Voor het eerst Clomid

He meiden,
@rosiee, dit is echt het meest verschikkelijke nieuws dat je kan krijgen, ik snap heel goed dat je het somber in ziet. Op hoeveel weken zat je nu ook al weer? Ik weet wat er nu door je heen gaat, helaas heb ik het zelfde meegemaakt. Maar bij mij was er gen hartslag te zien en zeiden ze niet 50/50 % kans dus probeer positief te blijven hoor, we gaan heel erg voor je duimen dat je volgende week positief bericht krijgt!! Wanneer moet je terug komen? Sterkte meid!
@deborah spannend en fijn dat je nu eindelijk maandag terecht kunt, wat verwacht je er zelf van?
@gxg fijn zeg dat je een goede eisprong hebt gehad! Het af tellen kan gaan beginnen!
Bij mij is gister toch echt mijn menstruatie begonnen ?, ff een domper maar gaan gewoon weer verder. Vanaf morgen beginnen met de laatste ronde clomid (ronde 6), in deze ronde moet ik terug naar de gynaecoloog om verder te bespreken hoe nu verder. Gister maar gelijk gebeld, mijn gynaecoloog is de komende 2 weken maar heel weinig aanwezig dus daarom al voor aanstaande dinsdag een afspraak gemaakt samen met mijn man. Dit is voor een follikelmeting te vroeg maar vind het wel fijn om met haar te bespreken hoe we nu verder gaan en heb zelf ook behoorlijk wat vragen dus dan is het toch fijner om met je vaste gynaecoloog te overleggen. Je horen er volgende week wel van!
Liefs Sara

@rosiee ahneee dat meen je niet ? wat verschrikkelijk... hoop echt voor je dat je volgendeweek goed nieuws krijgt..
@saravw ahnee wat jammer zeg! Maar wel fijn dat je idd bij je eige gyneacoloog kan.. alvast veel succes!!

@Rosiee, Ahh meid nee toch.... ikhoop zo voor je dat het wel goed zit! Wanneer mag je weer? 
@sara, aghh nee wat jammer! Wat voor vervolg stappen worden er dan genomen mocht het de 6e ronde ook niet lukken? Of is dat nog niet bekend? Ik hoop voor je natuurlijk dat het wel gaat lukken..
@GxG, wat fijn dat je een goede eisprong hebt! Mijn progesteron waarde zit telkens rond de 47, dus een 60 is echt goed!
@lisa, Ohh dat met het cervixslijm heb ik geen ervaring mee.. wel raar.
@deborah, spannend hoor! Idd misschien maak je te weinig hCG aan.. hoop voor je op goed nieuws!!
Bij mij gaat ie prima. Heb wel errrrg erg last van krampen in me eierstokken met steken naar me benen. Zit nu op dag 8 of 9, het is al na 12en inmiddels...
liefs!!

Hey dames,
Ik verwacht er eigenlijk niet te veel van, zeker geen zwangerschap op dit moment ben ik er alleen maar emotioneel door. 
Sara ik ga heel hard duimen dat het deze ronde wel aan slaat!! Goed dat je nog even bij je eigen gyn terecht kan. 
Succes dames die gaan klussen! 
X Deborah

Goedemorgen dames!
@ruby ik weet nog niet wat de vervolgstappen zijn, ik denk dat ze gaat zeggen nog een half jaar aan de clomid, maar dat hoop aan de ene kant niet omdat voor mijn gevoel er iets niet helemaal goed gaat in mijn lichaam met de clomid. Ik heb het idee dat mijn eisprong pas rond dag 18-20 is en de vorige keren werd ik dan rond dag 28 weer ongesteld (deze rond op dag 30) dus heb gewoon het gevoel dat mijn lutealefase te kort is. Dit ga ik dus ook aankaarten en ben benieuwd wat ze daar op zegt....
@deborah succes morgen!
X sara

Hey dames,
Ben vandaag terug geweest, m'n cyclus was nog steeds bezig  heb nu weer promelut meegekregen dus direct mee gestart. En clomid naar 150 mg. 
Echt even een baal momentje maar we gaan weer door. Nu weer onder controle van echo's. 
X Deborah

He Deborah,
Dat is idd echt ontzettend balen zeg, ga heel erg voor je duimen dat je met de 150 mg wel een goede eisprong gaat krijgen!! En natuurlijk zwanger gaat worden!
X Sara

Terug
Bovenaan