Voor het eerst zwanger worden!

Hi allemaal,

Ik ben 25 jaar en ook bezig voor ons eerste kindje:). Ben eind september gestopt met de pil en heb mijn NOD op 18 feb. Cyclus is vrij regelmatig, tussen de 24 en 27 dagen. Ik geloof dat dit vrij normaal is toch? 

Vandaag een vroege test gehaald, vandaag mezelf nog kunnen beheersen maar denk toch dat ik het morgen vroeg alvast ga proberen. Wachten is zo lastig....

Kunnen jullie je ovulatie aanvoelen? Ik heb echt geen flauw benul. Mocht het deze ronde niet lukken, dan ga ik volgende ronde eens proberen met ovulatie testen. Hebben jullie aanraders en op welke dag beginnen jullie met ovulatietesten? 

Groetjes en succes allemaal! 

[quote quote=10167875]Hi allemaal, Ik ben 25 jaar en ook bezig voor ons eerste kindje:). Ben eind september gestopt met de pil en heb mijn NOD op 18 feb. Cyclus is vrij regelmatig, tussen de 24 en 27 dagen. Ik geloof dat dit vrij normaal is toch? Vandaag een vroege test gehaald, vandaag mezelf nog kunnen beheersen maar denk toch dat ik het morgen vroeg alvast ga proberen. Wachten is zo lastig…. Kunnen jullie je ovulatie aanvoelen? Ik heb echt geen flauw benul. Mocht het deze ronde niet lukken, dan ga ik volgende ronde eens proberen met ovulatie testen. Hebben jullie aanraders en op welke dag beginnen jullie met ovulatietesten? Groetjes en succes allemaal![/quote]
Haiii Shan-,,

ik ben mid november gestopt met de pil. Meteen goede menstruatie gehad behalve vorige week twee weken na mijn nod ongested geworden dat was knap vervelend.

als je ovulatie testen wilt gebruiken raad ik je die van de action aan. Super voordelig en doet zn werk.

Over naar het wachtbankje... super spannend.
gelukkig gaan we nog een weekend op wintersport(ook wel weer heel eng).
Hopelijk een beetje afleiding. Wordt afzien zonder drankje op de piste, aangezien normaal iedereen dat wel gewend is van mij... nog even een goeie smoes verzinnen hiervoor... iemand tips??
Thuis red ik het redelijk. Toevallig hadden we een feestje het weekend toen ik net ongesteld was geworden dus kon een borrel mee drinken. En het volgende “echte” feestje waarbij mensen t op zou vallen is pas eind maart. 
Best gek, dat degene die altijd in is voor een borrel nu ineens niet meer drinkt?
Vind het altijd wel grappig, mijn man zegt heel vaak; ik ben zo benieuwd als wij ooit een kleintje mogen krijgen.
ben ik helemaal niet gewend dat een man dit zegt. Laatst kwam hij ineens thuis met een vet schattig unisex rompertje, en zei vet droog; ik moest voor me neefje wat kopen maar kon deze niet laten liggen........ (wauw ik smelt dan)

Goedemorgen! 
Ik lees al even mee, maar toch ook wel fijn om mee te schrijven. Even voorstellen: ik ben 29, mijn vriend 30, 5 jaar samen en een half jaar getrouwd. Omdat ik vorig jaar mijn pil (na 15 jaar) zo zat was, ben ik toen gestopt. Sinds deze maand actief aan het proberen zwanger te worden. 
Nooit gedacht dat het gelijk zoveel invloed op mijn leven zou hebben! Ik weet dat je je lichaam voor de gek kan houden, maar als ik niet zwanger ben, ben in echt een heks geworden ? echt medelijden met mn man soms ;)
Mijn NOD is vandaag, heb vanmorgen een clearblue test gedaan en nu echt helemaal gefrustreerd. De - is heel duidelijk, maar het plus streepje is zo licht! Nu twijfel ik onwijs! Net een early test van de kruidvat gedaan (dus niet meer met ochtendurine) en daar precies hetzelfde. Maar ja, misschien wil ik het gewoon zien? (Ik weet dat ik echt absoluut niet mag zeuren hoor! Tis pas onze eerste ronde. Maar ja, we willen het natuurlijk allemaal heel graag :))
wachten tot morgen duurt lang! (Had het zo leuk gevonden om mn vriend vanavond op valentijnsdag te verrassen ;))

Inkiee een streep is een streep zeggen ze dus dat zou positief zijn? Kan je een foto plaatsen dan kunnen we meekijken?
Zou leuk zijn om je vriend te  verrassen op deze dag!! 
https://www.mupload.nl

Daar had ik nog niet aan gedacht! Kijken of ik dit voor elkaar krijg ;)
https://www.mupload.nl/img/a89hgmejsyvkg.jpeg

Dank je wel!!!

Florien gefeliciteerd!! Geniet er van! 
Heel veel wachten op hun nod zie ik.spannend voor iedereen, succes allemaal! Hoop dat er veel zwangeren zijn deze maand. 
Inkie ik feliciteer je alvast want ik zie toch echt een hele mooie streep! 
Ik moet nog wachten tot de 21ste, ga er niet vanuit dat ik zwanger ben dus heb voor het eerst ovulatie testen besteld voor onze volgende ronde. 

Terug
Bovenaan