Hoi! Ik kom er ook even bij, want sinds een ruime maand proberen ook ik en mijn vriend een kindje te maken. Leuk om hier wat gelijk gestelden te vinden
8 januari is mn spiraal er uit gegaan en toen gelijk 5 dagen bloeden. Toen 3 dagen niks en had ik mijn maandelijkse pre-menstruele klachten (grote borste, puistjes en lichte onderrugklachten). Omdat ik bij dit (2e) spiraal geen ongesteldheid meer had wisy ik mijn cyclus niet. Ik heb dag 1 van die 2e bloeding als dag 1 van mn cyclus geteld.
Maar bizar hoe geobsedeerd ik gelijk alles ben gaan bijhouden. Basale temperatuur, cervixhoogte, cervixslijm en zelfs ovulatietesten (uiteraard weet mijn vriend hier niks van ??). Op dag 14 en 15 heel glibberig slijm, op dag 15 een positieve ovulatietest en op dag 16 heel erg duidelijk kramp in mn onderbuik rechts. Flink aan de slag gegaan die dagen haha.
Nu moet ik denk ik dit weekend ongesteld worden, maar weet niks zeker omdat dit de 1e ronde is.
Het kan dat ik gewoon gespannen ben maar ik moet sinds 2 dagen super veel plassen en wordt elke nacht wakker om 4 uur al de hele week en dat heb ik normaal nooit. Ik heb (natuurlijk) al een vroege test gedaan, woensdag, maar die was negatief.
Ik ben erg verrast dat het zo veel met me doet terwijl ik eerst altijd echt anti was.
@ noel, ja wat ik heb gelezen zou dat een innesteling kunnen zijn