Dank jullie wel dames voor de lieve woorden! Ik voel me nu wel beter hoor, ik sta er ietwat relaxter in. Alleen is het met gelegenheden wat moeilijker omdat je dan toch van ie-der-een de vraag krijgt waarom nog niet en wanneer dan wel. Zucht.
@lisa, in de 2e ronde gingen wij ook op vakantie na mn ovulatie. Dat was heel fijn. Ik wens je alvast veel plezier en ik hoop dat je met goed nieuws terug komt!
@imor, spannend! Veel succes met wachten, en voor nu ook zeker plezier. Ik zou woensdagochtend en donderdagavond doen, als dit uit komt tenminste. Wij proberen altijd zeker 36 uur tussen te laten, ondanks dat de zaad van mijn man goed is.
@deborah, aghh meid
sterkte.. ik had de 2e ronde als je vorige ronde. Een heel licht positieve test, maar toch nog diezelfde dag ongesteld. Ik weet hoe je je voelt. Maar je kan nu gelukkig wel door met 100mg, weet je tenminste dat het werkt.
@GxG, ook voor jou komt de spannende tijd eraan! Succes!
@rosiee, wauw je echo komt dichtbij! Alvast succes en plezier gewenst. Hopelijk zit alles idd goed.
@sara, telkens wanneer ik ongesteld werd, raakte ik in een dip. Maar ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. En daarnaast dat er om me heen steeds meer zwangeren komen, of dan zie ik weer vriendinnen die een pregnant fotoshoot hebben gedaan. En, en, en. Dan denk ik van dat wil ik allemaal ook.. maar ik kan gelukkig heel goed bij me man terecht. Hij steunt me enorm. Wanneer verwacht je je NOD? Komt nu heel dichtbij.
@Mary hope, precies wat je omschrijft..
Liefs Ruby