Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

Hey Saar.

Wat balen dat de RD toch nog geariveerd zijn zeg....
Zo zie je maar dat je lichaam je echt goed voor de gek kan houden.Wie weet
als je helemaal geen verschijnslen hebt dat het dan wel echt raak is.
Bij mij steekt het ook hoor al die meiden die meteen of heel snel zwanger zijn.
Gun het iedereen van harte, maar ja.....wij willen ook zo graag he?

Vandaag is mijn NOD, erg spannend dus. Tot nu toe nog niks te bekennen, maar ja vaak begint het bij mij 's avonds pas. Dus we wachten gespannen af.....haha

Liefs van Miena.

Lieve meiden.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.
Vandaag zijn ook bij mij de RD geariveerd. Heb dus even een baaldag.
Wat nu betekend dat ook wij nu echt de MM in gaan. de 16 voor het eerst naar de gyn.
We hadden zo gehoopt dit over te kunnen slaan. Maar ja......die hoop hebben we allemaal wel gehad he?

Groeten van Miena.

Hoi Miena en Saar (en alle anderen),

Tjee, wat balen dat de RD toch zijn gekomen.....  Heel veel succes de komende maand weer en hopelijk dan een beter resultaat....! Ik herken dat jaloerse gevoel ook echt wel hoor! Ik kan het de laatste tijd ook steeds moeilijker onderdrukken.... heel moeilijk om blij te zijn voor een ander....

Hier is alles nog steeds rustig. Vorige week een tweede zaadtest laten doen en bij mij is bloedgeprikt om mijn progesterongehalte te bepalen. Volgende week woensdag weer naar de gyn om alles te bespreken. Ook dan krijgen we alle uitslagen van alle onderzoeken. Ik had vanmorgen nog gebeld om te vragen of ik de uitslag van de tweede zaadtest al kon krijgen. Die kreeg ik dus niet telefonisch, want mocht het niet goed zijn dan is dat zo naar...... Bah, ik bel toch niet voor niets! Ik snap het wel hoor, maar als het zo, dan is het toch zo..... Het is toch ons lijf en onze keus????

Maar goed....donderdag heb ik mijn NOD. We weten in elk geval zeker dat we op het goede moment geklust hebben, dankzij de follikelmetingen. Daar kan het dus niet aan liggen....
Ik voel me verder wel oke. Wel erg moe, gevoelige borsten en regelmatig steken in mijn onderbuik. Soms voel ik ze zelfs bij iedere stap die ik zet. Maar de gyn heeft me ook uitgelegd dat die "vage" zwangerschapsklachtjes na de eisprong en voor de NOD niet meer zijn dan de bijwerkingen van het stijgende progesterongehalte in je bloed. Iedereen heeft die klachtjes, maar vrouwen die bezig zijn zwanger te worden, zijn zo gefocust op hun lichaam dat ze ze juist extra opmerken. Dus....al die klachtjes kunnen zijn: ongi worden, progesteron die stijgt of zwanger. Oftewel: er is geen klap van te voorspellen!

We wachten maar gewoon af. Ik zou het wel tof vinden als ik nu zwanger zou zijn. Niet alleen omdat al dat wachten en klussen dan eindelijk beloond wordt, maar ook omdat ik dan op 14 februari uitgerekend zou zijn. Mooie datum toch?
Erg he, ik reken steeds al uit wanneer ik dan uitgerekend zou zijn....Doen jullie dat ook?

Hoe is het met de andere meiden???????

