Hoi lieve meiden,
Was even een tijdje offline vanwege vakantie zoals je weten.. en heb alles even heerlijk los kunnen laten!
alles inmiddels weer bij gelezen en wat een berichten zeg... hoop zo dat er binnenkort weer positief nieuws de groep in komt! Het ging net zo lekker allemaal!
@rosie wat verschrikkelijk voor je zeg maar hopelijk met de eerste volgende echo meer en (hopelijk positief) nieuws voor je! Ik duim voor je
@debje het zit jou ook niet mee hè maar houd hoop hoor ooit gaat het lukken!!!??
@lisa dat slijm en gevoelige tepels lijkt me juist het positieve van een goede eisprong ;-) ik weet juist door het slijm en de tepels dat me eisprong eraan zit te komen.. dat slijm heb k meestal 4 dagen van te voren en de tepels spelen dan ook op en meestal na de eerste dag dat het gevoelig is is de dag daarna me eisprong dat voel ik dan aan mega steken links onder in me zij..
@sara, goed dat je dit gaat aangeven... ben benieuwd wat ze gaan zeggen!
ik heb ook op vakantie een eisprong gehad! Het slijm was al aanwezig en me tepels begonnen ook zeer te doen op dag 18 en dag 19 had ik de gemene zijsteken dus wij hebben goed ons best gedaan!
Ookal denk ik niet dat het heeft geholpen want we hebben allebei de hele vakantie elke dag flink wat weg gedronken (hadden we van te voren ook afgesproken, gewoon even écht leven, écht los laten en even niet leven volgens het medische boekje) maar goed... zal dan op dag 34/34 mijn nod hebben dus toch nog even geduld hebben...
ben allang heeeel blij dat er een eisprong is geweest met eerste keer 100mg dat betekend iedergeval dat het aanslaat! Dus ik zie de komende ronde dan alsnog heel positief in
hoe gaat het met alle andere meiden (sorry dat ik niet iedereen persoonlijk noem)
veel liefs Julia -x-