Voor Kaskes

Oooh, wat balen dat Manuela zo ontzettend vervelend deed! Dan voel je je zo beroerd in een winkel! Wij hebben het geluk zelden, maar als...

Wat voor kleur gordijnen en vazen heb je gekocht?

Ik ben helemaal vergeten te Paasknutselen. Gelukkig had ze dat allemaal al met Wouters moeder en op de peuterspeelzaal gedaan. En thuis moest ze nog knutselen voor mijn vaders verjaardag (vingerverf op zo'n enorm vel papier, vond ze   heel gaaf!).
Leuk dat jullie het wel gedaan hebben met de eieren! Ik ben niet zo Paas-minded, dus dan vergeet ik dat snel!
Woont je zus nu ook bij jullie in het dorp? Of alleen je schoonzus?

Wat gaaf dat jullie de baby zo hebben zien bewegen!!! Een voetje of handje dat uitstak, wauw, zo leuk!!!

Hou je zelf in de gaten hè, met werken!
Heb je een model voor je examen gevonden? Succes alvast (voor het geval ik het vergeet te schrijven verderop in de week)!

Wij zijn er wel uit! Zaterdag zei ik tegen Wouter: Ik weet echt niet wat ik wil, een jongetje of meisje. Als het een meisje is vind ik het jammer dat we de jongensnaam niet kunnen geven en als het een jongen is, vind ik het jammer dat we de meisjesnaam niet kunnen gebruiken!
Hebben jullie een voorkeur?

Liefs, Kirsten

O ja, vergat ik nog: Wij hebben/hadden een Renault Megan Scenic. Zo'n mpv. Nu hebben we een Renault Laguna op het oog. Wel een mooie bak, een lage uitstap en ik vond die hoge best fijn met het erin tillen van Mikke. Alleen is de laadbak van de Laguna wel weer groter dan van de Scenic.
ACh, veel keus hebben we gewoon niet. De garage is van de zwager van mijn vriendin/collega (of had ik dat al gezegd?) dus die is erg te vertrouwen. Dat gevoel heb ik niet bij alle autodealers en garages!
De reparatiekosten van de Scenic zouden zo'n 2000 euro worden, dus dat is wel veel als hij eigenlijk nog maar 4000 waard is...

K

Hoi K,

Klinkt goed die Laguna, vind ik ook mooie auto's. Wel fijn dat je het bij een kennis kan kopen, dat voelt dan inderdaad veel betrouwbaarder.
Wij rijden Peugeot, Wilco een Peugeot 307 en ik een 106, een oud bakkie die van mij, maar doet het nog prima. Die 307 is best ruim, maar straks wordt het wel wat krapper met 2 kids, maar goed we zien wel, voorlopig is die auto nog prima.

De gordijnen zijn turqoise met een hele mooie glans erop  en de vazen zijn van die hoge rechte cilindervazen ook turqoise met witte bloemen en vogeltjes erop.

Ons maakt het ook echt totaal niet uit wat het wordt, ik vond het eerlijk gezegd bij m'n 1e zwangerschap wel heel erg leuk dat het een meisje was. Zag mezelf altijd al wel met een dochter. Maar nu vind ik het allebei leuk, aan de  ene kant is een zusje wel erg  leuk voor Manuela, aan de andere kant een jongen leuk voor de ouders en schoonouders, zou de 1e kleinzoon zijn aan beiden kanten. Maar nogmaals voor ons allebei maakt het helemaal niks uit. Wij zijn inmiddels ook wel uit de namen, de jongensnaam zeker, meisjesnaam twijfelen we nog een beetje.
Ik heb trouwens geregeld dat ik eerder mag komen bij Dr. Lange. 16 april kon Wilco niet mee en hij is wel vrij van 10 t/m 15 april ivm ons weekendje weg naar Belgie. Dus nu konden we de 10e komen, lekker een weekje eerder!

Heb jij al de uitslag van het bloedprikken binnen, heb je nog zo'n jeuk?

Ja, was wel leuk dat eieren-verven, was eigenlijk Wilco z'n idee, ik ben ook niet zo paas-minded en we liepen tegen zo'n knutselpakketje op bij de Hema.
Vingerverven is ook leuk, heb ik ook nog ergens staan, zal ik ook weer eens gaan doen met M.

Gisteren was een zware dag met Manuela....pff...ze was alleen maar ondeugd aan het uithalen, was te verwachten dat het een lastige dag zou worden, na 2 van die drukke dagen met alle familie, dan moet ze weer even in het gareel komen. Ik was blij dat m'n workshop van gisteravond afgezegd werd, kon ik 's avonds even rustig aan bijkomen!

Bedankt voor het succes toewensen,ik heb gelukkig een model, afgelopen week had hij aardig wat puisten, dus hopelijk komende vrijdag ook nog!

Mijn ouders en zus+familie wonen hier in het dorp en mijn schoonfamilie wonen allemaal in Maarssen en Maarssenbroek.

