Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

hee lieve meiden,

ik weet dat je niet zomaar over iemand mag oordelen hhoor, maar las net een artikel van een meid van 27 jaar dat door 1 pil te vergeten zwanger is geworden. Ze heeft het uiteindelijk laten weghalen omdat ze eerst carriere wil maken en niet voor niets zolang heeft gestudeerd! Dit moet iedereen voor zich weten hoor, maar werd helemaal koud toen ik het las......kan me dit niet voorstellen hoor! Niet dat ze het er makkelijk mee had, ze twijfelde heel erg, maar toch....

dit moest ik even kwijt! Krijg steeds meer buikpijn en ben beetje licht in mijn hoofd... nou ja, zal wel niets zijn! doeg doeg!

Imme xx

Hoi Imme,

Tja, je hoort dat verhalen vaker..... Zo ook: ik ben al zoooooo lang bezig (4 maanden), Het was helemaal niet gepland en toch raak, of: ik wilde helemaal niet zo snel zwanger worden, ik heb 2 weken gehuild, en: zwanger zijn, gatver, ik wou dat het over was....

En zo, zijn er honderdduizend reacties, opmerkingen, verhalen die me tegen de haren strijken. Of die me echt zeer doen. Mijn vriendin was degene die al snel zwanger was en dat helemaal niet wilde. Ze had gehoopt dat het lang duurde.....Ik heb even mijn tanden op elkaar geklemd en naar haar verhaal geluisterd. Ik moest me inhouden. Maar het is altijd andermans gevoel, en ik kan dat niet veroordelen. ook al zou ik het soms wel uit willen schreeuwen!!

Ik blijf maar zo denken: onze tijd komt nog wel. Ons kindje zal zeer gewenst zijn, geliefd en geprezen (het kwijlt hier een beetje). Ik denk niet teveel na over hoe anderen denken en handelen, we moeten het toch zelf doen!

Heb je trouwens echt geen idee wanneer je NOD is? Op welke dag zit je nu? Of had je dat al ergens vermeld?

Liefs,

Ginger

hoi ginger,

ja je hebt gelijk.... zoveel verhalen die zo tegenstrijd zijn met onze gevoelens! tis helaas niet anders! maar idd, een kindje is bij ons nog nooit zoooo welkom geweest!

Mijn nod hou ik maar op 4 juni, dan zit ik op 35 dagen, aangezien vorige cyclus ook rond de 35 dagen zat. Heb zaterdag veel last gehad van mijn buik, dus misschien mijn ei?? Hoop dat mijn lijf nu zelf voor een ei gezorgd heeft! En jij? sorry, ben ik ook even kwijt....

Imme xx

Hoi Imme,

Ik heb mijn NOD 8 juni, mijn cyclus is altijd 27 dagen.
Dus dan hebben we dat ongeveer in dezelfde tijd.... blijft toch steeds een paar spannende dagen voor die NOD......dat wachten vind ik het ergste. Maar goed, weinig andere keus.
Ik zit een beetje met morgenvroeg. We moeten verplicht klussen en wel om uiterlijk 6 uur, want daarna moet mijn man naar zijn werk. Gatver, ik houd al helemaal niet van ochtendsex en kan al helemaal niet tegen vroeg uit bed komen. Ik zie het al voor me: eerst tanden poetsen en dan al mopperend aan de gang haha!!

Ik vind het ook erg genant, want bij mij blijft het ook altijd nog uren nadruppelen (sorry) en het ruikt daarna ook niet erg fris... En dan moet ik 2 uur later dus met mijn benen wijd bij de gyn!!
Ik weet het: zij zijn wel wat gewend, maar ik schaam dan dus echt kapot!

Ik zal blij zijn als morgenvroeg achter de rug is....

Knuffel,

Ginger

hoi dames ,
ook wil me graag bij jullie aansluiten,
ik zal me even in het kort voorstellen
mijn naam is janiek ben 25 jaar ,11 jaar samen met mijn vriend ,samen hebben wij een zoontje van 3 op hem hebben we ook 2 jaar gewacht zit nu in ronde25  we gaan nu sinds januari naar de gyn .bloedonderzoeken enzo gehad folikelmetingen gehad , clomid geslikt maar nog steeds geen wondertje in mijn buik .zo  frusterend ,morgen mag ik weer naar de gyn denk dat die overgaat op clomid 100, want uit de uitslagen blijkt dat ik geen eisprong had    het zaadonderzoek van mijn vriend was super in orde hi hi ,  mijn nod is  ong 17 juni hoop dat we hier me zijn allen gezellig verder kunnen kletsen liefs janiek.

Lieve meiden,

ik ga er zo vantussen! ik heb t/m maandag vrij! maar thuis helaas geen internet....
dus ik wens jullie heel veel succes en tot gauw! (misschien dat ik tussen door ergens nog ff snel kan kijken, maar denk het niet....)

en Ginger, veel succes morgen en doe je best morgenvroeg om 6 uur he?? haha, idd geen pretje zo vroeg.... tis voor een goed doel denken we maar he? jij nod 8 juni en ik (als het klopt) 4 juni! zeker spannend! duimen maar!!

Doeg!

Imme xx

en mama van Damian, welkom in ons knusse praatgroepje haha!

heel veel succes meid, ik duim ook voor jou!

imme xx

Hoi meiden,

Imme: groetjes en tot binnenkort maar weer!
Janiek: welkom bij dit groepje. Hopelijk voel je je snel thuis!! Balen dat het al zo lang duurt. Je bent momenteel de langst wachtende van de meiden hier.... Ook wij hebben al een zoontje, maar de wens voor een tweede is supergroot....
Ook ik moet morgen naar de gyn. Laat je even weten hoe het geweest is?
Je kunt je afspraken trouwens ook vermelden in de andere topic (gynafspraken voor mm-meiden). Daar vermelden wij onze volgende afspraak en nog wat info. Hier is de plek waar we kletsen!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan