Voor het eerst zwanger worden!

Iedereen zit in hetzelfde schuitje lees ik hier al wel! Nog steeds niet ongesteld Noel? Vanaf morgen mag je testen toch?

Ik heb deze zaterdag of aankomende dinsdag de eisprong. Nu heb ik aankomende vrijdag een feestje van het werk. Ik vind het zo lastig om te bepalen of ik dan alcohol kan drinken. Lijkt me wel gezelliger, maar als het dan niet lukt zal ik het mezelf waarschijnlijk kwalijk nemen. 

Hoe doen jullie het met alcohol tijdens het 'zwanger worden'? Na mijn eisprong drink ik overigens sowieso niet meer en de rondes hiervoor heb ik helemaal geen alcohol gedronken. 

Shan: ligt streepje! Dat klinkt al als zwanger, hoop dat hij duidelijker word de aankomende dagen! 
Hopsasaa: vanmiddag ben ik ongesteld geworden, dag eerder als geplant maar tenminste wel van de spanning af! Op naar de volgende ronde:) ik zelf drink helemaal niks maar hoor heel veel blaasontsteking voorbij komen ivm de antibiotica. Succes aankomend weekend! 

En ineens nog een week tot mijn volgende menstruatie. Helemaal nergens last van. Niet van mijn epilepsie, niet van mijn borsten. Heerlijk rustig. Al gaat het nu toch kriebelen, zou onze laatste pogingen raak zijn geweest?

Hallo allemaal! ??‍♀️
Ik ben nieuw hier, dus ik zou mij even voorstellen. Ik ben Sharon, ik ben 24 jaar. Sinds januari gestopt met de pil, wij gaan voor ons eerste kindje.
Wat is ontpillen verschrikkelijk zeg! Volgens mij heb ik echt overal last van. Maar ik ben vooral heel erg ongeduldig. Ik was altijd om de 19 dagen ongesteld voordat ik met de pil begon (drama). Dus ik had een beetje verwacht dat ik nu heel snel ongesteld zou worden. Maar helaas, ik ben al vanaf maandag aan het wachten (ik heb nu 28 dagen geteld na mijn onttrekkingsbloeding). Vandaag had ik echt een inimini bloeding, maar daar bleef het bij. Het waren 3 drupjes ofzo ?
Ik heb volgens een ovulatietest wel een eisprong gehad, wij zijn toen ook wel bezig geweest. ?
Ik wil er niet zo mee bezig zijn, maar toch doe ik het toch. Hebben jullie ook een zwangerschapstest gedaan als je voor het eerst een NOD had? Hoe lang zou ik nog wachten om een test te doen?
ik ben benieuwd naar jullie reacties en jullie verhalen! 

Hallo allemaal!
wij zijn nu ongeveer een jaar bezig het proberen zwanger te raken, helaas nog niet gelukt.
november 2017 gestopt met de pil en een aantal maanden daarna besloten om voor een kindje te gaan, helaas onregelmatige cyclussen nog steeds.. 

Knuffeltjeeee: wat fijn dat je nergens last van hebt, vooral zonder de epilepsie lijkt het me lekker rustig. ga voor je duimen volgende week!

sharon: officieel kan je 14 dagen na je eisprong testen. Dat zou dan ook je nod moeten zijn. Heb je intussen al een test gedaan? Ben heel benieuwd! 
Gebruiker10098397: wat heftig dat je zo lang bezig bent... heeft de huisarts geen ideetjes om je op weg te helpen?? 

Hier is mijn menstruatie bijna klaar. Ga deze ronde voor het eerst bezig met ovulatie testen. Meer voor eigen bevestiging maar ben toch ook heel benieuwd of ik goede strepen krijg en dat het dan wel raak is in deze ronde! 

Ik ben gisteravond ongesteld geworden. 30 dagen na de onttrekkingsbloeding. Ik was bang dat het nog veel langer ging duren. Ergens was ik heel teleurgesteld, maar ik ben nu ook wel blij dat mijn lichaam nog gewoon werkt na 10 jaar de pil te hebben geslikt ?.

Hoi allemaal,
Mijn partner en ik hebben vandaag onze eerst iui behandeling met donorzaad gehad. Al 4,5 jaar een kinderwens en sinds 2,5 jaar weten wij dat mijn partner onvruchtbaar is. Nu is het wachten. Heel spannend allemaal. Lees dat meerdere aan het wachten zijn. Voor ons is dit de eerste keer dat we zwanger kunnen worden eigenlijk dus benieuwd of ik ergens last van ga krijgen.
Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan