Voor Imme (en alle andere gyn-bezoekers)

Hoi Hopey,

Lief dat je aan me dacht!!!
Hier nog steeds geen RD, wel vreselijke koppijn, zere borsten en voel me zwaar k(*%^&$te!!
Ik kan echt niet tegen die wachtstress. Had vanmiddag zelfs zoiets van: laat die RD nu maar komen, dan weet ik waar ik aan toe ben. Natuurlijk blijf ik hopen...
Mijn lijf geeft aan ongi te worden, maar mijn hoofd hoopt nog steeds, want er is nog steeds niets te zien. GRRRRRRRR! Een emotionele achtbaan op het moment, een strijd tussen hoop en verdriet... Ben vandaag ook helemaal uit mijn doen. Ik ben opgefokt, erg chagrijnig en heel onrustig, kan letterlijk niet stilzitten.
Daarom maar weer even hier om te spuien. Sorry hoor, maar ben wel echt blij dat het hier even kan. Niemand weet van onze pogingen en kan dus ook nergens mijn ei kwijt. Ja mijn directeur weet het, maar om daar even tegen aan te grijnzen...haha! Laten we dat maar niet doen...
Woensdag weer naar de gyn voor alle uitslagen en eventuele vervolgstappen. Ik ben benieuwd. Afhankelijk daarvan gaan we het misschien toch wel aan een aantal mensen vertellen.
Jij mag dus ook komende week naar de gyn? Eerste keer toch? Ik vond het in elk geval erg fijn dat er wat aangedaan wordt. Je staat dan tenminste niet helemaal alleen meer in je pogingen...
Heel veel succes!!!!

Liefs,

Ginger

Hai meiden, het is alweer even geleden dat ik jullie gezelschap heb gehouden.
maar ik probeer even niet iedere dag hier te komen neuzen!
moet even wat meer rust in mijn hoofd en lijf krijgen.

volgend weekend weer mijn ei, ik houd jullie op de hoogte.

hoe gaat het met jullie allemaal?
ginger: bij jou wordt t spannend !
ik hoop het zo voor jullie dat het nu es gaat lukken!

liefs Saar

hoi allemaal,
ook weer even een update. ik zit midden in de RD, veel te vreog gekomen volgnes mij.
ik had ook al zo'n rare maand: ineens was mijn ei er! veel eerder dan verwacht. ik dacht nog dat ik gewoon koorts had, ik was wat ziekjes, maar nee hoor.
tja niet geod geklust natuurlijken dus ook geen resultaat.
mannetje is gisteren voor 2e zaadtest gegaan, daar krijgen we volgende week uitslag van. Als het weer zo slecht is als de 1e (0,6 concnetratie) dan maken we weer een afspraak en mogen we verder (hoera?!?!?)
met mijj is verder alles prima, dus ben dan benieuwd wat ze gaat voorstellen.

ik heb zelf ook wel moeite met het stilhouden van dit proces aan met name mijn ouders. ik wil hen niet ongerust maken, ze stellen ook geen vragen, maar ja, we zijn natuurlijk al wel op leeftijd (35).
wel veel klusplezier met deze hitte, hoop dat het voor veelmeiden niet meer nodig is omm naar de gyn te gaan

groetjes
boekie

Hoi allemaal!

Het is weer zover...alle stress voor niets.....ze kwamen vanmiddag om 5 uur ....
Een dagje te laat, wat me (tegen beter weten in) toch weer wat hoop gaf. Helaas, dus maar weer naar de volgende ronde. Ben er eigenlijk helemaal stil van. Voel me boos, verdrietig..Ach jullie kennen het wel. Vanmorgen is mijn buurvrouw naar het zh geweest om de zwangerschap af te breken. Ze was 24 weken en zwanger van een zwaar gehandicapt kind... Vreselijk lijkt me dat!! Dan durf ik eigenlijk al niet meer te klagen.
Woensdag weer naar de gyn. Mijn mannetje gaat mee. Dan krijgen we alle testresultaten terug en het belangrijkste voor ons: ook de tweede zaadtest! En als ik weer ongi zou zijn (wat dus is) zouden we meteen gaan kijken en bespreken hoe we verder moeten..zucht...ik vind het toch erg spannend allemaal!

Volgende week veel gyn-bezoekjes voor ons allemaal> Ik wil iedereen dan ook veel succes toewensen en veel geluk!

Liefs,

Ginger

Hey Ginger,

Balen zeg dat de RD bij jou weer zijn gekomen!!
Helemaal nu je een dag overtijd was...is gewoon gemeen van je lichaam!
Het is vallen en weer opstaan, als het zwanger worden wat langer op zich wacht...

Jij moet woensdag weer naar de gyn. he, spannend! Hoop dat jullie 2e zaadtest goed is!

Wij hebben morgenochtend om 10u onze eerste afspraak in het ziekenhuis, ik vind het erg spannend maar ben ook heel blij dat het eindelijk zo ver is.

Ik hou jullie op de hoogte,

liefs Hopey
ps: heb nog steeds geen eisprong gehad, had em al verwacht, hoop dat ze in het ziekenhuis morgen kunnen zien tijdens de inwendige echo dat er een eitje op springen staat!

Hallo meiden,

Weer ff een berichtje van mij! Ben een tijdje niet op het forum geweest.

Ginger, wat ontzettend shit dat je RD zijn gekomen meid! Goh, het leek even heel positief he? Nou ik hoop voor je dat je weer een beetje over de teleurstelling heen bent en met goede moed doorgaat! Ik duim voor je hoor!

Nou, ik hoop van het weekend mijn ei te hebben gehad. Ik heb al een aantal dagen zeurende buikpijn en steken en draderig slijm. Laten we het hopen! Woensdag voor het eerst naar de gynaecoloog. Begin het nu toch wel een beetjes spannend te vinden hoor!

Imme xx

Hoi meiden!

Ik ben al weer wat over de ergste emoties heen....nog wel teleurgesteld, maar weer vol hoop de nieuwe ronde in. Het zal toch eens lukken toch?

Hopey: hoe was het bij de gyn? Is het je meegevallen? Weet je al wat ze nu gaan doen? Laat maar wat van je horen!

Imme: Nou jij   kunt er dus weer tegen aan! Weer flink klussen, meid! En hopelijk levert het jullie wat op!! Ik duim voor jullie! En ook alvast veel succes woensdag bij de gyn! Hoe laat moet je? Wij moeten ook donderdag naar de gyn voor de uitslagen, we hebben een afspraak om 3 uur. Met veel moeite oppas kunnen regelen voor mijn zoontje. Erg lastig als niemand weet waar je mee bezig bent. Steeds maar smoesjes en leugentjes om eigen bestwil. Ik vind dat erg vervelend.
Ik snap het best dat je het spannend vindt. Ik loop zelf ook over van de zenuwen..... Ben zo benieuwd naar de uitslag van de tweede zaadtest.
Nou we horen het wel van elkaar!

Dikke knuffel,

Ginger

Hoi Ginger,

Wat knap van je dat je toch weer zo positief bent na alweer een grote teleurstelling! Goed hoor! Tis klote, maar je kunt maar beter weer met goede moed verder gaan, je hebt het helaas zelf niet in de hand..... spannend donderdag! Ik hoop voor jullie echt dat de test nu beter uitpakt en dat de zwemmertjes goed zijn! Ga echt voor jullie duimen hoor!

Ik heb echt kei veel last van mijn buik en borsten. Ik hoop echt dat het met mijn ei te maken heeft! Anders houd mijn lijf me weer eens lekker voor de gek!

Nou, tot mails maar weer!

Imme xx

Terug
Bovenaan