Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden,
@Deborah, ben je nu al vanzelf ongesteld worden? Wanneer moest je nou weer langs de poli?
@Mary, ik heb ook alvast een afspraak gemaakt bij de verloskundige, omdat wij niet zulke flexibele agenda’s hebben dacht ik zo een lange wachttijd te voorkomen. Als alles goed is, is mijn eerste afspraak als ik 10 weken zwanger ben. Nu ben ik blij dat ik eerst naar het zkh mag, ik vond dit al lang wachten namelijk.
@Sara, ik laat jullie zeker iets weten. Succes met het wachten op dag 31!
@Stefanie, wat fijn om te horen dat zo goed gaat, geniet ervan!  Heb jij trouwens ook je eerste echo in het zkh gehad? Bij hoeveel weken was dat?

@Rosiee ik heb mijn 1ste echo gehad met 7,5 week in de kliniek in Hengelo. Vervolgens met 8,5 week bij de verloskundigepraktijk en die van 11,5 week ook bij de verloskundigepraktijk. Alle echos zijn bij hen alleen de 20 weken echo vindt plaats in het ziekenhuis. 

Heey meiden.. hoe gaat het bij iedereen?

@imor ik heb denk ik wel mn eisprong gevoeld ja.. ik had zoveel buikpijn een paar uur.. net of ik ongesteld moest worden. En dag erna had ik cervix slijm met afvegen.. dus ik denk hem zeker wel gevoelt te hebben! Ik heb geen ovulatietest gedaan... denk dat ik er dan nog meer mee bezig zou zijn en probeer het nu een beetje weg te stoppen... 
@rosie heelveel succes alvast vrijdag.. spannend!
@ debbje hoe is het bij jou? Al ongesteld of een test gedaan? Misschien toch een klein beetje hoop door de buikpijn en afscheiding? Ik hoop het voor je!! 
@ruby jaa het gaat nu wel een beetje spannend worden.. maandag heb ik bloedgeprikt en vandaag zou de gyneacoloog me bellen en dan hoor ik of ik een eisprong heb gehad. Maar voor mijn gevoel heb ik die zeker wel gehad, op dag  14..
@stefanie gefeliciteerd! Wat bijzonder  het hartje dan te horen denk ik!! Mag ik vragen na hoeveel rondes je zwanger was?
meiden, als ik op dag 14 eisprong heb gehad.. kan ik er dan vanuit gaan 14  dagen kater mn NOD? Of werkt dat niet zo met de clomid?? Want dan zou maandag 11 juni mn NOD al zijn! Whoeee kan nu al wel zenuwachtig worden haha.
Ben erg benieuwd ook wat de gyneacoloog vanmiddag gaat zeggen. En als hij zegt dat ik een eisprong heb gehad, of ik dan als ik ongesteld ben en ronde 2 in ga, dan nog voor echo’s moet of zelf gaan proberen.. 
jullie horen me nog ! Fijne dag iedereen
liefss

@ deborah, ja dat is zo rot he, dat je ereniet gewoon van op aan kunt dat als het eenmaal werkt de clomid dat het ook blijft werken. Bah. 
@ sara, ok. Wist ik niet. maar dan eet je dus niet bewust minder koolhydraten gedurende de dag of let je er wel op dat je bijvoorbeeld geen havermout en zoete aardappel ofzo op een dag eet? En eet je juist om de paar uur of juist drie hoofdmaaltijden ofzo om je bloedsuiker e.d. stabiel te houden? Lees daar nogal wisselende verhalen over.. 
Spannend sara, vrijdag is al bijna!
@ stefanie. Wat goed om te lezen dat het bij jou gelukt is! Had terug zitten lezen in het topic en eindelijk ook raak bij jou en alles goed. Veel geluk :)
@ GxG, ik dacht dat altijd 14 dagen na eisprong je NOD is ja, ook met clomid.

Ik had gisteren voor het eerst een zo goed als positieve ovu test. Jeej ;) ik wil het verloop daarvan nu wel graag bijhouden, nu we ook nog echos doen in het zkh. Misschien kan ik het dan ook zo bijhouden mochten we in de rondes zonder echos met clomid komen. Ik hoefde trouwens niet meer terug te komen nu, pas weer bellen als ik ongi ben.. of zwanger natuurlijk ;) 
Groetjes! 

@GxG; de NOD is inderdaad altijd 14 dagen na de eisprong, ook met Clomid. Ik hoefde trouwens na de eerste ronde met echo's de volgende rondes niet meer terug te komen, we kregen toen voor vijf rondes mee en hoefden pas daarna weer contact op te nemen als het niet gelukt was.

@GxG ik ben zwanger geworden na 10 x clomid te hebben geslikt. Wij hebben overigens de 1ste 5 rondes met echos gedaan en toen zelf thuis. Dan klussen vanaf ca dag 12 t/m dag 19. 

Hey dames,
@stefanie wat fijn om je verhalen te lezen!
Ik ben nog steeds niet ongesteld, morgenochtend testen en daarna poli bellen. 
Ik heb ook lage rugpijn, ik durf eigenlijk niet te hopen.

He meiden,
Net bij het afvegen na het plassen een klein beetje bloed, bah echt ontzettend balen, ik kreeg steeds meer hoop maar het ziet er dus naar uit dat ik morgen gewoon ongesteld wordt ?, wilde ik ff kwijt, je horen er nog wel van of het door gezet heeft.....
X Sara

Terug
Bovenaan