Voor het eerst zwanger worden!

Jeffie: wat fijn dat de streep steeds duidelijker word! Zal wel leuk worden om het aan je familie te vertellen. Wel erg vervelend dat je rug al zo op begint te spelen, hoop voor je dat het nog minder word maar ben er bang voor.... 
Lanas: oehhh spannend!!! Ga je morgen ook al meteen testen of wacht je daar nog een dag mee? Ben heel benieuwd!
Bbtje: he wat vervelend dat je steeds negatief test.. wat niet is kan nog komen! Geef de hoop niet op! 
Ik heb momenteel toch wel weer last van mijn onderbuik geen idee of er iets gebeurt maar het voelt als menstruatie steken. M’n vriend zei gisteren dat ik 2 dagen niet te genieten was en ineens weer wel, heb het zelf niet eens door dat ik hem soms afsnauw haha ? 
leuk dat er wat Valentijn’s testen aan komen! 

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en vanaf gisteren ontzettende pijnlijke borsten/tepels. Ook wat steekjes aan de li- kant van mijn liezen. Vandaar vandaag besloten toch maar weer een test te doen. ( de 4de al deze maand ) En nu zag ik een licht streepje!! Mijn man zag het ook, maar zei dat ik hem al te lang had laten liggen haha!
Toen samen maar naar de kruidvat om nog een test te halen. Hier een heel licht plusje op te zien ( althans ik zie hem, mijn man niet haha ) Nu weet ik niet of ik gek geworden ben. Ik heb hem getest met middag urine, dus wellicht morgen of overmorgen weer testen, maar zou het zo graag willen weten.
pff spannend..... 

Wachtend op mn eisprong die een deze dagen moet komen.
Niet eens zo zenuwachtig en eigenlijk vergeet ik de ovulatietesten bijna elke keer te doen.....
sinds vandaag pijnlijke borsten, steken in mn buik, maar nog geen oplopend streepje.
wel herkenbaar dit, altijd ongeveer 5 dagen op rij...
hopelijk zegt me gevoel het juiste, en neemt me niet in de maling... of juist wel?

Wat leuk dat iedereen zo met hetzelfde bezig is en dingen voelt. Maar ja dat kan natuurlijk ook van de menstruatie zijn die eraan komt... We duimen voor heel veel Valentijnskindjes :)

Florien, dat vind ik ook inderdaad! En ook wel fijn om soortgelijke dingen te lezen. Ik vind dat nu al frustrerend (terwijl we nog niet lang bezig zijn), dat je dingen voelt die bij een evt zwangerschap kunnen horen maar ook net zo goed bij een komende ongesteldheid.. pff. En ben zelf bijvoorbeeld net verkouden geweest, dat is nu bijna over. Ben al een paar dagen af en toe een beetje duizelig en misselijk (maar niet extreem), dat kan dus net zo goed van de verkoudheid nog af komen. Ik probeer heel hard om te wachten met testen tot zaterdag maar ik weet niet of het gaat lukken.. heb nog wat testen liggen en hoorde dat de Kruidvat 2v5 best gevoelig is. En volgens mij heb ik die nog.
Spannend. Iedereen heel veel succes de komende dagen. Ik was vorige maand al teleurgesteld, ik kan me zo goed voorstellen dat dat elke maand zo is en erger wordt.. Hoop op heel veel positieve testen de komende we(e)k(en)!!

Haiii,

pfoe ook al zo een jonge mama to be (hopelijk). 
Mijn man en ik willen ook voor ons eerste kindje gaan ben zelf 22. Erg spannend ben ook mid november gestopt met de pil en heb 20feb mijn nod 

fingers crossed ! 

Ik heb een positieve test! Dikke vette tweede streep! Heb die van Kruidvat gebruikt en gewacht tot mijn NOD ( vandaag), wat is dat wachten moeilijk zeg! 
Dacht het zal wel niet zo zijn, had al een week krampjes en buikpijn, dus dacht dat ik ongesteld ging worden. Niet dus. 
Ben zo blij!!!

Terug
Bovenaan