Voor het eerst Clomid

Hoi dames,
Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Baal ervan, maar ook opgelucht! Nu heb ik weer even rust.. had echt het gevoel dat het toch niet werkte de clomid.. maar het doet toch zn werk! Sorrie voor al mn gezeur ? was gewoon echt onzeker! 
Ik duim voor jullie!!

@gebruiker... van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het toch na zolang is gelukt! Ik wens je een goede zwangerschap toe 

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop zelf ook dat ik mijn eisprong deze keer wel ga krijgen. Alleen ik vind het wachten soms gewoon zo moeilijk. Helemaal omdat je doordat ik provera eerst moet slikken het langer duurt voordat je weer aan de clomid kan ipv als je zelf ongesteld word.

@Saravw ik snap heel goed dat het allemaal spannend is. Hier alleen eenmaal ervaring met het spuiten van Ovitrelle, voelde de naald niet alleen toen ik het goedje erin moest spuiten een beetje, maar dit is natuurlijk wel anders. Hoop dat het vandaag allemaal is meegevallen met de uitleg!
@ GxG Snap dat het heel dubbel is! Aan de ene kant dus idd goed nieuws dat de clomid heeft gewerkt, anderzijds natuurlijk het allerliefst een positieve zwangerschapstest. Hoop dat je nu ook wat geruster over de Clomid de volgende ronde in kan gaan!
@ Gebruiker10080528 Gefeliciteerd en lijkt me een heerlijk moment die echo! Fijn om ook zulk nieuws te horen van anderen, dat geeft toch meer hoop!
@ IEVV wat je zegt ook over de emoties hier herkenbaar en ook zo lastig want je zit inderdaad ook met al die hormonen en dat maakt het naast dat de situatie al zwaar is zeker niet makkelijker... 
Hier verder nog niks, zit nog aan de provera maar heb het idee dat ik nu ineens wel last heb van bijwerkingen terwijl dit de vorige keer niet zo was. Vind het soms ook lastig om te kijken of ik zelf gewoon niet zo'n fijne dag heb of dat het aan alle hormonen ligt. 

Groetjes!

Goedenavond meiden,
@gebruiker.... gefeliciteerd, wat ontzettend fijn zeg dat het na zo'n lange tijd toch zwanger bent geworden! Ik had het idee dat ik hier wel de oudste was op het forum met mijn 34 jaar en dat de tijd wel door begint te tikken maar ik vind het erg fijn om te lezen dat het zeker nog kan als je al wat ouder bent! Geniet van de zwangerschap!
@gxg wat balen zeg maar wat je zelf al aan geeft, het is ook fijn om te weten dat de clomid werkt! Zeuren doe je zeker niet, daar is dit forum voor, om je hartte luchten en elkaar te steunen!
Vanochtend heb ik uitleg gekregen over het injecteren van de puregon, gelukkig zit er een oefen ampul bij. Ik mocht het daar al gelijk proberen maar dat lukte me niet gelijk, heb het de assisente even laten doen. Ik moet me zelf hier wel op gaan voorbereiden hoor. Het is wel een dun naaldje maar het is gewoon het idee om je zelf te prikken, gaat een beetje tegen de natuur in zeg maar. Ik heb gelukkig nog een paar weken de tijd voordat ik weer ongesteld wordt en mezelf moet gaan prikken... ook heeft mijn man vanochtend zijn zaad moeten afgeven. Ik verwacht eigenlijk wel dat dit goed is maar toch is het nog een beetje spannend, je weet maar nooit als dat ook niet goed is, wordt het nog lastiger om zwanger te worden dus hoop heel erg op goed nieuws! Waarschijnlijk krijg ik hier volgende week bericht van...
Liefs Sara

