerd! Wat een mooi nieuws ! 
Had je voor jezelf ook al symptonen dat het zo zou kunnen zijn?

hier op dag 21.. wachten maar rustig af. Af en toe een beetje ongesteldheidskrampen maar voor derest nergenst last van
en bij derest van de dames? Succes allemaal deze week :)

liefss

Hallo dames,
weer een hele lange tijd geleden dat ik niet heb gereageerd. Ik voelde me niet goed, niet lekker in mn vel en besloot even hier niet te reageren. Ik heb echter wel alles zitten meelezen en wat zijn er een hoop zwangeren!! Van harte gefeliciteerd voor jullie dames! Geeft mij ook weer hoop dat het kan. Ik ben inmiddels met mijn 4e ronde 50mg begonnen en zit nu op dag 4.
Om me heen/familie/vriendengroep komen steeds meer zwangere bij, wat mij zo emotioneel maakt. Dan denk ik; wij zijn in oktober al 2 jaar bezig en het wil maar niet lukken, complete plaatje is er. Ik voel die leegte gewoon dat het bijna een obsessie is geworden. Wat natuurlijk niet goed is voor mijn gezondheid en onze relatie. Op een gegeven moment weet/wist ik gewoon niet hoe ik er mee om moest gaan. 
Wou ik ff kwijt. 
Liefs Ruby

@Mary, super om te horen gefeliciteerd! Succes met de zwangerschap. Wordt er zo blij van want het geeft ook hoop :)

@Ruby, ik voel je. Ik ben nog wel met mijn eerste ronde bezig met clomid maar, ik ben ook al langer dan 2 jaar bezig. Inderdaad iedereen om je heen wordt zwanger zelfs de mensen waarvan je het nooit verwacht had of de mensen die (zogenaamd) perongeluk zwanger worden. Je word er gewoon moe van. Wij zullen gewoon geduld moeten hebben, het zal voor ons zeker komen of het nu via clomid gaat of een andere weg ;)

Wij moeten nu gewoon wachten tot mijn nod, zo spannend! We gaan aankomende donderdag 3 weken op vakantie en in de tweede week wordt mijn menstruatie of nod verwacht. Ik hoop dat ik er niet teveel mee bezig ben en wel geniet :p

XLisa

Terug
Bovenaan