Voor het eerst Clomid

haai lieve dames,
heb alles ondertussen weer bij gelezen!! Toch hier en daar de succes verhalen en de wat mindere leuke dingen..
hier gaat het momenteel goed! Zo af en toe mijn leuke ‘saggo’ aanvallen maar die zijn ook zo weer voorbij. 
Deze maand is alles heel vlug gegaan!! 
Ma 4-6 echo cyclus dag 9, 2 metingen van 10 en 11
do- 7-6 cyclus dag 13 meting van 19 en 14
moest gelijk spuiten om mijn eisprong op te wekken en zat 9-6 iui behandeling gehad. Heb wel 2 dagen enorm last gehad van krampen en pijnscheuten (vrij-zat). Nu is het afwachten tot aankomende zaterdag!! 
Hebbwel sinds een week steeds wat kraampjes en klinkt heel raar...maar ontzettend veel moeite met naar de wc te gaan...verder wat lichte opgezette tepels...
maar probeer er niet vanuit te gaan dat het gelukt is, mijn lichaam heeft me wel vaker in de maling genomen. 
Ook enorm leuk nieuws gehad van een vriendinnetje die is eindelijk na bijna 3 jaar proberen toch zwanger geraakt!! Dus we hebben nog steeds hoop. 
K ga duimen voor de gene die nu aan het wachten zijn!!
liefs, mandy

Hi meiden,
welkom nieuwe dames! Uiteraard delen we verhalen met jullie en zijn wij er ook om jullie verhalen aan te horen :)
@sara, nog even geduld dus.. wel lekker een paar dagen weg dat helpt echt ;-) believe me ik weet er alles van haha
@ruby nog even geduld......
@mandy fijn dat alles dit keer wat sneller voor je is gegaan ik duim voor je!!
hier nu op dag 31 en nog geen rode duivel gezien (gelukkig!!) ik wacht nog steeds met testen want ben echt bang dat het te vroeg is en ik toch ongesteld wordt..
hier nog steeds hele pijnlijke borsten, ook bultjes pukkeltjes erop.. en meer trek dan normaal.. maar dat kan ook komen door een aankomende menstratie ;-) of een jetleg I Dont know haha..... 
pfff dat wachten vind ik het moeilijkst hoor.. maar so far so good denk ik dan maar... morgen alweer dag 32, denk dat ik vrijdag ga testen..... 
liefs Julia

Goedemorgen meiden,
@selin, ik zit nu in ronde 6 en heb zoals je misschien wel gelezen hebt vorige week een gesprek gehad dat ik de volgende ronde met gaan beginnen met spuiten van puregon, maar dit kan bij jou natuurlijk weer anders zijn. Hopelijk is dit bij jou niet nodig!
@ruby en ieev het aftellen kan bij jullie weer gaan beginnen! Succes!
@mandy wat fijn zeg voor je vriendin, dat is wel weereen opsteker, hopelijkbj jou deze ronde ook goed nieuws!
@julia dit gaat echt de goede kant op, spannend!!!
Fijne dag allemaal!
X sara

Even geen tijd om op iedereen apart te reageren nu, maar spannend weer alle nod's binnenkort! 
Ik heb vanmorgen getest maar negatief helaas. Had ik ook al wel verwacht door de bloedingen vorige week en sinds maandag veel ongesteldheidskrampen. Hoop dat het nu ook maar snel doorzet dan. Huppa volgende ronde! 
Gr Imor

Hoi meiden!

@JuliaTo Ik zit nu aan de 2e ronde 100mg, en een ronde 50mg gehad. Helemaal geen last gehad van bijwerkingen dus dat is wel fijn, helaas heeft de clomid bij mij alleen zijn werk dus niet helemaal gedaan omdat er wel follikel groei is op 100mg maar geen eisprong. Deze ronde dus Ovitrelle als het follikel groot genoeg is. Wat spannend ook voor jou en wat knap dat je nog niet hebt getest, weet niet of ik dat zou kunnen. Hopelijk vrijdag mooi nieuws voor jou!
@Myrage Welkom, spannend je eerste keer clomid, maar wat je zegt er zijn zoveel verschillende verhalen over bijwerkingen, is toch bij iedereen anders. Hier geen duphaston maar provera gehad voor opwekken menstruatie, ook 5 dagen en op de 3e dag na stop pil werd ik ongesteld.
@Selin x ook welkom! Wat balen van je menstruatie laatste keer.. Helemaal als het er allemaal zo goed uitzag kan ik me heel goed voorstellen dat het even niet zo leuk is. Snel aan de volgende ronde beginnen en hopelijk is het dan raak!
@IEEV Wat een spanning zeg, al die dingen kunnen er inderdaad zomaar op wijzen dat je zwanger bent. Snap dat je zelf dit echt nog niet in je hoofd wilt halen ivm teleurstelling zou precies hetzelfde hebben hoor! Op welke cyclusdag wil je gaan testen?
@Saravw geniet van de daagjes ertussen uit met zn tweetjes!
@Gebruiker10063814 Echo's zagen er dus goed uit wat fijn en ook dat het snel is gegaan deze maand. En nu afwachten, ik zal voor je duimen. En wat fijn van je vriendin dat ze zwanger is na al die tijd, geeft inderdaad hoop.
@Imor balen zeg. Op naar de volgende ronde!

Hier eerste dag van de 100mg clomid er weer opzitten. Tot nu toe nog nooit bijwerkingen gehad dus hoop dat het deze keer ook weer meevalt. Dag 12 eerste echo, dat is volgende week vrijdag. Voorlopig nog even afwachten voor mij dus.

Liefs

M'n dokter zei dat ik na 2 weken na de vermoedelijke ovulatie (ik heb pregnyl moeten inspuiten in m'n buik) mocht testen. Ik heb waarschijnlijk dus op zondag 10/6 m'n eisprong gehad dus ik zou maandag willen testen (al durf ik ook niet echt ...)

Terug
Bovenaan