voor het eggie in april?

Hoi dames,

Had ik vanochtend een heel verhaal getyped vind ik het nergens terug. Dat is balen.
Dus nog maar een keer.

Allereerst van harte welkom  Wiety. Erg leuk dat je mee komt kletsen.

KV wat ontzettend spannend dat het jullie eerste kindje is.
Ik heb dit zelf als een hele bijzondere tijd  ervaren. Nu was bij mij ook alles erg goed verlopen en ik was erg snel zwanger. De beleving was voor mij gewoon heel erg intens. Bij mijn vriend is dat pas begonnen naar de geboorte. Vandaar dat het ook voor mij erg leuk is om deze fase met jullie te delen. Ik merk heel erg dat mijn viend de conceptie en zwangerschap veel nuchterder benaderd dan ik dat doe. Ik hoop voor je dat jij dit ook erg snel gaat meemaken.

Happydays wat moet dit een spannende  tijd zijn zo vlak voor je gaat  trouwen. Is dit dan ook een week waarin je helemaal vewent wordt. Lekker naar de kapper, nagels doen, zonnebankje, make-up enz....? Ik ben zelf niet getrouwd hoor maar veel vriendinnen wel en die deden het allemaal wel zo. Hoe was het stappen gister???
En heeft je aanstaande een leuke vrijgezellendag/avond gehad???

Ik heb vandaag lekker genoten van het weer met mijn gezinnetje.
Volgend weekend zijn we druk aan het klussen want ik verwacht mijn ei zaterdag.

Nou meiden fijne avond en tot horens,
Eef  

Hoi hoi,

Ja een hele spannende tijd, had niet verwacht dat ik me zo "raar" zou voelen en dan ben ik nog niet eens zwanger! Ha Ha!
Mijn vriend is ook veel te nuchter, hij vind het ook een beetje raar dat ik op een forum zit maar hij is blij dat ik mijn geluk kan delen met andere "gekken"! Ha Ha!

Oh ben weer vergeten te kijken wie er ging trouwen maar voor diegene fijne dag toegewenst en veel geluk met je mannetje!

Veel liefs KV

Dag dames,

begin april ben ik ook gestopt met de pil. Gaan dus nu voor het eggie. Spannend! Hoop stiekem dat het deze maand al gelukt is. Maar we zien wel. groetjes

Hoi Dames,

Zonnestraal:
We lopen gelijk! Spannend he!? Ben ook begin april gestopt met de pil.

Ff een vraagje:
Ik hoor veel verhalen over het 'ontpillen'. Wat voel je als je net begint?
Ik heb de laatste tijd erg last van mn tepels en mn haar is super snel vet. Kan dit ergens mee te maken hebben?

Liefs Wiety

Hallo Wiety, je had een vraag over hoe je je voelt na het stoppen met de pil...

Ik heb bijna 10 jaar de pil geslikt, in maart ben ik gestopt, mijn vriend en ik willen beide graag een kindje.
De 1ste ongesteldheid na het stoppen voelde niet veel anders dan voorheen, maar in begin april, toen mijn menstruatie vanzelf moest komen had ik allerlei klachten:
Zere onderrug
vervelende buikpijn(alsof je ongesteld moest worden)
Flink opgezette buik(ik dacht eerst echt dat ik zwanger was!)
Last van gevoelige tepels
Ik ben flink aant ontpillen geweest, mijn menstruatie was ook een stuk heftiger dan voorheen
Maar was blij dat mijn cyclus vanzelf weer op gang kwam zonder de pil
We zitten nu in de klusperiode hihi, en mijn NOD is op 9 mei, spannend!

Dag meiden, heerlijk weertje he? Ik gan dan al zitten fantaseren hoe het zou zijn om volgend voorjaar/zomer met een kleine rond te wandelen.... Hebben jullie dat nu ook?   Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje: Van daag zijn mijn vruchtbare dagen begonnen, ik verlies ook al wat slijm (sorry), ik heb nu de hele morgen al last van menstru pijn, alleen maar aan de rechterkant van mijn buik, echt op hoogte van mijn eierstokken, is dit nu mijn ei? Vorige keer meende ik ook al dat ik hem eerder voelde dan op mijn banner stond... Weet iemand antwoord? liefs

Hallo dames,

We zijn zo langzamerhand al met een leuke club meiden. Gezellig!!!!

KV mijn vriend vind het ook raar dat ik het leuk vind op het forum. Hij heeft een aantal keren mee gelezen en vind dat we steeds over hetzelfde praten. Daar heeft hij geen behoefte aan. Mannen.. je kunt er niet mee maar zeker niet zonder (vooral als je een kindje wil, ha ha ha).

Van harte welkom zonnestraal. Hopenlijk ga je het forum erg leuk vinden en kun je met veel van je vragen terecht!

Wiety, mijn verhaal van het ontpillen is als volgt. Toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste ben ik in sept 2003 gestopt met de pil. Mijn menstruatie kwam direct op gang maar was matig. Tot 1 jan 2004 (leuke dag) toen heb ik een paar uur heel veel pijn gehad (ben zelfs even weggevallen) en werd daarna heel heftig en 12 dagen ongesteld. Wij hadden er bewust voor gekozen om al lang van te voren te stoppen met de pil. We zijn toen in feb ervoor gegaan en ik was in april al zwanger. Hopenlijk gaat het nu weer zo snel. Misschien heb je iets aan mijn verhaal.

El82, als ik mijn situatie met die van jou vergelijk dan zou ik zeggen dat je een ei sprong hebt. Wat betreft de banner; deze gaat uit van een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Hij rekend dat 14 dagen tot je eisprong en dan weer 14 dage tot je menstruatie. Maar geen enkele vrouw heeft dezelfde cyclus. Ik zelf heb een cyclus van 29 a 30 dagen en voel mijn ei wel maar mijn ei komt altijd verschillend (soms op dag 13 maar ook weleens op dag 16). Ik heb het meeste aan temperaturen. Misschien is dat wat voor je.

Ik hb ook nog een vraag aan jullie. Ik zou mijzelf graag willen toevoegen aan de NOD lijst. Ik wet alleen computertechnisch niet hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen????

Succes allemaal liefs van Eef

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties! Nou Eef ik hoop niet dat ik hetzelfde krijg als jij.
Ik ben nog maar net begonnen, maar ben er al veel mee bezig. Ik zal het geweldig vinden als het gelijk 'raak' zal zijn. Maar aan de verhalen van iedereen te lezen moet ik dat maar van me afzetten.

Ik moet eigenlijk leren maar kan me zelf er maar niet toe dwingen om het forum weg te klikken. gelukkig komt mn mannetje vandaag wat eerder thuis. Dus dat is wel gezelig.

Liefs Wiety

Terug
Bovenaan