Voor het eerst Clomid

Hai dames,
Bedankt voor alle berichtjes! 
En voor de dames die moeten gaan testen, laten we hopen dat het positief is! 
@ieev wanneer mag je al gaan testen? 
@sasls wat toevallig heb volgende week ook een echo maar dan op dag 10

Hoi lieve meiden,
ik voelde me vandaag zo raar.. borsten echt pijnlijk, rare steken in me buik zo nu en dan en echt een ijzersmaak waar je u tegen zegt, om misselijk van te worden...
dus ik dacht na werk vandaag, ik ga een poging wagen.... 
en jaaaa IK BEN GEWOON ZWANGER!!!!kan het echt nog niet geloven! Heb 3 testen gedaan en alle 3 super duidelijk!
Dit was mijn 2e ronde clomid waarvan de eerste 50mg was en niet heeft aangeslagen en deze ronde eerste keer 100mg en dus meteen raak.. dus lieverds hou asjeblieft goede hoop!!?
ik vind het echt nog heel eng, en hoop dat alles goed blijft gaan... hopelijk snel de eerste echo :)
veel liefs Julia

@juliato , Ikben ontzettend blij voor je! Wat fijn om te horen dat het positief is! En dan al meteen bij de 2de ronde , hopen dat alles zo goed blijft en dat je kan genieten van je zwangerschap!

@juliato gefeliciteeerd! Wat een goed nieeuwsss ?. Echt heel fijn.. deden jullie het om de dag? En heb je je ovulatie gevoeld?
sorrie wat een vragen haha!
spannend voor degene die binnenkort mogen testen... ik duim voor jullie. Ik heb vandaag de laatste dag clomid geslikt , dus volgendeweek gaan we er weer tegen aan. Spannend.. succes iedereen!

liefsss

Goedemorgen!
thanks Ruby, Selin en GxG!! Ik hoop indd ook dat het goed blijft geen, toch nog wel onzeker erover maar tegelijkertijd dolblij!! Net toch nog 2x getest en het is écht zo..
raad wel iedereen aan om een clear blue test in huis te hebben, ik test altijd met action (lekker goedkoop, 2 voor 1,59) maar beide keren kwam daar echt heeeeeel langzaam en heel licht een streepje, dat je het eigenlijk niet goed ziet en je het de al prullenbak in wilt gooien.. terwijl na een minuut of 3/4 het wel langzaam meer zichtbaar wordt hoor..
bij clearblue zag ik beide keren meteen een dik vet kruisje.. 
@GxG ik was op vakantie en we hebben het daar elke dag gedaan dus ik sta er echt heel erg van te kijken... had het totaal niet verwacht, zeker omdat ik daar ook elke dag wel een flesje wijn dronk samen op het strand en bij het avond eten?
het blijft echt onwerkelijk:)
wie kunnen er binnenkort nog meer testen? Ik duim voor jullie!!
Heel veel liefs, Julia

Terug
Bovenaan