Voor het eerst Clomid

@gxg ik heb me ovulatie niet echt gevoeld, pas op dag 18 kreeg ik ineens gevoelige tepels dus mijn eisprong was daarvoor al geweest (zelf dacht ik dat het dan pas ging springen maar is dus niet zo) 

en eigenlijk zijn mijn borsten vanaf dag 18 pijn blijven doen, dat is niet meer over gegaan tot nu, juist alleen maar erger geworden :) 

@julia waarschijnlijk omdat je er even niet zo direct met bezig was is het gelukt! Zal mij niet lukken haha! Volgendeweek is het weer zover. 
Spannend! Ik hoop ook zo dat het lukt. Het geeft in iedergeval moed, dat het in 2rondes kan, ik hoop bij mij ook haha! 
@imor aah en heb je al getest? En voel je je iets anders aan jezelf? Wie weet!!! Succes!! 

Heey dames,
Weer even geleden, wel terug gelezen. Gefeliciteeerd Julia!! 
Imor hoe is het bij jou?
Sara hoe is het met je?
Hoe ver zit iedereen op het moment?
Ik moest natuurlijk promulut gebruiken, ik had hiervoor altijd de andere soort.  Heeft iemand wel eens pijnlijke borsten gehad van de promulut. Het zit weer aan de zijkanten en m'n borsten voelen zwaarder?
Zou dit komen door eventuele menstruatie die op moet komen want heb dit nog niet eerder gehad. 
X deborah

Ik zit vandaag op dag 26 en ik was 3 dagen duizelig (vlagen van duizeligheid) en ik had toen enorm veel honger, trillen van duizeligheid/honger, lichte rug/buikpijn. Dan ineens niets meer en plots weer rugpijn (alsof ik ongesteld aan het worden ben).

Ik wil maandag een zwangerschapstest doen, als ik tegen dan niet ongesteld ben geworden. Nu het dichterbij komt, de mogelijke datum om te testen of ongesteld te raken, ben ik wel veel nerveuzer. 
Had iemand van jullie dezelfde symptomen? 

Iedereen bedankt voor de felicitaties!! Het blijft onwerkelijk maar het besef komt steeds meer (ook omdat ik echt wel wat kwaaltjes heb maar neem ze voor lief hoor!!) kijk erg uit naar de echo 5 juli, hoop zo dat alles goed is en blijft gaan.. blijft toch onzeker de eerste 12 weken, maar zitten al op de helft ?
@debje ik ken dit niet, heb zelf meerdere malen primolut gehad en werd er vooral heel chago van en onrustig in me hoofd maar lichamelijk geen klachten, maar goed dat is ik iedereen anders kan indd door een aankomende menstratie komen.
@ieev voor mij is dit geen herkenbaar symptoom maar ook dat is bij iedereen verschillend. Mijn vriendin was zwanger en heeft tot 6 weken niets gevoeld, zelf geen krampje.. en ik had voor het testen al wat kwaaltjes.. ik duim iedergeval voor je dat dit jou teken is van positief nieuws straks! Hoop dat je het weekend een beetje doorkomt want de laatste dagen zijn het zwaarst... 
@sara hoe is het bij jou? Ben je lekker aan het genieten van je vakantie??? 
Fijn weekend allemaal! 
Liefs Julia

Terug
Bovenaan