Voor het eerst zwanger worden!

Hoi allemaal,
Wij zijn ook bezig voor een eerste kindje. Vanaf juli vorig jaar gestopt met 'de pil'om mijn lichaam te laten 'ontpillen'. Cyclus nog steeds wat onregelmatig maar we gaan de goede kant op.
We zijn in januari echt begonnen en we zitten nu in ronde 2. Nod tussen 6-8 maart gok ik.
Spannend allemaal vind ik. Ook hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden als je iets graag wil. En wat lijkt de tijd lang te duren tussen eisprong en nod.. 

Gewoon k*t.
Ik weet zeker dat ik een duidelijke eisprong heb gevoeld rond 14 februari. Echt zeker waar. Waarom ben ik dan nu nog niet ongesteld en zijn mn actiontesten blanco? Gister getest.

Hopsasaa: oeh spannend! Wanneer ga je testen? Ik voel de eisprong altijd maar toch om mijn gevoel gelijk te geven is dit de eerste ronde met testen, weet nu wel dat het klopt wat ik voel! Dat slijm is heel herkenbaar! Heb het de ene keer heel veel en de andere keer maar een klein beetje. Ik zit nu in ronde 4 en jij?? 
Deeehv: al bijna tijd om te testen, spannend! Ga voor je duimen. Check je Google ook al bij elk ‘pijntje’ ;) soms voelt alles nieuw en anders en dan ga je toch weer denken haha de spanning is soms om te snijden. 
Knuffeltjeeee: Grr wat frustrerend.... over een paar dagen weer testen? Of naar de dokter om bloed te prikken? Lijkt me echt irritant gewoon dit...

Noël:
Helaas vanmiddag ongesteld geworden. In ieder geval duidelijkheid.. maar jammer is het wel uiteraard omdat ik vorige week een bloeding had gehad, hoopte ik dat dat een innestelingsbloeding was.. verder google ik van alles ja hahha. En dan lees ik; ohh hoofdpijn kan ook voorkomen, en je raad t al een uur later heb ik.hoofdpijn. Je lijf kan je zo voor de gek houden joh, dat je er zelf in gaat geloven.

Ik wil echt pas op de NOD testen. Anders gaan er zoveel dure testen doorheen haha. Ik ben al een keer zwanger geweest en toen voelde ik het heel duidelijk, maar nu twijfel ik dus de hele tijd. We kunnen onszelf goed gek maken. 
Succes Deevh.

Deeehv: dat is inderdaad jammer.. duidelijk is het wel dat scheelt en volgende ronde nieuwe kansen! Haha jaa als je het leest praat je het jezelf automatisch aan zo stom is dat!! Rond de eisprong heb ik nog wel eens last van mijn borsten, ga dan ook denken dat het ergens anders aan kan liggen zo dom! 
Hopsasaa: haha misschien maar beter ook dat je pas op je nod test. Dat je het zo lang kan vol houden, knap! Ik heb standaard 2 testen in huis liggen van de action of Kruidvat die kan ik er nog eens door heen brassen met Mn ongeduldigheid :) 

Naja, ik ken mezelf een beetje en als ik dan een positieve of negatieve test in mijn handen heb de dagen op voorhand. Dan geloof ik het toch niet, dus dan kan ik beter wachten haha. 
Vanaf wanneer begin jij altijd met testen? Het kan vanaf 4 dagen op voorhand toch?

Hahaha succes met jezelf inhouden ;) 
Hoop dat ik kan wachten tot de 20e, duurt gelukkig nog even maar stiekem ben je er toch mee bezig. Heb pijnlijke borsten net als altijd eigenlijk en toch ga je anders denken... en dat loslaten is een crime dat wil gewoon totaal niet! 

Terug
Bovenaan