Voor het eerst Clomid

@Sara, ah jammer meid maar zegt natuurlijk niks over hoe de volgende ronde gaat ;)

@Deborah, en al uitslag?

Ik heb iets raars ik heb lichtjes menstruatie buikpijn al een paar dagen zere tepels sinds de eisprong en alweer veel cervixlijm? Betekent dit dan dat mijn eisprong niet goed gelukt is en dat ik nu weer vruchtbaar ben?

xLisa

Hey meiden, 
Vandaag contact gehad met de poli, a.s maandag afspraak om langs te komen ben benieuwd.  Overigs heb ik een vraag aan jullie, ik heb aan rechterkant van mijn onderbuik een pijnlijke plek ter grote van een knikker. 
Overigs heb ik nog steeds rommelig gevoel in m'n buik, veel afscheiding en sinds vandaag zware borsten. 
Sara : oh nee Sara is het nog door gezet ?
Lisa : je zou voor de zekerheid een ovulatie test kunnen doen, gebruikte je clomid? 
X Deborah

Hoi dames,
hier weer een berichtje van mij! De gyneacoloog heb ik gesproken, en mijn progesteron waarde is 60! Dus ik heb een goede eisprong gehad zei de gyneacoloog.. vanaf 20 heb je een eisprong zei hij.. dus ik ga duimen tot volgendweek maandag/dinsdag!! Vanaf nu mag ik het zelf gaan proberen zonder de gyneacoloog voor 6maanden.. spannend! Hoe is het hier? 

@sara is het doorgezet? Ik hoop van niet voor je!!
@ debbjee wat spannend zeg. Wie weet dat je weinig hg aanmaakt? Ik hoop het voor je!!
succes iedereen! 

Hoi meiden,
Even een update van mij; vandaag heb ik een echo gehad in het zkh en helaas nog geen goed nieuws. Er zit een vruchtzakje, maar er was nog niet duidelijk te zien of er ook iets in zit. Volgende week moet ik weer terugkomen, de gynaecoloog zegt 50/50, maar ik zie het even somber in.

Terug
Bovenaan