Voor Kaskes

Hoi Kirsten,

Nou...een rustdag was het niet voor mij...ik heb van 10 tot 5 gewerkt..maar nu heeeerlijk weekend!!

Ben benieuwd hoe het afloopt met Wouter z'n baan!!
Wilco is hoofd tekenkamer van een bedrijf die machines maakt.

Vervelend zeg die jeuk, ik had het onlangs ook, maar niet zo erg als jij en bij mij is het gewoon weer over gegaan. Wel goed dat ze je gelijk bloed laten prikken. Wanneer krijg je de uitslag?
Calendula-creme helpt meestal goed tegen jeuk, misschien kan je dat morgen even kopen. Van zo'n erge jeuk wordt je inderdaad helemaal gek.
Hoop dat je lever nog goed functioneert. Heb je overal jeuk op je lichaam?

Wat had die gync. bij jou gedaan of gezegd dat ze het helemaal verpest heeft bij je?
Ik heb haar gelukkig niet gehad nog...was toch in het Oudenrijn ziekenhuis?

Ik mag 16 april pas weer, vind het wel lang duren. Maar ik heb, als het goed is, weer die leuke gync. en ik zal hem toch eens lief aankijken en een echo proberen te regelen, we zijn toch wel erg nieuwsgierig naar het geslacht.

Nog veel plannen het weekend?
Wij gaan zondag bij Wilco z'n familie eten en maandag bij mijn zus gourmetten met m'n ouders. Wilco gaat 2e paasdag nog wel  een paar uur  werken, het is superdruk en het overwerkgeld kunnen we even goed gebruiken. We hebben allebei dure reparaties aan onze auto.

Alvast fijne dagen.

Liefs,
A

Sorry, ik dacht dat je geschreven had dat je woe en don moest werken... Ga dan nu maar lekker met de pootjes omhoog.

Wat balen dat de auto stuk is! Wij hebben ook nog twee reparaties staan (een buitenspiegel gebarsten en iemand vond het leuk een vallende ster op het portier te krassen) en dan nog een kleine beurt...
Walgelijk zo veel geld als auto's kosten, maar ook wij kunnen niet zonder!

Wouter heeft het aanbod afgeslagen, we hebben flink zitten rekenen, maar financieel is het niet handig om te doen. Toevallig had hij 's middags ook nog een gesprek bij Randstad gehad en daar kwam hij heel positief van terug!

Klinkt als een ingewikkelde baan, die van Wilco. Veel rekenen/nadenken/vooruitdenken!

Calendula heb ik geprobeerd, maar het hielp niet. Nu nog even baby-olie proberen en anders toch de mentholzalf (blegh!).
Volgende week donderdag/vrijdag krijg ik de uitslag van het bloed. Ik heb het wel overal, maar mijn buik is het ergste.

Omdat ik dat gaatje in mijn hart en wilde weten of ik thuis mocht bevallen of niet. We waren daar heel onzeker over toen en wilden graag van een expert horen wat het veiligste is. Weet je wat haar antwoord was? Ik denk dat dat we kan, ja.
Muts, dacht ik, je moet niet denken, je moet zeker weten! Het gaat wel om het leven van ons kind en dat van mij! Ze liet ons onzekerder weggaan dan we gekomen waren en ik heb meteen tegen Wouter gezegd: Ze geeft me niet de indruk dat ze haar vak verstaat. Ik wil niet dat zij ons kindje aan pakt!
Weke gyn heb jij nu gehad? Ik weet nog dat er een Aziatische arts was en dokter Joost (Langen? Achternaam weet ik niet meer, maar à la Medisch Centrum West maakten we altijd grapjes over dokter Joost...). die waren allebei erg aardig (en jong). Ook nog een wat oudere vrouw gehad, weet niet meer hoe ze heette, die was ook vriendelijk en bekwaam. Ik ben in die laatste weken van Mikke heel wat in het zh geweest, zo'n twee keer per week, dus heb ik heel wat artsen gezien.

Leuke plannen voor dit weekend. Wij gaan zondag naar mjn ouders, maandag is mijn vader jarig dus lekker een weekendje daar. Morgen ga ik met meiden die ik op dit forum heb leren kennen lunchen. Voor het eerst zonder kinderen. We zijn met z'n zessen en het is altijd erg gezellig. Heb er veel zin in!