Liefs,

Ginger

hoi dames ,
ook hier weer even een berichtje van mij ,ik zit ook op de te wachten verwacht ze ieder moment , dan mag ik beginnen met clomid 100 ,en dan hoop ik dat het deze ronde raak is hi hi , ik en mijn gyn hebben er een goed gevoel bij   ,nou het word dus een spannende maand voor ons ,balen voor de andere meiden dat het weer niet raak is maar blijf positief , ik word deze maand ook weer door middel van folikkelmetingen in de gaten gehouden dus mag weer om de drie dagen naar het ziekenhuis maar het is voor een goed doel   ,
nou iedereen die nog op zijn nod zit te wachten heel veel sucses en dat iedereen maar gouw een wondertje  in haar buik heeft

liefs janiek
25jaar  
ronde 25
2 de kindje  

Hoi dames,

van mijn ook weer even een update! Ik ben vorige week zondag ongesteld geworden, eindelijk een cyclus van 28 dfagen! joehoe! Hoewel ik in mijn temp. lijst geen ei heb kunnen ontdekken....

ben deze week ook met de Persona begonnen, tis eigelijk een anticonceptiemiddel, maar wij gebruiken hem gewoon anders om! Tis een ovulatietest in de vorm van een computer, heel handig... maar hopen dat ik nu weer een korte cyclus heb!

Volgende week voor het eerst naar de Gyn. Ben benieuwd! Hou jullie op de hoogte.

Fijn weer wat van je te horen Ginger! En spannend, bijna je nod! Ik duim voor je! En alle andere meiden, jullie ook veel succes!

Imme xx

Dag meiden,

Spannend allemaal zeg!

Wel fijn om zo jullie verhalen te lezen en het gevoel te hebben dat we het met elkaar kunnen delen.

Ik ben vorige week ook weer ongesteld geworden. Heb nu de laatste 2 maanden ineens cyclussen van 25 dagen gehad, veel korter dan daarvoor.
Ik hou sinds 1,5 maand ook mijn temperatuur bij en die lijkt volgens het boekje te verlopen. Stijgt netjes na de eisprong en daalt weer wanneer ik ongesteld wordt.

Maandag 11 juni  onze eerste afspraak in het ziekenhuis, ik wordt nu al een beetje zenuwachtig als ik er aan denk en tegelijkertijd kijk ik er naar uit.
Eindelijk het idee dat we iets kunnen "doen" om een zwamgerschap te bevorderen.
Maar ik vind het ook wel heel eng, je weet nooit wat er uit de onderzoeken komt...

Komende donderdag of vrijdag verwacht ik mijn eisprong. Is mijn vriend uitgerekend van woensdag t/m vrijdag weg met zijn werk! Zal je net zien...
Nu maar hopen dat de eisprong niet voor vrijdag komt, dan hebben we nog een kans.

Nou meiden, jullie ook heel veel succes en geluk met zwanger worden en hou ons op de hoogte!

Liefs Hopey

Hoi Imme,

Fijn dat je cyclus nu weer wat korter en regelmatiger is!!!! Dat heb je dan alvast gewonnen.

Hopey, balen zeg, dat je vriend net van huis is als je vruchtbaar bent. Maar wie weet is je eisprong dit keer wel wat later. Ik zal ervoor duimen!!

Hier is alles nog steeds RD-vrij! Morgen is mijn NOD, maar ik verwacht er niet teveel van. Mijn beruchte hoofdpijn is al aangekomen en vaak duurt het dan niet lang meer. Stiekem hoop ik dat ik ergens anders hoofdpijn van heb, maar het is toch te toevallig... Ik baal eigenlijk al behoorlijk stevig. Mijn temp was vanmorgen nog 37.1 (normaal 36.6), maar dat was vorige maand ook zo en toch ongesteld...grrrr.
Morgen hoop ik meer te weten!

Iedereen heel veel succes met de gyn-bezoekjes de komende weken!!

Liefs,

Ginger

Hey Ginger,

Hoe is het nu?
Nog steeds geen Rd gezien?
Ik hoop het voor je!!

Mijn eisprong is volgens de ovulatietest nog steeds niet geweest... Gister en eergister een heel licht streepje. Vanmiddag na het werk weer een ovu-test doen, ik ben benieuwd! Het zou super zijn als het eitje even wacht met springen tot vrijdag, want dan is mijn vriend terug.

Ben zo zenuwachtig voor maandag, dan gaan we voor het eerst naar het ziekenhuis de MM in...

Hoe is het met de rest van de meiden??

Liefs Hopey

Terug
Bovenaan