Ik ga zo om 10 uur nog even tv kijken, de Kraamkliniek komt elke dag op SBS 's ochtends op tv,wel weer leuk om te zien.

Hoe was je lunch met de meiden zaterdag?

Liefs,
A

Oké, de kogel is door de kerk, het wordt de Laguna! Mooi en compleet (naar onze smaak). Hij is uit 2001 geloof ik, maar heeft van alles!
Lastig toch, de keuze voor een auto. het is best bepalend en het kost zoooo veel geld! Ik weet zo even niet, hoe groot een 307 is. Gaan jullie met de tent op vakantie? Dat speelt bij ons wel mee, dat we dat graag doen. We wilden dus graag een flinke kofferbak en die heeft de Laguna wel!

Jullie accessoires/gordijnen klinken erg leuk! Die vazen zie ik helemaal voor me. Waar ben je geweest om te shoppen?
Weet je wat ik zo'n leuke winkel vind? Ook in Woerden. Daar hebben ze zulke leuke spullen!
Ik ga zaterdag even naar Utrecht, een nieuwe beha kopen en wat zomershoppen voor Mikke. Heb ik wel zin in. Zondag heb ik een vrijgezellenfeestje. Een vriendin van ons gaat trouwen (op St Maarten!!!) en we gaan slippers versieren. Heb ik gelijk weer wat leuk schoeisel voor als mijn voeten lekker dik zijn van de zomer.

Wat fijn dat je eerder naar dokter Joost mag! En helemaal fijn dat Wilco mee kan.   Denk je dat hij dan gelijk even een echo gaat maken? En daarna lekker een weekendje naar België! Ik duim voor mooi weer!
Wij gaan vanaf 3 mei een weekje naar Frankrijk (vlakbij Versailles en Parijs). Wouters ouders hebben daar een huis gehuurd, heel gaaf. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest, zo gaaf daar! Het enige waar ik tegen op zie is de reis. We moeten dan echt heel regelmatig stoppen, maar ja, dan doe je er weer heel lang over (als je aan één stuk door zou rijden is het maar 5 uurtjes). De cesartherapeut had niet echt tips om dat stuk door te komen :-(

Morgen of overmorgen is de uitslag van het bloedprikken er. Ik hoop dat het er iets komt waar ik wat aan heb, want bij vlagen is het niet te harden.

Wat erg als je zo'n draak in huis hebt! Zo vermoeiend. Gelukkig maar dat je workshop niet doorging, kon je even met de voeten omhoog in deze drukke week.
Mikke heeft dat vaak ook wel, dat ze na een weekend extra aandacht en plezier niet meer weet hoe het thuis ook alweer gaat. SOms kan ik daar echt tegen op zien, tegen dat soort "after-party's". Wouter doet altijd alsof het niet zo erg is, maar ja, hij werkt dan ook op maandag! Hij heeft er dus veel minder last van.   Deze keer viel het mee, maar dat kwam denk ik ook doordat ze niet helemaal lekker is (veel hoesten en verkouden). Ze heeft afgelopen weekend uit zichzelf meer de rust op gezocht en heeft dus nu minder om van te kalmeren.

Wel zielig voor je model trouwens, dat hij "aardig onder de acne" zit/zat... VOor jou een geluk!

Zaterdag was erg leuk. We hadden meer dan genoeg om over te praten, want toen de eerste echt weg moest, waren we nog lang niet klaar! Het was erg lekker (Joia in Oudewater) en zeker voor herhaling vatbaar. Ergens in april spreken we weer af met de kindjes, daar heb ik ook wel weer zin in.

Fijne avond en succes vrijdag (ik heb morgen waarschijnlijk geen tijd, want mijn ouders komen zo en blijven tot morgen om te helpen).

Liefs, Kirsten

Hoi K,

Welke winkel bedoel je in Woerden, je had de naam niet opgeschreven?!
Wij liepen tegen die vazen aan, in de Hema, daar ook de gordijnen gekocht.

Leuk dat het de Laguna wordt, klinkt goed. Hoop dat jullie er lang plezier van hebben.
Wij hebben geen tent, meestal wordt het bij ons een huisje, maar zeg nooit nooit in de toekomst met 2 kids is kamperen misschien wel erg leuk.
Dat weekje in mei in Noord-Frankrijk klinkt ook erg goed. Ja, lang genoeg dat rijden, inderdaad maar rustig aan doen, vaak stoppen onderweg.

Ja, M. was echt een draak...en het is nog niet helemaal over..'t is weer veel tv kijken en zichzelf moeilijk kunnen vermaken. Pff...vermoeiend, heb net een puzzel met 'dr gedaan, maar ho maar dat ze zelf eens even gaat spelen, ja, ondeugd uithalen wel ja.

Fijn dat je ouders weer komen helpen, ondanks dat ze ver weg wonen.  Is je vader al met pensioen?