Fijne dagen!!! Liefs, K

Hoi,hoi,

Jaaa, die gync. heb ik nu steeds Dr. Lange... vind hem erg aardig en ook bekwaam. Hij was ook erg begripvol toen ik daar de 1e keer kwam, na die 2 miskramen, mocht gelijk na 2 weken weer terugkomen voor een echo.
Die andere vrouw waar jij over schreef is denk ik Dr. Moninkx, zij heeft de bevalling van Manuela gedaan.
Maar ik geef toch de voorkeur aan die Dr. Lange, maar ja, natuurlijk kleine kans dat ik die bij de bevalling heb...maar wie weet.
Jij had toch aan het eind vd zwangerschap van Mikke een hoge bloeddruk, daarom moest je toen toch zo vaak terug?

Het kan best  wel zo zijn dat ik vorige keer na de 20-weken echo die gync. had waar jij over schreef, we hadden eigenlijk een afspraak bij Dr Lange, maar die liep zo uit, dat zij ging assisteren. Een slanke, ook wat oudere vrouw? Ze werkte ons binnen 5 minuten het kamertje uit...niet echt prettig was dat.

Groot gelijk dat jullie die baan dan niet genomen hebben, je moet er wel op vooruit gaan vindt ik.

Ja, drama, dat gezeur met die auto's. Jullie dus ook tegenslag ermee.

Jouw weekend klinkt ook gezellig. Je ouders wonen toch in Apeldoorn of zijn dat je schoonouders?

Leuk dat je met die meiden gaat lunchen, is dat nog van het forum van toen je zwanger was van Mikke, van 2005 was dat zeker dan? Ik heb destijds wel meegelezen op die forums, maar nooit zelf geschreven.
Hebben jullie elkaar toen al ontmoet toen jullie zwanger waren of daarna pas?

Ja, is best een pittige baan van Wilco, maar die van Wouter ook zo te lezen.

Balen hoor die jeuk. Als het nu alleen op je buik zat, zou het van het groeien kunnen zijn, maar dat is dus niet zo.

Jullie ook alvast veel plezier komende dagen.

Liefs,
A

Liefs

Dokter Lange, ooooh! Doe hem maar een keer de groeten van mij (hij kent me echt niet meer, heb hem 2 keer gezien volgens mij, maar hij is wel blijven hangen. Hij leek geloof ik een beetje op mijn wiskundeleraar, haha). Dr Moninx komt me ook bekend voor, was een aardige vrouw ja.
Ik moest inderdaad voor die bloeddruk elke keer.
Jouw verhaal van de inval-gyn klinkt als Blankhart, brrrr!

Mijn schoonouders wonen in Apeldoorn, mijn ouders in Almelo. Nog iets verder naar het oosten (anderhalf uur rijden). Mikke heeft er heel veel zin in, ze loopt al de halve week: Is het vandaag de dag dat we naar opa en oma gaan? TOen heeft Wouter haar vandaag verteld dat het nog 2 nachtjes slapen is. Toen ik thuiskwam, vertelde ze: Mama, nog 2 minuutjes slapen en dàn gaan we naar opa en oma Loes! Schattig hè?

Die meiden zijn nog van het begin 2005-forum. Op een gegeven moment stapte iedereen over naar een ander forum en bleven wij met z'n zessen over. Toen hebben we maar mailadressen uitgewisseld, later heeft Wouter een eigen forumpje voor ons gemaakt. Toen de kids ruim een jaar waren hebben we elkaar voor het eerst gezien in Rhijnauwen, later bij elkaar thuis en nu dus voor het eerst als mama's onder elkaar. Alle meiden hebben sinds half december een tweede kindje (de oudste "tweede" is anderhalf al!), behalve ik.
Ik ben trouwens wel blij dat Mikke een stuk ouder is. Zoals degene met die als eerste weer zwanger raakte, dat had ik echt niet gekund. Ik was er echt nog niet aan toe om een tweede kindje te krijgen. Nu kan ik me er echt op verheugen, toen had ik het echt niet leuk gevonden.

Meid, ik ga zo lekker tukken! Hopen dat Mikke (en Manuela ook) morgen lekker uitslaapt!

K

Hoi K,

Alles goed? Lekker rustig weekend gehad bij je ouders?
Schattig ja, dat Mikke zei over 2 minuutjes slapen gaan we naar opa&oma!

