Hoi meiden!
@JuliaTo Ik zit nu aan de 2e ronde 100mg, en een ronde 50mg gehad. Helemaal geen last gehad van bijwerkingen dus dat is wel fijn, helaas heeft de clomid bij mij alleen zijn werk dus niet helemaal gedaan omdat er wel follikel groei is op 100mg maar geen eisprong. Deze ronde dus Ovitrelle als het follikel groot genoeg is. Wat spannend ook voor jou en wat knap dat je nog niet hebt getest, weet niet of ik dat zou kunnen. Hopelijk vrijdag mooi nieuws voor jou!
@Myrage Welkom, spannend je eerste keer clomid, maar wat je zegt er zijn zoveel verschillende verhalen over bijwerkingen, is toch bij iedereen anders. Hier geen duphaston maar provera gehad voor opwekken menstruatie, ook 5 dagen en op de 3e dag na stop pil werd ik ongesteld.
@Selin x ook welkom! Wat balen van je menstruatie laatste keer.. Helemaal als het er allemaal zo goed uitzag kan ik me heel goed voorstellen dat het even niet zo leuk is. Snel aan de volgende ronde beginnen en hopelijk is het dan raak!
@IEEV Wat een spanning zeg, al die dingen kunnen er inderdaad zomaar op wijzen dat je zwanger bent. Snap dat je zelf dit echt nog niet in je hoofd wilt halen ivm teleurstelling zou precies hetzelfde hebben hoor! Op welke cyclusdag wil je gaan testen?
@Saravw geniet van de daagjes ertussen uit met zn tweetjes!
@Gebruiker10063814 Echo's zagen er dus goed uit wat fijn en ook dat het snel is gegaan deze maand. En nu afwachten, ik zal voor je duimen. En wat fijn van je vriendin dat ze zwanger is na al die tijd, geeft inderdaad hoop.
@Imor balen zeg. Op naar de volgende ronde!
Hier eerste dag van de 100mg clomid er weer opzitten. Tot nu toe nog nooit bijwerkingen gehad dus hoop dat het deze keer ook weer meevalt. Dag 12 eerste echo, dat is volgende week vrijdag. Voorlopig nog even afwachten voor mij dus.
Liefs