Ik ben best nerveus voor morgen, moet vanavond nog wel werken, is goeie afleiding. Heb net m'n koffer gepakt voor morgen, moet weer veel meeslepen, gelukkig heeft de koffer wielen en heb ik een jongen van 16 bij me als model, dus die kan helpen sjouwen.

Ja, alweer zin om naar dokter Joost te gaan. Hopelijk krijgen we een echo, zal hem wel even lief aankijken...ha,ha!
Wanneer heb jij weer controle?

Klinkt erg leuk die vrijgezellendag met die slippers maken.
Alvast veel plezier.

Liefs,
A

Haha, die winkel in Woerden heet "Ook". De naam stond er dus wel, maar nu ik het zelf teruglas dacht ik ook: Mmm, beetje onduidelijk!

Wij vonden kamperen de afgelopen twee jaar heel erg leuk en relaxed met Mikke. Volgende zomer gaan we lekker met 2 kids. Kan ik nu al zin in hebben!

Ik hoop dat Manuela gauw bijtrekt!
Mikke was vandaag erg moe, dus vanmiddag ook even een drama om een peer die Wouter, op haar verzoek nota bene, doorsneed! Ze heeft wel een kwartier op schoot zitten huilen, zo moe...

Mijn vader is met met pensioen (hij is 63 geworden maandag), maar hij "klust bij" als taxi-chauffeur voor mensen die naar het ziekenhuis moeten maar niet zelf kunnen reden door ziekte of gebrek aan rijbewijs.
Mijn moeder geeft gymlessen en aquarobicslessen. Dus ze werkt niet zoveel maar wel verspreid over 3 dagen. VIndt ze nog steeds erg leuk om te doen.

Laat je puber maar lekker sjouwen voor jou morgen! Zet hem op, hè? Krijg je meteen de uitslag of moet je daar dan ook weer op wachten?

Ik mag dinsdag weer naar de vk, mijn schoonouders gaan mee. De keer erop gaan mijn ouders als het goed is meer, vind ik ook leuk. Mijn moeder en zus hebben de baby voelen schoppen. Vonden ze wel erg leuk!

SUcces morgen! K

Hoi Kirsten,

Bedankt voor je berichtjes!
Hopelijk heeft het geholpen, m'n model werd gelukkig goedgekeurd, maar verder heb ik echt geen idee of ik geslaagd ben. Het was in ieder geval zenuwslopend....m'n buik was keihard geworden. Gelukkig zakte dat na het examen snel weer.
Ik hoor de uitslag tussen de 2 a 4 weken, maar ze dachten dat het wel bekend is over 2 weken. Ik krijg het weer via de post, dus dat wordt weer de postbode opwachten!! ha,ha.
Ben blij dat ik het achter de rug heb.

Gisteravond was ik ook totalloss na het werken in m'n salon. Had echt last van m'n buik. Dus heb na overleg met Wilco besloten in mei 2 workshops die buiten het dorp zijn te verzetten en ik bekijk in april of ik die andere 2 die ik in mei heb ook nog afzeg of toch door laat gaan.

Moet toch wat meer op mezelf en die kleine(!) letten.

Vanmiddag weer heerlijk een massage gehad, ze doet nu ook m'n voeten erbij. Het viel haar op dat ik al zoveel vocht vasthoudt, voelde het ook al aan m'n laarzen, dus nu heeft ze een lekkere vochtafvoerende voetreflexzonde-massage gegeven.

Weet jij de uitslag van je bloed al?
En hoe was het bij de verloskundige?

Wat leuk zo'n sportieve moeder!! Mijn moeder heeft al jaren ernstige rugklachten, versleten tussenwervelschijven, dus ze kan ook niet zo vaak oppassen.
Mijn vader heeft een eigen zaak en werkt nog volop, hij is al 67, dus het wordt allemaal wel wat zwaarder.

Jij gaat leuke dingen doen het weekend, shoppen en vrijgezellendag.
Wij gaan morgen, na een rustige opstartfase!, even kijken voor een nieuw servies en een nieuwe tuinset. We hebben het geld wat we met ons trouwen hebben gekregen apart gelegd en willen het daaraan besteden. Of had ik dat al verteld?! Geloof dat ik last krijg van zwangerschapsdementie..
Verder lekker rustig weekend. Zondagochtend gaat Wilco bij goeie vrienden kasten in elkaar zetten. Ze gaan morgen verhuizen, maar dan hadden ze al hulp genoeg.
M'n schoonouders vroegen alweer of we langskwamen zondag, maar daar hadden we allebei geen zin in. We hebben ze zondag nog gezien.

Ha,ha...dus die winkel heet Ook, nu snap ik het...
Ik kom eigenlijk nooit in Woerden.

Fijn weekend!!
Wilco staat nu nog in de file, was een ongeluk gebeurd.
Wanneer krijgen jullie je nieuwe auto?

Liefs,
A

Terug
Bovenaan