Voor het eerst Clomid

@ sara, thanks voor de info. Ik probeer nu inderdaad wat van die aanpassingen te doen. Maar zitten er gluten in havermout? Ik lees verschillende dingen namelijk. En wat ik ook lees is zo min mogelijk koolhydraten zoals tarwe, pasta, aardappel enzo. Maar daar valt havermout toch ook onder? Sorry dat ik zoveel vraag hoor, :p
Succes met wachten, op welke dag is je nod? 
@ mary, spannend die echo!! Je kunt niet wachten zeker ;) kan ook niet wachten tot het zover en ik het kan delen met iedereen!

Hey meiden,
@Sara ja voel me wel een beetje kut ja, snap het gewoon niet dat het de vorige ronde wel goed ging.
Ik heb wel veel afscheiding en wat buik krampen herkent iemand dit?
@Rosie wat spannend!
@Ruby ik had je ook inderdaad even gemist,maar snap je heel goed. 
@Stefanie hoe is het met jou? 
En met de andere meiden?
Dit was trouwens mijn 3de ronde clomid. 
1 ste ronde 50 sloeg niet aan. 
2 de 100 mg sloeg wel aan waarschijijk priel zw geweest. 
Nu ook weer 100 mg. 
Fijne dag dames!
Liefs deborah

@Rosiie heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige of ga je dat na de eerste echo doen?
ik wist namelijk niet dat als je medisch bent dat standaard je eerste echo via zkh gaat. 

Dank jullie wel dames voor de lieve woorden! Ik voel me nu wel beter hoor, ik sta er ietwat relaxter in. Alleen is het met gelegenheden wat moeilijker omdat je dan toch van ie-der-een de vraag krijgt waarom nog niet en wanneer dan wel. Zucht. :)
@lisa, in de 2e ronde gingen wij ook op vakantie na mn ovulatie. Dat was heel fijn. Ik wens je alvast veel plezier en ik hoop dat je met goed nieuws terug komt!
@imor, spannend! Veel succes met wachten, en voor nu ook zeker plezier. Ik zou woensdagochtend en donderdagavond doen, als dit uit komt tenminste. Wij proberen altijd zeker 36 uur tussen te laten, ondanks dat de zaad van mijn man goed is.
@deborah, aghh meid :( sterkte.. ik had de 2e ronde als je vorige ronde. Een heel licht positieve test, maar toch nog diezelfde dag ongesteld. Ik weet hoe je je voelt. Maar je kan nu gelukkig wel door met 100mg, weet je tenminste dat het werkt.
@GxG, ook voor jou komt de spannende tijd eraan! Succes!
@rosiee, wauw je echo komt dichtbij! Alvast succes en plezier gewenst. Hopelijk zit alles idd goed.
@sara, telkens wanneer ik ongesteld werd, raakte ik in een dip. Maar ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. En daarnaast dat er om me heen steeds meer zwangeren komen, of dan zie ik weer vriendinnen die een pregnant fotoshoot hebben gedaan. En, en, en. Dan denk ik van dat wil ik allemaal ook.. maar ik kan gelukkig heel goed bij me man terecht. Hij steunt me enorm. Wanneer verwacht je je NOD? Komt nu heel dichtbij.
@Mary hope, precies wat je omschrijft..
Liefs Ruby

Goedenavond meiden!
@imor in het hormoonbalans dieet zeggen ze inderdaad bij het avond eten weinig pasta, aardappels, rijst etc en heel veel (biologische) groente. Havermout zeggen ze juist dat dit gezond is en past in dit dieet maar dan natuurlijk ook niet elke dag, ik eet het 2 x in de week s'ochtends met fruit afgewisseld met gierst, smoothies, rijstwafels met beleg etc. Afwisselen en heel veel groente in dit dieet is ook belangrijk. 
@rosiee wat spannend, laat je ons wat weten!! Succes en veel plezier!
@deborah het is idd erg vreemd en klote zeg, hoe langer je over tijd bent hoe meer hoop je gaat krijgen! Ik heb zelf eigenlijk nooit veel afscheiding, misschien eens navragen bij gynaecoloog? Moest je donderdag nou nog een keer testen? Of bllen met gynaecoloog?
@ruby wat fijn dat je zo veel steun aan je man hebt! Lijkt me trouwens echt vreselijjk als ze elke keer aan je vragen hoe het er voor staat en waarom je nog niet zwanger bent ?! Sommig mensen hebben echt geen verstand, alsof je het over een voorwerp hebt dat te koop is in de winkel, was het maar zo simpel he! Bij ons weet gelukkig niemand er van af, ook niet van de miskraam die ik in november had, juist omdat ik wil voorkomen dat iedereen constant gaat vragen hoe het is. Maar ja jullie hadden natuurlijk ook niet gedacht dat het zo lang zou gaan duren! Wanneer mijn nod is weet ik niet precies, vorige cyclussen werd ik op dag 27 of 28 ongesteld en 1 x op dag 30 dus ben van plan om te achten met testen tot dag 31 en dat is vrijdag!
Liefs Sara

Hoi lieve meiden! Ik ben nogal afwezig maar ik lees wel steeds alles mee. Ik zie heel wat verhalen en ik vind jullie allemaal bikkels hoe jullie ermee omgaan! Spijt me dat ik niet iedereen persoonlijk noem, is op mobiel erg moeilijk met teruglezen maar houd vol meiden. En verdriet mag je hebben! Frustratie mag je hebben! 2 x op een dag seks mag je hebben;-), om de dag of om de 2 dagen mag ook!! Hoop zo toch even iedereen een hart onder de riem te hebben gestoken??.
Met mij gaat het goed. Inmiddels termijnecho gehad en hartje gehoord. Dat was speciaal. Straks met 15,5 week controle (over ca 3 weken) en erna 20 wkn echo (over ca 7 weken) waarbij we hopen achter het geslacht te komen. 
Liefs ?

Terug
Bovenaan