Voor het eerst zwanger worden!

Heb een beetje een ‘o shit’ momentje... 
zat net op de wc en met het afvegen had ik wat helder bloed op het wc papiertje zitten. 
Wat zou dit kunnen zijn?? Mijn nod zou rond de 21ste pas komen. 

@Inkiee ik zie een streepje en streep is streep, dus gefeliciteerd!! :) Fijn dat het gelijk in de eerste ronde raak is. Ik zou over 2 dagen nog een keer een test doen, dan is de streep misschien iets donkerder. @JessyW, ik had hetzelfde. Ik ging een hele week op wintersport! Smoesjes had ik niet gereed & mijn NOD was ook precies die week... Ik ben geen drinker, maar bij het apres skiën wordt het dus wel een beetje verwacht. Mij is het dan ook niet gelukt, maar het was ook niet raak deze ronde. Ik las in een ander topic dat je zou kunnen zeggen dat je antibiotica slikt voor bijv. een blaasontsteking en daarbij niet mag drinken. Wel heel leuk dat je man zo enthousiast is! :) dat is echt leuk! @Noël, misschien een innesteling?

Inkiee ik zie een streep hoor!! Over paar dagen inderdaad nog testen en dan hopen op een knaller. Je kan je vriend alvast voorzichtig verrassen vandaag! Hoe mooi is dat en zo snel al. Super zeg!! Gefeliciteerd

Bedankt meiden! Durf het nog niet helemaal te geloven, zaterdag inderdaad nog maar een keer testen.
ik ben ook vorige week op wintersport geweest, gelukkig moest er bij ons wel iemand rijden ;) ik heb in januari ‘dry januari’ gedaan en gezegd dat ik het niet mistte dus daarom gestopt ben, haha. Misschien zeggen dat je een maandje alcoholvrij doet?
@Noel ik hoop een innestellingsbloeding! Wel vroeg anders (en weet je zeker dat het van voren kwam? Haha sorry beetje onsmakelijk)

Hoi! Ik kom er ook even bij,  want sinds een ruime maand proberen ook ik en mijn vriend een kindje te maken. Leuk om hier wat gelijk gestelden te vinden  
8 januari is mn spiraal er uit gegaan en toen gelijk 5 dagen bloeden. Toen 3 dagen niks en had ik mijn maandelijkse pre-menstruele klachten (grote borste, puistjes en lichte onderrugklachten). Omdat ik bij dit (2e) spiraal geen ongesteldheid meer had wisy ik mijn cyclus niet. Ik heb dag 1 van die 2e bloeding als dag 1 van mn cyclus geteld.
Maar bizar hoe geobsedeerd ik gelijk alles ben gaan bijhouden. Basale temperatuur, cervixhoogte, cervixslijm en zelfs ovulatietesten (uiteraard weet mijn vriend hier niks van ??). Op dag 14 en 15 heel glibberig slijm, op dag 15 een positieve ovulatietest en op dag 16 heel erg duidelijk kramp in mn onderbuik rechts. Flink aan de slag gegaan die dagen haha. 
Nu moet ik denk ik dit weekend ongesteld worden, maar weet niks zeker omdat dit de 1e ronde is. 
Het kan dat ik gewoon gespannen ben maar ik moet sinds 2 dagen super veel plassen en wordt elke nacht wakker om 4 uur al de hele week en dat heb ik normaal nooit. Ik heb (natuurlijk) al een vroege test gedaan, woensdag, maar die was negatief. 
Ik ben erg verrast dat het zo veel met me doet terwijl ik eerst altijd echt anti was. 
@ noel, ja wat ik heb gelezen zou dat een innesteling kunnen zijn 

Inkie: ben heel benieuwd of je zaterdag een nog duidelijkere streep hebt! Hahaha rare vragen bestaan hier niet ;) nee het kwam echt uit ‘de’ plek, beetje waterverf idee zat ook iets slijmerige/glibberige doorzichtige afscheiding bij. Mijn eisprong was rond 5/6/7 dus opzich zou het kunnen. 
zeeuws-meisje: wel heel toevallig dat het dat zou zijn als ik de met mijn hoofd al bij de volgende ronde zat? 
gebruiker10106352: jaa ik heb nu ook wat meer ingelezen!! Zou echt versteld staan! Die krampen bij jou eisprong heb ik ook heel erg gehad niet fijn maar je weet dan wel zeker dat je een sprongetje hebt. Veel succes!! 

Zeeuws-meisje: ja moet nog even over nadenken, of misschien gewoon 1 borrel. En dat hij dat niet zo lekker valt. Antibiotica is lastig, want vorige keer mocht ik gewoon drinken. Moet dan al een andere vorm antibiotica zijn.... 
Ik voelde me eisprong ook wel redelijk. We hebben het in iedergeval gezellig gehad rond die tijd. En toch zegt steeds meer mijn eigen gevoel dat het over 2 a 3 maanden pas komt...   weet niet waardoor, maar raar sterk gevoel. Hoop natuurlijk eerder?
Inkie: spannend! Ik zeg over 2 dagen even opnieuw testen.... zal het streepje vast en zeker donkerder zijn

Oke ik had een heel bericht getypt en toen klikte ik verkeerd en was het weg..
Inkie ik zie echt een streep hoor! Gefeliciteerd en hopelijk loopt het mooi op.
Ik merk zelf ook dat ik er heel erg mee bezig ben. Onze kinderwens was altijd al groot, maar nu we er voor gaan kan ik bijna niet wachten haha.
Qua excuses ivm alcohol; evt zeggen dat je er dry februari van hebt gemaakt omdat januari niet lukte oid? Of zoeken welke antibiotica niet icm alcohol mag en dan zeggen dat je die slikt..
Zelf heb ik gisterochtend getest, terwijl mijn NOD pas zaterdag is. Ik had nog zo gezegd dat ik zou wachten tot NOD. Hij was echt wit. Maar het was geen early test en ik houd nog even hoop tot zaterdag. Heb deze week wel duizeligheid en misselijkheidsklachten, maar dat kan ook ivm naderende ongesteldheid zijn natuurlijk. Mijn borsten zijn ook pijnlijk, maar dat heb ik de laatste maanden sowieso vanaf eisprong ongeveer.. nog even afwachten dus..

Terug
Bovenaan