Voor het eerst zwanger worden!

Spannend Chantal! Het is je gegund in ieder geval. 
Dat ontpillen kan toch wel een dingetje zijn als ik het zo lees. Ik ben een paar jaar geleden gestopt met de pil en sindsdien probeer ik gewoon goed op te letten. Naja, tot we besloten om een poging te doen ouders te worden. 
Verwachte eisprong is ergens vandaag of morgen, dus wij hebben afgelopen weekend ons best gedaan.

Ik duim weer met iedereen mee!

hallo allemaal,

ik ben nieuw op deze site en ook ik ben bezig voor mijn eerste.
maart 2017 voor het eerst gestopt met de pil om te kunnen zien wat mijn cyclus zou doen en in sept 2018 voor het eerst begonnen .... heb nog steeds een onregelmatige cyclus.
ik ben 25 en ga het hele proces alleen doen dus dat is waarschijnlijk anders als ieder ander hier. ( hoop niet dat mensen dit raar vinden )
ik moet op dit moment ongesteld worden op 2 maart.
13 febr. had ik 2 duidelijke strepen op mijn ovulatietest en op 20 febr. ( nu al 6 dagen ) licht roze afscheiding met afvegen
ik weet echt niet wat dit is en of ik al kan testen, misschien dat jullie me meer kunnen vertellen.
alvast bedankt en voor de gene die al zwanger zijn ... gefeliciteerd

Hi gebruiker97, hoe doe je dat alleen? Heb je dan een donor? Heel veel succes in ieder geval!
Er zijn testen waar je vroeger mee kan testen, maar ik zou proberen te wachten tot je uitgerekende datum. Anders vertrouw je die testen toch niet volledig en ze zijn best kostbaar. 

Hi!
Ik ben sinds eind 2017 met mijn vriend bezig met zwanger worden, helaas tot nu toe nog niets.
Overmorgen is mijn NOD! Ik heb onwijs veel last van puistjes overal (normaal heb ik dat nooit zo erg) misselijk maar ook veel honger... sneller last van de honger ook. Geen idee of dit ermee te maken kan hebben. 
Ook last van steekjes etc.
Nog geen krampen te vinden, amper in ieder geval. Wel gevoelige borsten zoals altijd dus ik ben toch echt bang voor een naderende menstruatie. :-(
Vanochtend kon ik mijn ongeduld niet in bedwang houden dus een vroege test van de action gedaan. Blanco. Ik probeer mezelf nu maar te vertellen dat het hem gewoon weer niet is deze maand.. helaas.

Dag!
Ook wij, mijn man en ik, zijn voor de eerste ronde gegaan. Vind het allemaal bloedspannend, want mijn kinderwens is toch wel enorm. Wat lijkt het mij geweldig als het allemaal mogelijk is. Mijn man wordt 30 en ik volgende week 28. NOD is 21 mrt ? Hopen en duimen maar! Ook voor jullie !

Hallo allemaal! 
Hoe is het met iedereen gegaan de afgelopen dagen?
hier de eerste ovulatie testen gedaan en het verbaasd mij dat het er zo goed uitziet! Eergisteren en gisteren geklust dus nu hopen op een positieve test. Mijn nod zou 20e zijn maar omdat de ovulatie test 2 dagen eerder positief geeft ga ik er van uit dat mijn nod wat eerder is. 
https://www.mupload.nl/img/id3y98fhy6mgi.jpeg

Ik duim met je mee Noel!

Hier zou mijn eisprong afgelopen dinsdag zijn, maar ik heb hem niet gevoeld. De maandag daarvoor wel ineens meer doorzichtige afscheiding (sorry voor de details) dus ik hoop dat hij wel geweest is. 
Wij gebruiken nog geen testen. Ik probeer nog even op mijn lichaam te vertrouwen, maar als het deze ronde niet gelukt is ga ik het ook proberen. 
Hoeveelste ronde is het voor jou Noel?

Terug
Bovenaan