@ GxG,heel begrijpelijk dat je baalt ja! Maar de clomid werkt,dus volgende ronde weer een kans :) 
@ SASLS, ja, dat gevoel ken ik ook. Twijfelen aan wat nu gewoon van jezelf is en wat van de hormonen. Ik geef de hormonen maar gewoon de schuld, dat voelt beter haha. 
@sara, lijkt me ook even een stap om jezelf te moeten prikken ja, maar alles wat ik daarover lees is dat het heel erg meevalt. Komt vast goed, en anders in het begin iemand anders even laten doen? 
Bij mij gaat het weer wat beter nu. Imhad gisteren echt een depri dag. Ik had maandag dus wat bloedverlies, vijf dagen na eisprong. Dinsdag niks, en woensdag en gisteren wel weer wat. Maar echt alleen met afvegen,had niet eens een inlegkruisje nodig ;). Dus ik had het zkh gebeld en zij zeggen kan vanalles zijn door de hormonen. Afwachten.. zucht. Woensdag NOD, dus ben benieuwd maar heb er niet zoveel vertrouwen meer in eerlijk gezegd. 
Slikt er iemand van jullie ook supplementen? Inositol bijvoorbeeld of vitamine d3?

Hoi meiden,
hoe gaat het met iedereen??
@sara, snap dat het eng is hoor dat prikken en dat dat nog niet echt lukt, maar als het er echt op aankomt dan gaat ook dat denk ik wel vanzelf.... hopelijk het zaad van je man ook goed, maar daar gaan we gewoon vanuit toch! Wanneer heb je daar de uitslag van?
@Imor, wij lopen ongeveer tegelijk. Ik heb woensdag ook mijn NOD spannend hè, kan dat lichte bloed niet van een innesteling komen?
ik ben vandaag bij de gynocholoog geweest (na vakantie) en ze heeft met een echo kunnen zien dat ik indd een eisprong heb gehad en dat me baarmoederwand mooi dik is... dus het is nog heel spannend komende dagen.. ik dacht zelf dat ik mijn eisprong op dag 18 had doordat mijn tepels vanaf dat moment heel gevoelig waren maar mijn arts zei dat je dat pas krijgt NA je eisprong en dat ik het dus waarschijnlijk eerder heb gehad dan dag 18 dus dan js het extra spannend want zit nu al op dag27
liefs Julia

Dag dames,

Hoe is het hier? Bij mij is na de provera vandaag de menstruatie doorgebroken dus dat betekend over 2 dagen weer beginnen met 100mg clomid. Ben altijd erg blij als ik weet dat we weer kunnen beginnen.

@Saravw Fijn dat er inderdaad een oefenampul bijzit en dat je nog even aan het idee kan wennen dat je dit moet gaan doen maar dat je nog even de tijd hebt. Is inderdaad ook heel tegen je natuur in om jezelf met een naald te prikken maar het word vast met de keer dat je het doet makkelijker! En deze week dus de uitslag van je man, dat zal vast goed zijn maar snap dat dat toch altijd even spannend kan zijn!

@Imor Hahaha ja misschien moet ik ook de hormonen dan maar overal de schuld van geven maakt het voor mijzelf misschien wat makkelijker haha. Ik slik geen supplementen hier dus geen ervaring helaas. Je NOD komt nu wel heel dichtbij, ik zal voor je duimen.

@JuliaTo voor jou dus even spannend als voor Imor. Vind dat je zoveel verschillende dingen hoort en leest over kenmerken van de eisprong en of je die daarvoor of daarna hebt, blijft iets lastigs! Ik zal ook voor jou duimen woensdag.

Groetjes

Hi meiden,
hier nu op dag 30.... wachten duurt echt lang maar ik blijf tot nu toe sterk en heb nog niet getest.. vind het wel altijd een onzekere periode.. Ik heb nog steeds gevoelige tepels en wat bultjes/pukkeltjes rondom me tepels maar wat dat is? Sinds vandaag wel afentoe van die menstratie krampjes dus verwacht dat dat een deze dagen wel doorzet helaas.. maar andere kant betekend dat, dat clomid 100mg wel aanslaat dus dat is dan wel positief :)

@SASLS snap heel goed dat je daar blij van wordt! Ik heb dat ook, zie het elke keer weer als een nieuwe kans waar we voor de volle 100% voor gaan en weer een feestje van maken, ooit moet het toch echt lukken?! Heb jij last van bijwerkingen? En aan de hoeveel rondes en Mg zit jij inmiddels? 
@Imor Hoe gaat het met jou? Jij al last van iets?
liefs Julia

Terug
Bovenaan