Voor het eerst zwanger worden!

Knuffeltjeeee: dit was pas de tweede ronde, dus sneller dan verwacht, aangezien ik al 32 ben. Kan het nog bijna niet geloven... Hopelijk blijft alles goed gaan.

Gefeliciteerd meiden die ook zwanger zijn!
ik kon niet meer wachten na mijn test van donderdag, had nu een 2 voor 5 gekocht van de kruidvat. Om half 7 vanmorgen dus getest :p De streep begon al iets donkerder te worden (maar nog niet zo donker als k had gehoopt ;)) maar goed hij zit er echt! De digitale CB test zei ZWANGER! 1-2 weken. Dus het is ook nog wel echt pril. 
Heel spannend allemaal. Ik ga ook verhuizen naar het zwanger gedeelte. Ik hoop jullie daar ook te zien binnenkort!

Gefeliciteerd voor degenen met positieve testen!!
Mijn NOD is vandaag. Vanochtend getest met Predictor Express en helaas negatief. Nu menstruatie afwachten.. Merk dat ik er echt heel erg van baal pff.

Gefeliciteerd aan iedereen die positief heeft getest! 
Ik ben niet meer zo actief hier omdat ik me heb aangesloten bij een fb-groep, maar wil wel even laten weten dat we inmiddels écht hebben erkent dat we zwanger zijn! Heb nog 2x getest en de streep liep mooi op. Woensdagavond kreeg ik opeens een bloeding, wat behoorlijk schrikken was...maar de verloskundige kon me gelukkig vertellen dat dit waarschijnlijk een geknapt bloedvaatjes was (bloeding was ook met 10 minuten weer over) 5 maart hebben we de eerste echo! 

Gefeliciteerd voor de zwangeren!

Ik heb donderdag al een vroege test gedaan, helaas negatief. Vandaag is mijn NOD, stiekem nog een klein beetje hoop ondanks de rugpijn. 

Indien morgen nig niks te zien is nog maar een testje doen maar ben bang dat ik zal doorgaan naar de volgende ronde. 

Oooo echt! Wat kan dit spannend zijn...
ong 5-6 dagen geleden eisprong gehad, nu gewoon echt krampen onder in Mn buik....:( net of ik ongesteld moet worden. Dit heb ik normaal nooit, ja als ik ongesteld ben....
omdat ik geen regelmatige cyclus heb nog (wel terug lopend) vraag ik me af wanneer ik kan testen.....?
iemand dit gevoel ook gehad? Heb geen bloed verlies gehad meer. Alleen veel last van maagzuur.. sinds 1,5 dag

Jeffie: fijn dat het goed gaat! Poh zal wel even schrikken geweest zijn, gelukkig is alles in orde. Geniet er van
shan: jammer dat hij negatief was.. nieuwe ronde nieuwe kansen! 
Rose murpghy: vervelend dat het negatief is.. kan me goed voorstellen dat je je even goed ellendig voelt. Nieuwe ronde nieuwe kansen! 
Bij mij is er nog niks veranderd dus ik ga er nog steeds van uit dat we door gaan naar de volgende ronde. Deze ronde word de eerste ronde met ovulatie test. Wil toch wel graag bevestiging dat als ik de eisprong voel het ook daadwerkelijk zo is. 

Mijn ongesteldheid is nog steeds niet doorgezet. Ben nu 2 dagen overtijd. Heb 2 testen gedaan, action en kruidvat. Op beide testen was een heel licht streepje, bijna onzichtbaar. Nog steeds geen duidelijkheid...
Ik ga om de 2 uur naar de wc om te controleren of de ongesteldheid doorzet haha. 

Terug
Bovenaan