Ons weekend was lekker, wel vrij druk. Zaterdagochtend eerst huis opgeruimd, daarna naar winkelcentrum in N'gein geweest, was echt veeeel te druk en Manuela was heel erg vervelend, dus dat was echt niet relaxed. Maar gelukkig wel gordijnen besteld voor de babykamer en nog 2 leuke vazen gekocht voor  in de babykamer om voor het raam te zetten.
Zondagochtend gezellig met z'n 3'en eieren geverfd en beplakt, ze vond het prachtig.
Zondagmiddag kinderverjaardag en daarna eten bij schoonfamilie. Vandaag lekker rustig aan gedaan en om half 4 naar m'n zus gegaan hier in het dorp, lekker gegeten en gezellig bijgekletst.

Vrijdagavond was zo leuk....we zagen voor het eerst aan de buitenkant van m'n buik  de baby schoppen, het was 3x en het was echt een voetje of handje. Echt leuk!

Deze week wordt weer druk...3 avonden werken, donderdagochtend werken en dan vrijdagochtend examen. Spannend!!!

Zijn jullie trouwens al uit de namen?
Wij bijna wel denk ik..

Liefs,
Angélique

Heb je het gezien? Jouw reactie was onze 100e berichtje!!! Wordt toch wel ernstig verslavend.

Ik doe even een heel korte reactie, want we hebben veel te regelen: Paaszondag, 5 minuten voor we bij mijn ouders waren, begaf de auto het! Bij Rijssen schoot hij elke keer uit de vijfde versnelling en bij de afrit van ALmelo begon hij raar te rammelen. Net nadat we waren afgeslagen richting mijn ouders stopte hij er mee! Gelukkig een heel rustig stukje, maar alsnog zat er bijna iemand achterop ons. We konden hem zelfs niet aan de kant duwen: versnelling en koppeling naar de kl*** waarschijnlijk.
Vandaag wordt ie naar onze garage gebracht en krijgen we uitsluitsel hoe veel het gaat kosten (meer dan 2000 euro, waarschijnlijk) en dat is niet rendabel voor een auto als de onze. Dat wordt dus een andere auto, we hebben vanmorgen al gekeken bij onze dealer (zwager van onze vriendin, dus zeer te vertrouwen gelukkig. ZIt in Vianen trouwens, vlakbij jou). Mooie Laguna gezien, dus nu geld lenen bij onze ouders (vreselijk maar het is even niet anders). En dan moeten we vandaag of morgen onze beslissing nemen.
Ik ben zoooo blij dat hij er niet mee stopte midden op de snelweg! De ellende was dan waarschijnlijk niet te overzien geweest en dan hadden we mazzel gehad als we het er heel/levend hadden afgebracht... Dat maalde zondagavond nog wel een tijd door mijn hoofd, maar gelukkig heb ik het wel van me af kunnen zetten.

Later reageer ik op je berichtje, nu eerst practische zaken regelen!

Liefs, K

Hé Kirsten,

Jeetje, meid, da's zeker schrikken en ook erg balen zo'n onverwachte grote uitgave.
Maar gelukkig zijn jullie ongedeerd, da's natuurlijk wel het belangrijkste. Kan me voorstellen dat je van slag was.
Altijd balen die financiele tegenslagen. Komt altijd ongelegen.
Hoe oud was de auto en wat voor één was het er?

Mijn auto staat nu ook bij de garage, kapotte uitlaat, hopelijk hoeft alleen een gedeelte vervangen te worden en niet de hele uitlaat.

Ik lees later meer van je!
Rustig aan meid.
Inderdaad alweer het 100e berichtje, mijn vorige berichtje, we gaan hard! Leuk hoor.

Liefs,
Angélique

Hé Kirsten,

Jeetje, meid, da's zeker schrikken en ook erg balen zo'n onverwachte grote uitgave.
Maar gelukkig zijn jullie ongedeerd, da's natuurlijk wel het belangrijkste. Kan me voorstellen dat je van slag was.
Altijd balen die financiele tegenslagen. Komt altijd ongelegen.
Hoe oud was de auto en wat voor één was het er?

Mijn auto staat nu ook bij de garage, kapotte uitlaat, hopelijk hoeft alleen een gedeelte vervangen te worden en niet de hele uitlaat.

Ik lees later meer van je!
Rustig aan meid.
Inderdaad alweer het 100e berichtje, mijn vorige berichtje, we gaan hard! Leuk hoor.

Liefs,
Angélique

Terug
Bovenaan