Voor het eerst Clomid

@mary, gefeliciteerd!! Super fijn zeg
@ruby, dan is zo'n forum fijn he, we snappen elkaar wat dat betreft toch beter dan de rest van je omgeving. Sterkte 
@sara, ok! En heb je het idee dat het helpt? Wat voor soort aanpassingen doe jij dan? Die sites heb ik inderdaad vorige week ofzo zitten lezen. Ik lees ook veel dat glutenvrij en zuivelvrij helpt.. probeer ik nu wat te minderen, maar helemaal mijn leven daarvoor omgooien doe ik (nog) niet. 

Vanmorgen de echo gehad, ik heb nu een ei van 17mm. ze verwacht woensdag of donderdag eisprong zei ze. Mijn eerste! Haha. Ben benieuwd. De clomid 50mg werkt voor nu in ieder geval. Heel blij mee. 
Groetjes Imor

Hey dames,
Vanmorgen getest negatief ? met de poli gesproken. 
Moet nu wachten tot donderdag, dan weer negatief of geen menstruatie wordt het opgewekt. En waarschijnlijk op hoge naar 150 mg. 
X deborah

@ruby begrijpelijk hoor.. soms lijkt het ook wel een obsessie omdat we het zo graag willen... spannend! Ik hoop voor je gauw mooi nieuws!

@imor succes dan met klussen deze dagen! Ben benieuwd!! Voor mij ook de eerste ronde 50mg.. zit op dag 21 nu. Succes!

@debbje aaaah wat jammer zeg! Wat een tegenvaller.. hopelijk donderdag positief en anders gauw gaan opwekken! hoeveelste ronde was dit voor jou? Met 100mg?

@ deborah,ah wat k*t zeg :( 
@ GxG. Heb je je eisprong gevoeld? En heb je ovutesten gebruikt of niet? 

Merk dat ik het echt spannend vind nu. Ik weet ook niet zo goed wanneer we ni het beste kunnen klussen. Laatste keer was zaterdag op zondagnacht.. wat zouden jullie dan doen als de gyn eisprong woensdag of donderdag verwacht? 

@Deborah, wat balen zeg L dan nu weer hopen dat de menstruatie er toch aan komt zodat je wel gelijk door kunt met de 150mg. Het blijft gek dat 100mg eerst wel z’n werk doet en dan toch ineens niet meer.
@Ruby, dat gevoel begrijp ik helemaal! Wij waren niet zo lang bezig, maar ik wilde het zelf al eerder dus ik herken het wel. Vooral mensen die dan zeggen “nou het was niet helemaal gepland maar het is zo welkom”, houd even iemand anders voor de gek zeg. Het is soms moeilijk, maar probeer juist nu nog extra te genieten van de tijd met z’n tweetjes, want zoals Lisa ook zegt; het moment zal zeker een keer komen dat het bij jullie ook zo ver is. Succes met ronde 4!
@Lisa, fijne vakantie en wie weet wordt een vakantie om nooit te vergeten .
@Imor, wat fijn dat het aanslaat! De komende dagen dus nog even heel spontaan aan de bak ;)

Goedenavond dames,
@gxg spannend he, het aftellen kan gaan beginnen!
@ruby ik miste je al op het forum maar heel erg begrijpelijk! Voel je je nu al weer iets beter, positiever? Zou het misschien ook door de clomid kunnen komen dat je zo down bent? Is namelijk wel een bijwerking hiervan. Heb je al met je gyneacoloog overlegd? Heb je steun aan je vriend/man? Heeel veel succes weer deze ronde!
@lisa wat heerlijk zeg 3 weken er tussen uit, even andere gedachten hebben en wie weet wordt het wel een hele bijzondere, veel plezier alvast!
@imor ik eet bijna helemaal hormoonproef, dus geen gluten, lactose (soms geitenkaas) en wat ook erg belangrijk is, is je suikerspiegel dus goed gaan letten op producten waar weinig suiker in zit en alleen eten op 3 a 4 momenten van de dag dus geen tussendoortjes, ook geen fruit tussendoor hier zit ook suiker in wat je bloedsuikerspiegel beïnvloed wat dus niet goed is. Het is even een behoolijke zoektocht maar ben er nu gewend aan en als je goed ontbijt met bv havermout/gierst geeft dit heel lang een verzadigd gevoel waardoor je ook niet snel zin hebt in een tussendoortje. Ik eet ook heel veel noten, zaden bij mijn gerechten, dit vind ik lekker en is gezond. Zondige doe ik overigens ook hoor maar probeer doordeweeks me zo veel mogelijk hier aan te houden. Succes er mee! Ik zou overigens om de dag klussen en je cervixslijm in de gaten houden.
@deborah dat meen je niet!! Wat ontzettend klote en ook dat je nog moet wachten tot donderdag! Je had nu toch al ongesteld moeten zijn, waarom dan nog langer wachten. Ik vind het echt naar voor je! Had je het zelf al verwacht? En hoe voel je je er onder? Sterkte he!
Vandaag zit ik op dag 27 en voel al een paar dagen steekjes/rommelen in mijn buik, werkelijk geen idee of dit menstruatie tekenen zijn of wat anders. Net zoals iedereen hier hoop je het zo enorm dat het nu een keer raak is....ik wacht in spanning af!
Liefs sara

Hallo dames,
@Rosie dankjewelllll! Jaa zal ik doen! Wanneer heb jij je eerste echo?
@Sara bedankt! Mn eerste echo staat gepland op 2-07!
@GxG thanks Neee helemaal niet tot 1 of 2 dagen voor mn NOD toen werd ik misselijk dit heb ik nooit eerder gevoeld. En hierdoor dus besloten om de volgende dag te testen.
@Imor bedankkt!! Als de sperma van je partner goed is zou 1 keer per dag voldoende zijn en wij klussen meestal savonds.
@debby dankjewel!! Jammer dat 100 mg niet aanslaaat.. maar wie weet slaag je met 150 mg direct na eerste ronde!! 

@RMPR.. ik weet precies wat je meemaak ik ben ook 2 jaar bezig geweest en iedereen om me heen bleef me maaar vragen en en? Daarnaast leek het er indd op dat iedereen behalve ik spontaan zwanger raakt! Indd geduld is the key.. hoe moeilijk dat soms is geef de hoop nooit op blijf geloven dat het op een dag zal lukken!! 
@dramaprinsesje dankjewellllll indd ik vond het ook zo leuk om succesverhalen te lezen en nu mag ik er ook een vertellen een droom?

Terug
Bovenaan