voor het eggie in april?

Hoi Wiety,

Als ik je nog eens kan helpen dan graag!
Leren? zit nog op school of doe je een cursus?

Ik werk (naast het meoderschap van mijn zoontje van 2) nog twee dagen als administratief medewerker. Is een prima combi!

Gr Eef

hoi Eef,

Ik werk fulltime (nog wel ) als secretaresse. En doe een cursus Mangement Assistente. Ik heb morgen een praktijkbijeenkomst. Dus moet het eigenlijk voorbereiden haha. Gelukkig zit ik al op de helft van de cursus (het duurde in totaal maar 12 weken) dus ben bijna klaar.

Groetjes!

Hoi Wiety,

Wat leuk, in mijn vorige baan heb ik ook verschillende mangement cursussen gedaan. Altijd interessant. Nu is het nog lekker om fulltime te werken. Dat is inderdaad als het zover is niet te combineren met een kindje. Maar wie dan leeft wie dan zorgt!

Gr Eef

Ja precies, zolang het kan fulltime werken is het mooi meegenomen (ook financieel) maar zodra er een kleine komt ga ik minder werken!
Moet nog 1 week wachten tot mn NOD en jij?

PS sorry maar ik weet niet waar je je NOD moet invoeren, kan je dus niet helpen. Ik zit hier nog niet zo alng. Moet het ook allemaal niet uitzoeken!

quote: Eef77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2007 13:11:25'));

Ik hb ook nog een vraag aan jullie. Ik zou mijzelf graag willen toevoegen aan de NOD lijst. Ik wet alleen computertechnisch niet hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen????

Hoi Eef,

Ik heb het net even geprobeerd. Bedoel je de NOD lijst van mei? Als je de laatste reactie pakt. Endan naar het praatwolkje ernaast (dan kan je reageren op de reactie). Je kan dan je naam op de datum zetten en het bericht plaatsen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het is wat je bedoelde!!

Liefs Wiety

Hoi Wiety,

Ik heb het geprobeerd en het is gelukt zie NOD lijst mei!!!
Ik heb mijn nod op 13 mei. Enne heel erg bedankt voor de tip!!!!

Gr Eef

Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik op deze site kom kijken. Ben helemaal nieuw en het allemaal wel spannend. Mijn vriend en ik hebben namelijk ook besloten om zwanger et proberen te worden. Wil er graag vanalles over vertellen maar niemand in mijn omgeving is in de zelfde situatie als wij zijn dus dit is natuurlijk een perfecte plek.

Hoi joice,

Welkom op dit oh zo verslavende forum!

Wat leuk dat jullie voor het eggie gaan, wordt dit jullie eerste kindje?

ik zou zeggen klets lekker met ons mee, GEZELLIG! (of stel je vragen natuurlijk)

Gr KV

Terug
Bovenaan